Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز گیلان نماینده ی ولی فقیه در استان و امام جمعه رشت امروز در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گیلان با گرامیداشت سی و نهمین سالگشت صدور فرمان تاریخی امام راحل مبنی بر تاسیس حساب ۱۰۰ و تشیکل بنیاد مسکن تصریح کرد : مبنای کار در این نهاد انقلابی خدمت صادقانه به افراد نیازمند و مستضعف است و در این راستا تلاش برای ارتقای خدمات در مناطق محروم می تواند به بهترین وجهی آرمان های انقلاب را تجلی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


آیت الله رسول فلاحتی با تاکید بر استحکام هر چه بیشتر و رعایت مقررات فنی در روند احداث سازه ها تصریح کرد : پیوست فرهنگی اجرای طرح ها از الزاماتی است که می تواند برای احیای فرهنگ معماری بومی مثمر ثمر باشد.
وی رعایت معیارهای محیط زیست و اولویت بخشی به طرح ها را از نکات بارز فعالیت های عمرانی دانست و گفت : رعایت این شاخص ها می تواند روند همگرایی و تعامل دستگاه های دولتی را برای ارتقاء بهره وری و خدمت صادقانه و اثر گذار به عموم مردم افزایش دهد.
نماینده ی ولی فقیه در گیلان و امام جمعه رشت در بخش دیگری از سخنان خویش شایسته سالاری را از الزامات مدیریت در نظام اداری دانست و ساده زیستی و همگانی مسئولان با مجموعه ی کارکنان را رمز موفقیت آنان در ایفای وظایف محوله برشمرد.
آیت الله رسول فلاحتی همچنین انعکاس رسانه ایی فعالیت های عمرانی بنیاد مسکن در مناطق روستایی و محروم را عامل آگاهی افکار عمومی از عملکرد نهادهای انقلابی توصیف کرد و گفت : این امر مهم روحیه ی امید و خودباوری را در جامعه تقویت می کند.
مدیرکل بنیاد مسکن گیلان نیز در این دیدار از فعالیت های این نهاد در حوزه های ساخت و مقاوم سازی مسکن روستایی ، تهیه و اجرای طرح های هادی و توسعه زیرساخت ها در مناطق محروم استان گزارش داد و گفت : در زمان کنونی برای همه ۲ هزار و ۶۰۰ روستای بالای ۲۰ خانوار گیلان طرح هادی تهیه و ۳۹ درصد آن اجرا شده است.
محمد اکبر زاده با بیان اینکه تاکنون 110 هزار سند روستایی به روستائیان تحویل داده شده تصریح کرد : امسال نیز ۱۵ هزار سند خانه های روستایی به متقاضیان تحویل داده خواهد شد.
وی همچنین اجرای موفقیت آمیز طرح صدور سند مالکیت در مناطق روستایی گیلان را موجب واگذاری ماموریت صدور سند در ۴۲ شهر زیر ۲۵ هزار خانوار استان از سوی دولت اعلام کرد و گفت : از این پس این کار مهم در دستور کار بنیاد مسکن گیلان قرار خواهد گرفت.
حجت الاسلام پورابراهیم مُسئول نهاد نمایندگی ولی فقیه در بنیاد مسکن گیلان به اقدامات فرهنگی انجام شده در این نهاد برای ارتقاء خدمات به مناطق محروم و روستایی اشاره کرد و گفت : ارتقای فرهنگ درون سازمانی و تکریم ارباب رجوع از اولویت های فرهنگی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی برای افزایش بهره وری است.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۳۲۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد امروز در آیین گرامیداشت روز شورا، گفت: شورا‌های اسلامی شهر و روستا نمادی از مردم‌سالاری دینی و همچنین ظرفیتی عظیم برای خدمت رسانی به شهروندان جامعه به شمار می‌روند که آن را باید یکی از ثمرات انقلاب شکوهمند اسلامی دانست.

وی با اشاره به آغاز طرح هادی در تعدادی از روستا‌های مهاباد، افزود: همچنین در بخش تامین مسکن مردم بیش از ۷ هزار قطعه‌زمین در بخش روستایی برای ساخت‌مسکن مردم طی ماه آینده واگذار خواهد شد.

فرماندار ویژه مهاباد بیان کرد: در قابل این طرح هر قطعه به یک یا چند متقاضی واگذار خواهد شد و در کنار آن نیز تسهیلات ۳۵۰ میلیون تومانی برای هر واحد از طرف دولت پرداخت خواهد شد.

عباسی با بیان اینکه شورا‌ها به عنوان برگزیده مردمی احترام ویژه‌ای در بین مسئولان دارند، ادامه داد: طبق دستور قرآن‌کریم «و امرهم شوری بینهم»، مجلس شورای اسلامی، شورای استان، شهرستان، شهر، محل، بخش، روستا و نظایر اینها از ارکان تصمیم‌گیری و اداره امور کشور هستند که در راستای خدمت‌گزاری صادقانه به مردم فعالیت می‌کنند.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین به اشاره به حوادث‌غزه و جنایات رژیم‌صهیونیستی گفت: تاکنون بیش از ۳۴ هزار نفر در سرزمین‌های اشغالی جان خود را از دست دادند که بخش اعظم آنها کودکان و زنان بی گناه هستند.

عباسی بیان کرد: جنایت‌های این رژیم غاصب باعث شده که اساتید و دانشجویان کشور‌های‌غربی نیز علیه این نسل‌کشی واکنش نشان دهند.

وی با اشاره عملیات‌موفق‌وعده‌صادق نیز گفت: طبق وعده رهبر‌معظم‌انقلاب مبنی بر تنبیه رژیم‌صهیونیستی عملیات وعده صادق در حالی موفقیت آمیز بود که بیش از ۱۰ کشور به حمایت از رژیم‌صهیونیستی آماده شده بودند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • تقدیر از بانک مسکن برای پرداخت تسهیلات ساخت
  • شورا‌ها نتیجه انقلاب‌اسلامی برای خدمت به مردم هستند
  • روستاها آغازگر جهش تولید با مشارکت مردم هستند
  • لزوم استفاده از ظرفیت بنیاد مسکن در اجرای طرح‌های مسکن روستایی
  • اهدای زمین رایگان بهترین راه خانه‌دار کردن مردم است
  • ایستادگی امروز مردم غزه برآمده از ایثارگری‌های شهدای انقلاب اسلامی است
  • بهترین وام خرد سال ۱۴۰۳: راهنمای کامل دریافت وام برای مردم عادی
  • توسعه عمرانی در روستاهای بخش ریگ تسریع می‌شود
  • یادواره سردار شهید سیدمعروف ایرانی در صومعه سرا
  • جانمایی زمین برای طرح نهضت ملی مسکن و جوانی جمعیت در نیشابور