Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-19@02:24:52 GMT

٢٨ تیرانداز اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شدند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۳۴۸۰

٢٨ تیرانداز اعزامی به مسابقات جهانی مشخص شدند

به گزارش ایسکانیوز ، مسابقات جهانی تیراندازی به میزبانی کره جنوبی از دوم اردیبهشت آغاز می شود که ٢٨ تیرانداز کشورمان در تفنگ، تپانچه و اهداف پروازی ٣٠ فروردین راهی محل برگزاری مسابقات می شوند.

اسامی تیراندازان اعزامی به شرح زیر است:

علی دوستی، رامتین بشارتی، مرضیه پرورش نیا، غزاله جهاندار، امیرحسین آقازاده، علی حافظی، محمد حسین پرورش نیا و رضا آقاجانی در رشته اهداف پروازی، جواد فروغی، ابرهیم برخورداری، عرفان صلواتی، مرتضی علی محمدی، محمد احمدی، هانیه رستمیان، گلنوش سبقت الهی، آمیتیس جعفری، فاطمه قدرت آبادی و سارا میرابی در رشته تپانچه و حسین باقری، پوریا نوروزیان، مهیار صداقت، امیرسایوش ذوالفقاریان، امیرمحمدنکونام، الهه احمدی، نجمه خدمتی، مه لقا جام بزرگ، سیده زهرا هاشمی و نرجس امام قلی نژاد

اسامی مربیان به شرح زیر است: فرشید عبدالمحمدی، مصطفی احمدی، سکینه خدابنده لو، ابراهیم اینانلو، مریم طالبی.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

602

فدراسیون تیراندازی جهانی ایران ورزشکار

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۳۴۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای کهگیلویه و بویراحمد ، مرحله استانی یازدهمین جشنواره تدریس برتر ویژه دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کهگیلویه و بویراحمد با شعار شهید فائزه رحیمی، الگوی برتر معلمی روزهای سه شنبه و چهارشنبه مورخ ۲۸ و ۲۹ فروردین ماه جاری با حضور دانشجویان پردیس های شهید ایزدپناه و کوثر یاسوج در سالن شهید ایزدپناه برگزار شد.

در این جشنواره ۳۶ نفر در دو پردیس ثبت نام کردند و ۱۶ نفر تدریس خود را ارائه دادند.

در نهایت با پایان رقابت ها در پردیس کوثر یاسوج واحد خواهران، در رشته آموزش ابتدایی ،پردیس رضوی  و نگین دخت روزیان  اول و دوم شدند و فاطمه رازبانیان و سمانه حسین زاده به طور مشترک سوم شدند.

در رشته آموزش قرآن هم سمانه افشار و در رشته امور تربیتی نیز زهره معینی نژاد حائز رتبه اول شدند.

در پردیس شهید ایزد پناه یاسوج  واحد برادران هم در رشته آموزش ابتدایی ، ابوالقاسم فرمانی ، آرش پیام و  حسین آرمون  به ترتیب اول تا سوم شدند.

دیگر خبرها

  • پایان جشنواره الگوهای برتر تدریس با معرفی برترین ها
  • زمان بازگشت حسن یزدانی به اردوی تیم ملی مشخص شد
  • برترین کاراته‌کا‌های ایران مشخص شدند
  • صعود تیرانداز مازندرانی به فینال تپانچه ۲۵ متر برزیل
  • (عکس) مدافع پرسپولیس عزادار شد
  • مدافع ملی‌پوش پرسپولیس عزادار شد + عکس
  • دعوت والیبالیستهای بوکانی و مهابادی به اردوی تیم ملی
  • ۷ تیرانداز عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • ۷ تیرانداز کشورمان عازم مسابقات توزیع سهمیه المپیک قطر شدند
  • درخشش بانوان تیرانداز در تفنگ ۱۰ متر مسابقات انتخابی المپیک