Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-27@13:02:58 GMT

فعالیت حدود ۵ هزار نشریه دانشجویی/ برگزاری جشنواره نشریات

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۲۹۹۲

فعالیت حدود ۵ هزار نشریه دانشجویی/ برگزاری جشنواره نشریات

معاون فرهنگی وزارت علوم از برگزاری جشنواره نشریات دانشگاهی در سال ۹۷ خبرداد و گفت: قریب ۵ هزار نشریه دانشگاهی با موضوعات و محتوای مختلف در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی فعالیت می کنند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت فرهنگی واجتماعی وزارت علوم؛ غلامرضا غفاری با تاکید بر حمایت از فعالیت های رسانه ای و مطبوعاتی دانشجویی گفت: حوزه ی نشریات دانشگاهی حوزه ای متنوع، پویا و متکثر است و طیف عمده ای از فعالیت های فکری، فرهنگی و علمی از طریق نشریات صورت می گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به فعالیت قریب ۵ هزار نشریه دانشگاهی با موضوعات و محتوای مختلف در دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی اظهار داشت: ویژگی خاص و ظرفیت عظیم نشریات می طلبد که این حوزه بیش از پیش مورد توجه قرار گرفته و در کانون برنامه های مختلف حمایتی قرار گیرد.

معاون فرهنگی وزارت علوم با اشاره به نقش نشریات دانشگاهی در فضای فکری و فرهنگی دانشگاه ها و توان تاثیرگذاری آنها گفت: بر اساس قانون، حمایت برای ارتقاء کمی و کیفی و زمینه‌سازی بسترهای مناسب برای فعالیت های نشریات دانشجویی از جمله سیاست‌های معاونت فرهنگی و اجتماعی وزارت علوم و دانشگاه ها است.

وی جشنواره نشریات دانشگاهی را فرصت مناسبی برای ترغیب و تشویق فعالیت های رسانه ای، معرفی آثار و رسانه های برتر دانشجویی و امکان اننتقال تجربیات و افزایش ظرفیت فعالیت های داوطلبانه دانشجویی خواند و تاکید کردند موفقیت در این عرصه بیش از هر چیز نیازمند افزایش مشارکت دانشجویان است.

غفاری همچنین با اعلام خبر برگزاری جشنواره نشریات دانشگاهی (تیتر ۱۱) در سال ۹۷ افزود: معاونت فرهنگی هم اکنون مشغول برنامه ریزی و تدارک مقدمات لازم برای برگزاری این جشنواره است.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۲۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، ظهر امروز شنبه (۸ اردیبهشت) جمعی از دانشجویان و استادان دانشگاه شهید چمران اهواز با تجمع مقابل درب این دانشگاه حمایت خود را از اعتراضات دانشجویان و استادان آزادی خواه  آمریکایی علیه رژیم صهیونیستی در غزه را  اعلام کردند.

شرکت کنندگان در این تجمع با سردادن شعار‌های مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل ضمن حمایت از دانشجویان و استادان معترض آمریکایی به جنایات اشغالگران ،  خواستار پایان جنایات صهیونیست‌ها در غزه شدند.

همچنین دانشجویان و دانشگاه شرکت کننده در این تجمع که پرچم های مقدس کشورمان ، فلسطین و جبهه مقاومت را در داشت داشتند ،  خواستار رسیدگی به جنایات اشغالگران قدس از سوی مجامع بین المللی شدند.

 

 

دیگر خبرها

  • حمایت جامعه دانشگاهی اهواز از اعتراضات دانشجویی در آمریکا علیه صهیونیست‌ها
  • جریان دانشجویی بستر خوبی برای پای کار آمدن قشر خاکستری در فعالیت‌های فرهنگی است
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • چرا خیلی ها تمایلی به تحصیل در مقطع کارشناسی علوم انسانی ندارند؟
  • تأکید بر ارتقای فعالیت‌های فرهنگی در حوزه زنان و رسانه
  • برگزاری جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • جزئیاتی از پرداخت وام‌های دانشجویان علوم پزشکی / برگزاری ۷ طرح ملی دانشجویی
  • برگزاری نمایشگاه و جشنواره سلامت در بندرعباس
  • آغاز به‌کار جشنواره تیتر دانشجویی کشور در مشهد
  • دانشگاه آزاد اسلامی واحد گرگان میزبان حدود ۱۷۰۰ نفر از داوطلبان خواهد بود