Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری شبستان: بخش «زنگ هفتم» سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر از ۲۸ فروردین با نمایش فیلم برای دانش آموزان دبیرستانی در پردیس چارسو آغاز می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان به نقل از ستاد خبری سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر، احد میکاییل زاده مدیر ارتباطات سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر اعلام کرد: بخش «زنگ هفتم»  سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر سه شنبه 28 فروردین ساعت 9 صبح با اکران فیلم «150میلی گرم» در پردیس چارسو کار خود را آغاز کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی افزود: در این بخش فیلم هایی متناسب با سن و سلیقه دانش‌آموزان ایرانی به نمایش در می‌آید و فیلم‌های خارجی حاضر در این بخش دوبله فارسی هستند تا دانش‌آموزان بتوانند ارتباط بهتری با آنها برقرار کنند.

میکاییل زاده عنوان کرد: به غیر از سالن های پردیس چارسو، آثار حاضر در بخش «زنگ هفتم» در سینماها و پردیس های ملت، رازی، راگا، فلسطین، ماندانا، فرهنگ، آزادی، تماشا و مگامال به نمایش درمی آیند.

مدیر ارتباطات سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر در پایان گفت: قبل از نمایش هر فیلم یک کارشناس سینما در مورد موضوع و داستان اثر برای دانش‌آموزان صحبت می کند. همچنین بخش «زنگ هفتم» فرصتی است تا دانش آموزان با اسلوب اولیه نقد فیلم آشنا ‌شوند و سپس می توانند با نگارش و ارسال نقد‌های خود به دبیرخانه در رقابت برای دریافت جوایز متعدد بهترین نگارش نقد شرکت کنند.

آدرس سایت رسمی جشنواره Fajriff.com و پست الکترونیکی جشنواره Info@Fajriff.com است.

سی و ششمین جشنواره جهانی فیلم فجر ۱۹ تا ۲۷ آوریل ۲۰۱۸ (۳۰ فروردین تا ۷ اردیبهشت ۱۳۹۷) به دبیری سیدرضا میرکریمی در تهران برگزار می‌شود.

    پایان پیام/425

منبع: شبستان

کلیدواژه: مجلس شهید مدافع حرم خبرگزاری شبستان حمایت از کالای ایرانی شبستان یزد ارتش کانون های مساجد شهید انقلاب اسلامی تشییع پیکر شهید مدافع حرم بخش زنگ هفتم جشنواره جهانی فیلم فجر جشنواره جهانی فیلم فجر سیدرضا میرکریمی کلیدواژگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۳۰۳۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم

سیل در خراسان جنوبی خرابی زیادی به بار آورد. نکته تلخ اینکه دانش آموزان خطه محروم «زیر کوه» یکسال زحمت کشیدند اما درست در روز کنکور سیل جاده‌ها را تخریب کرد و آنها نتوانستند به جلسه امتحان برسانند. می‌گویند صدایمان به گوش کسی نمی‌رسد. منبع: viral vids

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  •  برگزاری ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان‌غربی برگزار می‌شود
  • سیل دانش‌آموزان کنکوری را زمین‌گیر کرد؛ آرزوهامون را رود با خود برد! | فیلم
  • ششمین جشنواره انتخاب کتاب سال آذربایجان ‌غربی برگزار می‌شود
  • جشنواره نوآوری و فناوری دانش آموزی در تبریز برگزار می شود
  • رقابت دانش آموزان شاهرودی در جشنواره خوارزمی
  • جشنواره فناوری و نوآوری دانش‌آموزی رینوفست ۲۰۲۴ برگزار می‌شود
  • نهمین دوره جشنواره خوارزمی در کاشان
  • نمایشگاهی از دست سازه های دانش آموزان هیرمندی
  • اختتامیه جشنواره سفیران سلامت مدارس شهرستان رزن