Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله شاهچراغی ، نماینده ولی فقیه در استان سمنان در این دیدار با تبریک اعیاد شعبانیه و رجب گفت : ارتش در جمهوری اسلامی ایران خوش نام و پیشتاز در دفاع از ولایت و امامت و در خدمت نظام اسلامی و رهبری است. خدمت در ارتش ،  مدال عشق به رهبری است و کار نیروی مسلح عاشقانه و برای خدا است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله شاهچراغی با بیان اینکه خدمات ارتش خدماتی صادقانه است افزود : چیزی بهتر از خدمت نیست و ملت فهیم ایران شما را به خاطر خدمات عاشقانه و خالصانه تان دوست دارند. ارتش در همه ی صحنه های دفاعی حضوری ارزشمند دارد و این حضور قوت قلبی برای مردم عزیز است.

وی در پایان با نام بردن از اسوه هایی مثل  شهید بابایی که در اخلاق و رفتار نمونه است تصریح کرد : هرچیزی در این عالم آسیبی دارد و انسان گرفتار آفت هایی می شود و زبان انسان دارای 30 آفت است و هر انسانی که می خواهد سالم باشد باید زبانش را حفظ کند  و به شما ارتشی های عزیز توصیه می کنم با زبانتان مردم را هدایت و ارشاد نکنید بلکه با عمل است که مردم از شما تاثیر می پذیرند زیرا مردم عمل شما را می بینند.

انتهای پیام / گ

  شهید بابایی که در اخلاق و رفتار نمونه است

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ارتش دیدار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۳۳۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی

منابع خبری جمعه شب اعلام کردند که دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله رژیم صهیونیستی به شهادت رسیدند.

به گزارش مشرق، در این حمله ارتش رژیم صهیونیستی یک خودروی غیر نظامی در جاده میدون در جنوب لبنان هدف قرار گرفت، دو فرمانده نیروهای فجر شاخه نظامی جماعت اسلامی لبنان به نام‌های مصعب و بلال خلف به شهادت رسیدند.

شبکه خبری المیادین شامگاه جمعه گزارش داد که رژیم صهیونیستی با یک فروند پهپاد، یک خودروی غیر نظامی را در البقاع غربی در شرق لبنان هدف قرار داده است.

تصاویری که منتشر شده نشان می‌دهد که این خودرو کامل سوخته است.

دیگر خبرها

  • شهادت دو تن از فرماندهان جماعت اسلامی لبنان در حمله ارتش صهیونیستی
  • بساط ویژه‌خواری برچیده شود/ جایگاه شغلی کارگران ارتقا یابد
  • خرید کالای ایرانی باید به عنوان امر به معروف درجامعه غالب باشد
  • دیدار نماینده ولی فقیه در گیلان با جامعه کارگری
  • دیدار نماینده ولی‌فقیه در سیستان و بلوچستان با رئیس دیوان عالی کشور
  • دیدار رئیس بنیاد مسکن کشور با نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی
  • اجرای ۷۰۰ برنامه توسط سپاه روح الله
  • مردم اصفهان در جریان روند خدمت‌رسانی قرار بگیرند
  • پایگاه سلامت شهدای «کهنه‌دژ» سمنان کلنگ زنی شد
  • مردم عزیز ما در معیشت و مسکن با مشکلات زیادی مواجه هستند که باید برای حل آن تدبیر فوری کرد