Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایسکانیوز و به نقل از روابط عمومی فدراسیون قایقرانی، کمیته آبهای آرام فدراسیون قایقرانی در نظر دارد تست نهایی انتخابی ملی پوشان حاضر در بازیهای آسیایی جاکارتا را پس از بررسی ورزشکاران معرفی شده از سوی استان ها برگزار نماید.

این تست 30 خردادماه در بخش آقایان و 31 خردادماه در بخش بانوان انجام می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تست در مواد بازیهای آسیایی جارکاتا برگزار خواهد شد. تست در بخش آقایان در مواد کایاک دونفره 1000 متر، کایاک چهارنفره 500 متر، کایاک یکنفره 200 متر، کانوکانادایی یکنفره 1000 متر، کانوکانادایی دونفره 1000 متر و کانوکانادایی دونفره 200 متر و در بخش بانوان در مواد کایاک یکنفره 500 متر، کایاک دونفره 500 متر، کایاک چهارنفره 500 متر، کایاک یکنفره 200 متر، کانوکانادایی یکنفره 200 متر و کانوکانادایی دونفره 500 متر انجام می شود.

هیات های قایقرانی تا 19 خردادماه مهلت دارند تا اسامی ورزشکاران برتر استان خود را جهت بررسی در کمیته فنی و اعلام نظر به فدراسیون معرفی کنند.

602

فدراسیون قایقرانی ایران تیم ملی

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۳۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، طی جلسه‌ای که امروز(چهارشنبه)با حضور مسئولین فدراسیون دوومیدانی و کمیته ملی المپیک برگزار گردید مقررشد، این کمیته از روند برگزاری منظم ارودهای تیم ملی دوومیدانی حمایت کامل و همه جانبه‌ای داشته باشد.

بر همین اساس، در این نشست که سید مناف هاشمی دبیر کل کمیته ملی المپیک و حسین مطیعی سرپرست فدراسیون دو و میدانی در آن حضورداشتند،مقرر شد با توجه به پیگیری‌های این کمیته و برگزاری منظم اردوهای تیم ملی از قبل از آغاز سال ۱۴۰۳ کمک مالی لازم برای هر چه بهتر و مطلوب تر برگزار شدن اردوهای تیم ملی دو و میدانی از سوی کمیته المپیک کشورمان صورت پذیرد.

گفتنی است، در این نشست پژمان معتمدی سرپرست دبیری فدراسیون و همچنین قاسمعلی فیروزی مدیر تیم‌های ملی دوومیدانی نیز حضور داشتند.

کد خبر 6094329

دیگر خبرها

  • حمایت کمیته ملی المپیک از دوومیدانی‌کاران
  • برگزاری اردوهای تیم ملی دوومیدانی با حمایت کامل کمیته ملی المپیک
  • پیکر دو شهید گمنام در مسجد جمکران مقدس آرام می‌گیرد
  • انحلال دو فدراسیون ورزشی/ بازگشت بادبانی به فدراسیون قایقرانی
  • ۲ شهید گمنام در آستان مقدس مسجد جمکران آرام می‌گیرند
  • انتخاب رییس هیات قایقرانی خوزستان
  • قول باشگاه فولاد ‌خوزستان برای تشکیل تیم قایقرانی
  • کارشناسان داوری علیه تصمیم جنجالی در انزلی
  • جام حذفی فوتبال؛ تراکتور به مس خورد، سپاهان به ملوان
  • آزمون نهایی طرح ملی «زندگی با آیه ها» در آستارا برگزار شد