Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی‌اکبر مزیدی مدیر پایانه مرزی ماهیرود در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی اظهار کرد: طی سال گذشته 26 هزار و 246 دستگاه کامیون از پایانه مرزی ماهیرود خارج شدند.

وی افزود: پایانه‌مرزی (میل 78) تنها معبر رسمی فعال در خراسان‌جنوبی است که در فاصله 200 کیلومتری مرکز استان خراسان‌جنوبی و 150 کیلومتری مرکز استان فراه (افغانستان ) واقع شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر پایانه مرزی ماهیرود گفت: در دوازده ماهه سال 95 صادرات 15 هزار و 346 سفر کامیون با تناژ 380 هزار و 110 (تن) ، ترانزیت 958 سفر کامیون و در سال گذشته صادرات 25 هزار و 504 سفر کامیون با تناژ 633 هزار و 251 (تن) ، ترانزیت 742 سفر کامیون بوده است.

مزیدی تصریح کرد: میزان افزایش تردد در سال گذشته نسبت به سال 95 صادرات 67 درصد و ترانزیت 22 درصد کاهش نسبت به سال 95 داشته است، که عمده‌ترین کالاهای صادراتی از پایانه‌مرزی ترکیبات نفتی از قبیل هیدروکربن سبک و سنگین، گازوئیل، گاز مایع انواع وعمده‌ترین کالاهای ترانزیتی بنزین ،گوشت مرغ و کود شیمیایی بوده است.

وی در پایان خاطرنشان کرد: میزان تردد مسافر در سال 95 ، 18هزار و 969 نفر مسافر و در سال گذشته 29 هزار و 948 نفر مسافر بوده است که نسبت به سال 95 ، 58 درصد افزایش تردد مسافر داشته است.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۲۶۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت

از دو روز پیش به دلیل اختلال در ارتباط فیبر نوری و دستگاه‌های ایکس ری گمرک آستارای جمهوری آذربایجان امکان انجام تشریفات گمرکی و پذیرش کامیون‌ها در طرف مقابل با مشکل مواجه شده بود.

‌با پیگیری‌های گمرک ایران این مشکل از سمت طرف جمهوری آذربایجان برطرف شد و در حال حاضر تردد کامیون‌های حامل کالا‌های صادراتی و ترانزیتی در گمرکات مرزی آستارای دو کشور به حالت عادی برگشته و روان است.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان گیلان رشت

دیگر خبرها

  • وضعیت خدمات رسانی پایانه نوردوز غیرقابل قبول است
  • پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان توسعه می یابد
  • توسعه پایانه های مرزی و افزایش پروازها میان ایران و پاکستان
  • توسعه پایانه‌های مرزی و افزایش پرواز‌ها میان ایران و پاکستان
  • تسهیل تجارت و تردد در پایانه های مرزی از رویکردهای سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای است
  • ماجرای کشف ۳۰ هزار دلار از دو مسافر آمریکا
  • تصاویری از تردد عادی کامیون ها در گمرک مرزی آستارا
  • تردد کامیون‌ها در گمرک مرزی آستارا به حالت عادی برگشت
  • جابجایی مسافر در پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان ۴۶ درصد افزایش یافت
  • افزایش ۴۶ درصدی جابه‌جایی مسافر از طریق پایانه‌های مرزی سیستان و بلوچستان