Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@23:01:35 GMT

درج شناسه کالا برای خودروهای وارداتی + جدول

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۳۳۳۱

درج شناسه کالا برای خودروهای وارداتی + جدول

به گزارش جهان نيوز، با توجه به آماده شدن بسترهای سامانه شناسه کالا و سامانه جامع تجارت و نیز در راستای عمل به تکالیف آیین‌نامه اجرایی ماده 13 قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز، مدیر دفتر امور خدمات بازرگانی وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف شد تا فرآیند اخذ شناسه کالا را برای انواع خودرو پیگیری کند. طبق اظهار نظر مسئولان و کارشناسان مربوطه، این اقدام قدم بزرگی در راستای شفاف‌سازی ثبت سفارش و واردات خودرو خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


  بر اساس این گزارش، گروه‌های کالایی دخانیات، تجهیزات دارای سیم‌کارت، پوشاک، لوازم خانگی، داروهای دامی و داروهای انسانی از جمله گروه‌های کالایی بودند که شناسه کالا را اخذ کرده و فرآیند واردات و ثبت سفارش آنها با شناسه کالا صورت می‌گیرد. در حال حاضر نیز این روند برای انواع خودرو الزامی شده و پس از دریافت شناسه کالای این گروه کالایی، ثبت سفارش خودرو نیز بر اساس شناسه کالا صورت خواهد گرفت.
بر این اساس، تاریخ انواع خودروها برای ثبت سفارش در جدول زیر آمده است:
   نام خودرو  تاریخ ثبت سفارش خودروهای سواری  5 اردیبهشت‌ماه 1397 ماشین‌آلات سنگین و نیمه سنگین  20 اردیبهشت‌ماه 1397 ماشین‌آلات کشاورزی  اول خردادماه 1397 ماشین‌آلات راه سازی  10 خردادماه 1397 متن نامه به شرح زیر است:

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۳۳۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سفینه های فضایی بر روی زمین! + عکس

تین نیوز

شرکت BYD که بزرگ ترین خودروساز چین محسوب می شود، سه خودرو آینده نگرانه و جذاب به نمایش گذاشت.

به گزارش تین نیوز یه نقل از خبرآنلاین، شرکت BYD، رهبر بی رقیب خودروهای برقی چین، سه خودرو جدید تحت برند لوکس خود یعنی فانگ چنگ بائو (Fang Cheng Bao) رونمایی و توجهات بسیاری را به خود جلب کرده است.

براساس گزارش زومیت، برترین خودرو جدید BYD با نام Bao 8، شاسی بلندی با طراحی الهام گرفته از مدل مفهومی زیبای Super 8 است. Bao 8 از ظاهری بهره می برد که به گفته ی شرکت سازنده، المان هایی از سفینه های فضایی آینده در آن به کار رفته است. این خودرو روی پلتفرم هیبریدی اختصاصی BYD موسوم به DMO ساخته می شود که انتظار می رود عملکرد قدرتمند هنگام رانندگی آفرود را در کنار ویژگی های مختلف شاسی بلندهای لوکس ارائه دهد.

BYD از دو خودرو مفهومی دیگر در کنار Bao 8 رونمایی کرده که جاه طلبی های جسورانه تر فنگ چنگ بائو را به نمایش می گذارند. اولین مدل Super 3 نام دارد که نسخه ی بهبودیافته ی Bao 3 محسوب می شود و در طراحی آن از جت های جنگنده الهام گرفته شده است.

سومین خودرو مفهومی BYD با نام Super 9، مدل اسپرت دو نفره با سقف پانورامیک کشیده و خطوط آیرودینامیکی جذاب است که ارتفاع کمی دارد.

این مدل های مفهومی نگاهی اجمالی به آینده ی فنگ چنگ بائو ارائه می دهند؛ برندی که برای رقابت با بزرگان بازار خودروهای برقی ایجاد شده است.

تأکید Fang Cheng Bao بر طراحی و ویژگی های لوکس، نشان دهنده ی تلاش BYD برای جذب خریداران ثروتمند است. این استراتژی مشابه رویکرد موفق رقبایی مثل هیوندای است که با خلق برند جنسیس همین کار را انجام می دهد. با افزایش فروش جهانی خودروهای برقی، این اقدام BYD برای ارتقای جایگاهش به فراتر از سازنده ی خودروهای برقی اقتصادی، بسیار به موقع بود.

به نوشته ی CnEVPost، مجموعه خودروهای جدید فنگ چنگ بائو در نمایشگاه خودرو پکن به نمایش گذاشته می شوند تا بازدیدکنندگان نگاهی اولیه به این خودروها داشته باشند.

BYD پس از شکستن رکوردهای فروش در سال ۲۰۲۳، فروش بسیار بالایی را برای سال ۲۰۲۴ پیش بینی کرده است و انتظار دارد بیش از ۳٫۶۳ میلیون خودرو در سال جاری به فروش برساند؛ بدین ترتیب نقش برند فنگ چنگ بائو و تمرکز آن بر خودروهای پریمیوم، برای تحقق اهداف جهانی BYD بسیار مهم است.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • افزایش قیمت کالا‌های اساسی وارداتی با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی تخلف است
  • سفینه های فضایی بر روی زمین! + عکس
  • صحت سنجی ادعای وجود ۵۰ هزار خودروی خارجی در گمرکات کشور
  • صحت سنجی ادعای ورود ۵۰ هزار خودروی خارجی به گمرکات
  • نیروهای حافظ صلح روسیه قره باغ را ترک می‌کنند
  • قیمت محصولات سایپا چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۴۰۳؛ ریزش قیمت خودرو‌های وارداتی
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم!
  • صاحبخانه های خوب تشویق می‌شوند
  • آمار جدید از ورود خودروهای وارداتی به کشور | وزیر صنعت: مردم برای خرید خودرو خارجی عجله نکنند؛ سرعت تحویل به زودی افزایش می‌یابد
  • وزیر صمت: به حدی خودرو وارد شده که در بنادر جا نداریم