Web Analytics Made Easy - Statcounter

رائول گونزالس، مهاجم سابق تیم رئال مادرید به زودی دوره های مربیگری را شروع خواهد کرد.

طرفداری - مهاجم اسپانیایی که در سال 2015 از دنیای فوتبال خداحافظی کرد، به عنوان یکی از بهترین گلزنان اروپا شناخته می شود و اکنون تصمیم دارد تا در عرصه مربیگری نیز به یکی از بهترین ها تبدیل شود.

رائول به همراه رئال مادرید 6 بار قهرمان لالیگا و 3 بار هم قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اکنون در پست اجرایی در باشگاه مشغول به کار است. اما به گزارش سایت Goal رائول تصمیم دارد تا جا پای زیدان گذاشته و در عرصه مربیگری نیز وارد شود. او در این باره گفت:

 ما دوره های مربیگری A و B یوفا را شروع کرده ایم. دوره های ابتدایی مربیگری را گذرانده و در طی یک سال به سطح UEFA pro که همان سطح حرفه ای مربیگری در اروپا هست می رسیم. بعد از اتمام این دوره ها، می توانم هدایت هر تیمی در اروپا را در اختیار بگیرم. در حال حاضر مهم ترین کار این است که دوره ها را به اتمام برسانم و در ماه ژوئن با باشگاه رئال مادرید مذاکره کنم.

رائول در مورد تیم های احتمالی که می توانند اولین تجربه او در مربیگری باشند گفت:

باید دید چه فرصت هایی پیش رو خواهیم داشت، من نگاهم به فوتبال نسبت به آن چه در کلاس های مربیگری ارائه می شود متفاوت است.

نکته جالب این کلاس ها، حضور دیگر بازیکنان از تیم های رقیب همچون بارسلونا است. در این دوره از کلاس های آموزشی، ژاوی، بازیکن سابق بارسلونا نیز در کنار رائول حضور خواهد داشت. رائول در این باره گفت:

ما 16 نفر هستیم و ژاوی هم روز سه شنبه به ما اضافه خواهد شد. خیلی از شرکت کنندگان هم تیمی سابق یا از تیم های رقیب هستند. قطعا شرایط بسیار خوبی مهیا خواهد شد و دوره های بسیار مفیدی خواهد بود.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۲۵۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!

به گزارش "ورزش سه"، سه ماه پیش و پس از کش‌وقوس‌های فراوان اعلام شد بایرن مونیخ و توماس توخل در پایان فصل جاری به همکاری خود خاتمه خواهند داد ولی این سرمربی می‌تواند تا پایان فصل روی نیمکت باواریایی‌ها بنشیند.

در چنین شرایطی، جست‌وجوهای بایرن مونیخ برای یافتن مربی جدید آغاز شده و نام‌های زیادی نیز تاکنون پیرامون آن‌ها مطرح شده است. 

اخیرا مارکا ادعا کرد بایرن روی زیدان علاقه خاصی دارد و با او تماس‌هایی نیز گرفته شده اما هموطن زیزو معتقد است این انتقال اصلا منطقی نیست.

دسایی، ملی‌پوش سابق فرانسه، به اکیپ گفت: «بایرن فقط چند بازیکن دارد که با فلسفه زیدان و سیستم 3-3-4 او مطابقت دارند. باشگاه باید برای تغییرات و تطبیق خود با نیازهای زیدان، پول زیادی خرج کند. بایرن برای فراهم کردن شرایطی مطلوب زیدان به یک تغییر اساسی نیاز دارد. این انتقالی منطقی برای هیچکدام محسوب نمی‌شود. در حال حاضر زیدان ترجیح می‌دهد در کنار خانواده‌اش بماند تا اینکه مربی بایرن شود.»

دیگر خبرها

  • مسیر خلق دانش و انتقال آن به عرصه های کشاورزی باید تقویت شود
  • برگزاری دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا
  • راه مبارزه با ناامیدی جهاد تبیین در عرصه‌های مختلف است
  • (ویدئو) ورود باشکوه بایرن‌مونیخ به استادیوم برای بازی با رئال مادرید
  • زیدان حاضر است در خانه بماند ولی مربی بایرن نشود!
  • اعتراف بلینگام: زیدان از دستم خسته شده است!
  • روبیکا در سال ۱۴۰۳ به بیش ۱۰ حوزه جدید ورود خواهد کرد
  • آغاز دوره مربیگری فوتسال سطح یک آسیا در شهرکرد
  • ورود صنایع بزرگ به حوزه استارت‌آپی کشور در استیج اینوتکس بررسی می شود
  • درخواست دوباره زلنسکی برای دریافت تسلیحات