Web Analytics Made Easy - Statcounter

ناهید تقوایی مدیر آموزشگاه هنرهای تجسمی هفت رنگ آبادان درگفتگو با خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛گفت :  نقاشی از جمله هنرهایی است که دارای زبان جهانی است و ابزاری برای ارتباط بین ملت های مختلف به حساب می آید و حضور هنرمندان در نمایشگاه ها می تواند رویکرد و نگاه آنان را با ایجاد فرصت‌های مناسب برای تبادل ایده و تجربه میان هنرمندان اجرایی سازد .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود : نمایشگاه گروهی " طراحی نقاشی هفت رنگ " مجموعه آثار هنرجویان آموزشگاه هنرهای تجسمی هفت رنگ آبادان است که در راستای ترغیب و تشویق این عزیزان به فعالیت های گسترده تر در محل این آموزشگاه برپا شده است و انتظار می رود با حضور مردم و علاقمندان به فعالیت های فرهنگی هنری رنگ و بوی تازه ای بگیرد .

مدیر آموزشگاه هنرهای تجسمی هفت رنگ آبادان با اشاره به حضور 14 هنرجو در ارائه اثر به این نمایشگاه ، درباره  زمان و افتتاحیه نمایشگاه  گفت : نمایشگاه گروهی " طراحی نقاشی  هفت رنگ" از سوم اردیبهشت ماه جاری افتتاح و تا بیستم اردیبهشت ماه ادامه خواهد داشت همچنین مراسم افتتاحیه آن ساعت 19 روز سوم اردیبهشت خواهد بود .

تقوایی افزود : علاقمندان می توانند همه روزه صبح ها از ساعت 9 الی 12 و بعد از ظهرها از ساعت 17 الی 21 از نمایشگاه بازدید کنند .

انتهای پیام/د

افتتاح نمایشگاه نقاشی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هنرهای تجسمی اخبار هنرمندان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۴۷۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی دربستان آباد

این نمایشگاه در ساختمان سابق اداره آب و فاظلاب شهرستان بستان آباد، با حضور ۲۰ غرفه از امروز تا ۱۳ فروردین از ساعت ۱۰ صبح تا ۱۹ عصر در خدمت گردشگران و مسافران نوروزی خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • سالی که مش صفر و نقاش کویرها را برد/هزار اقاقیا در چشم تو هیچ بود
  • حضور شرکت‌های دانش‌بنیان در نمایشگاه فناوری و تجهیزات نفت و پتروشیمی چین
  • هنر ۴۲ ساله بانوی سنندجی مورد استقبال هنردوستان داخل و خارج کشور
  • هنرنمایی هنرمندان کوچک در میراث‌داری از امانت پیشینیان 
  • افتتاح نمایشگاه بهاره در شهرستان لردگان
  • افتتاح نمایشگاه صنایع دستی نوروزی دربستان آباد
  • نمایشگاه صنایع دستی در فرمانداری آبادان
  • افتتاح چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه گروهی حکمت فردوسی
  • افتتاح چهارمین جشنواره ملی و نمایشگاه حکمت فردوسی
  • تجسم هنر