Web Analytics Made Easy - Statcounter

دانشگاه شهید بهشتی، تعاملات علمی و ارتباطات بین المللی دانشگاهی خود را با دانشگاه‌های قزاقستان گسترش می دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، هیاتی از دانشگاه شهید بهشتی به ریاست سید حسن صدوق رئیس دانشگاه، و به دعوت رسمی رئیس دانشگاه الفارابی قزاقستان به شهر آلماتی قزاقستان عزیمت کرد.

هدف از این سفر، گسترش تعاملات علمی و ارتباطات بین المللی دانشگاهی با دانشگاه‌های قزاقستان به ویژه دانشگاه الفارابی و آشنایی با فعالیت‌های آن دانشگاه در حوزه های مختلف علمی، پژوهشی و فناوری و نیز شرکت در کنفرانس First International Education Exhibition (Education World) است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هیات اعزامی از دانشگاه شهید بهشتی در روزهای ۲۷ و ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ از آزمایشگاه نانو و فیزیک پلاسما، مرکز سامسونگ، آکادمی نوآوری، انستیتو شرق شناسی، دانشکده مطالعات شرقی، کتابخانه مرکزی و دانشکده فیزیک در دانشگاه الفارابی قزاقستان بازدید کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۴۵۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول

برنامه پروازهای امروز فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان اعلام شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، اطلاعات پروازهای داخلی و خارجی فرودگاه بین‌المللی شهید بهشتی اصفهان امروز _سه‌شنبه هفتم فروردین_ به شرح زیر است:

جهت اطلاع از تأخیرها و تغییر برنامه پروازی با تلفن ۱۹۹ از اصفهان و شماره ۳۵۲۷۵۲۰۰ از شهرستان‌ها تماس بگیرید یا به تارنمای فرودگاه به نشانی https://isfahan.airport.ir مراجعه کنید.

کد خبر 738450

دیگر خبرها

  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۹ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • افزایش صادرات شرکت‌های دانش‌بنیان به ۱.۵ میلیارد دلار
  • بستر افزایش نشاط اجتماعی فراهم شود/ ضرورت بهره‌مندی از ظرفیت اساتید پیشکسوت
  • تاکید رییسی بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی/گزارش وزرا به رئیس جمهور
  • سفر وزیر بهداشت به قم/ عیادت عین اللهی از بیماران
  • تاکید رئیس جمهور بر فراهم کردن بستر افزایش نشاط اجتماعی
  • رشد ۴۲ درصدی همکاری با متخصصان و کارآفرینان ایرانی خارج از کشور
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۸ فروردین ۱۴۰۳ + جدول
  • برنامه پروازهای فرودگاه اصفهان امروز ۷ فروردین ۱۴۰۳ + جدول