Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان با اشاره به خروج محصولات تولیدی استان به صورت فله‌ای گفت: از محصولات زراعی گندم، جو و نباتات علوفه‌ای‌ اغلب به صورت فله‌‌ای و محصولات باغی نیز به صورت بسته بندی و جعبه‌ای از استان خارج می‌شود.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عبدالله جعفری در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار موج رسا; با اشاره به موضوع خروج محصولات کشاورزی از استان زنجان به صورت فله‌‌ای اظهار کرد: ایجاد واحد‌ها فرآوری و بسته‌بندی از اولویت‌های مهم سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی تصریح کرد: در تولیدات محصولات کشاورزی یکی از اصلی‌ترین کار سازمان توسعه صنایع تبدیلی و فرآوری محصولات تولیدی در استان است.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان بسته‌بندی محصولات کشاورزی را با هدف افزایش ارزش افزوده‌ و کاهش ضایعات محصولات تولیدی به عنوان یک اولویت عنوان کرد و گفت: افزایش مدت زمان نگهداری محصولات کشاورزی، ایجاد و تنوع محصولات نهایی متناسب با ضاعقه و سلیقه مصرف کنندگان، بسته بندی متعدد و متناسب محصولات کشاورزی از اولویت‌های سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان است.

جعفری با اشاره به اینکه ارائه محصولات کشاورزی به بازار مصرف به دو صورت فله‌ای و بسته‌بندی انجام می‌شود ابراز کرد: بخشی از محصولات تولیدی استان متناسب با نیاز متقاضیان به صورت فله‌ای و بخشی نیز به صورت بسته‌بندی از استان خارج می‌شود.

وی خاطر نشان کرد: بخشی از این محصولات نیز برای صادرات و بخشی نیز برای مصرف داخلی به سایر استانها و خارج از کشور صادر می‌شود.

مدیر توسعه بازرگانی سازمان جهاد کشاورزی استان زنجان ابراز کرد: جلوگیری از خروج محصولات کشاورزی به صورت فله‌ای نیز از مهمترین دغه‌دغه‌های ما در سازمان جهاد کشاورزی است.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات برای توسعه صنایع تبدیلی در استان زنجان افزود: از طریق منابع تسهیلاتی استان و صندوق توسعه ملی، منابع مناسبی برای توسعه واحدهای فرآوری و بسته‌بندی صنایع تبدیلی در استان پیش‌بینی شده است.

جعفری افزود: سازمان جهاد کشاورزی در این زمینه به صورت فعال پیگیری موضوع بوده و استان در زمینه ایجاد واحدهای فرآوری و بسته‌بندی وضعیت رو‌به رشدی دارد.

وی گفت: امیدواریم در آینده نیز این امر روند رو به رشدی داشته و بخش عمده‌ای از محصولات به صورت بسته‌بندی از استان خارج شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۴۹۲۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمامرکز یزد، محمد علی حاتمی زاده با اشاره به اینکه استفاده بی‌رویه از پلاستیک و عدم مدیریت صحیح آن، باعث آلودگی هوا، آب و خاک شده و به تخریب زمین و حیات وحش منجر می‌شود، تصریح کرد: بحران پلاستیکی به یکی از بزرگترین چالش‌های محیط زیست تبدیل شده است.
 
وی افزود: اولین گام برای رسیدن به یک جهان پلاستیکی کمتر و زمین پاک‌تر، کاهش مصرف پلاستیک یکبار مصرف و ترویج استفاده از جایگزین‌های قابل بازیافت و دوباره پذیر آن است.

حاتمی زاده ضمن بیان اینکه باید به توسعه فناوری‌های جایگزین پلاستیک که قابل تجزیه هستند توجه شود، خاطر نشان کرد: برای شروع پیشنهاد می‌کنم در فروشگاه تعاونی سازمان جهاد کشاورزی به جای پلاستیک از کیسه‌های پارچه‌ای که به همین منظور تهیه شده است، استفاده شود.

وی با اشاره به اینکه، باید به توسعه سیاست‌ها و قوانین سخت‌گیرانه در خصوص بازیافت و دور انداختن پلاستیک توجه کنیم افزود: آموزش و افزایش آگاهی عمومی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است تا همگان به اهمیت حفظ محیط زیست و کاهش استفاده از پلاستیک آگاه شوند.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان عنوان کرد: تمامی اقشار جامعه به عنوان شهروند، مسئولیت دارند تا با اقدامات کوچک خود، به حفظ زمین و آینده بهتر برای نسل‌های آینده بپردازند.

حاتمی زاده در پایان عنوان کرد: روز زمین پاک با شعار جهانی «سیاره زمین در مقابل پلاستیک» شناخته می‌شود و برای تحقق ان مشارکت مردمی بسیار اهمیت دارد.

دیگر خبرها

  • افزایش تولیدات آبزیان فرآوری چهارمحال وبختیاری به ۳۶ هزار تن
  • راه اندازی کارخانه فرآوری و بسته‌بندی آبزیان در شهرکرد
  • واحد‌های بزرگ پرورش مرغ گوشتی در قم احداث می‌شود
  • آینده‌ای روشن با زمین بدون پلاستیک
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی
  • خروج واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور بعد از ۶ سال از ورشکستگی با حمایت دستگاه قضا
  • خروج از ورشکستگی یک واحد تولیدی مکمل غذایی دام و طیور
  • خسارت بارش شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • خسارت بارش‌های شدید به ۱۴۵ هزار هکتار از مزارع خوزستان
  • (ویدیو) فرآیند فرآوری و بسته بندی «خرچنگ برفی» در کارخانه