Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، گرامی افزود: از مجموع این آزادی ها ۱۰ مورد توسط ستاد دیه آزاد و بقیه با مساعدت مددکاران و تشکیل جلسات متعدد و اخذ رضایت شاکی ازسوی واحد مددکاری بوده است.
وی اضافه کرد: مددکاران ندامتگاه قزلحصار با بررسی ۱۶۹ پرونده تقاضای اخذ رضایت شکات زمینه آزادی ۷۰ مددجوی ندامتگاه را فراهم کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


گرامی افزود: ایجاد شرایط مناسب برای مددجویان به منظور تحمل بهتر دوران محکومیت و ارتقای توان آنان و خانواده شان در استفاده از امکانات و شرایط قانونی برای رهایی هرچه زودتر از زندان دنبال می شود.
وی خاطرنشان کرد: همچنین فراهم کردن زمینه بازگشت سالم به زندگی اجتماعی از مهمترین محورهای فعالیت واحد مددکاری در زندانها است که این امر نیز دنبال می شود.
وی یادآور شد : مددکاران در زندان ها کار با زندانی و حل مشکل او را با هدف بازگشت سعادتمندانه آنان به جامعه را یک فعل ارزشمند و مهم می دانند.
گرامی گفت : واحد مددکاری در زندانها تلاش می کنند با ایجاد تغییرات فردی، رفع مشکلات موجود در روابط انسانی و توانمند سازی، مددجویان را به مسیر صحیح زندگی سوق دهند.  

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۵۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات دراگون‌بوت قهرمانی باشگاه‌های خاورمیانه در رده‌های مختلف سنی ۳۱ فروردین تا ۲ اردیبهشت با حضور ۲۰۰۰ ورزشکار در شارجه امارات برگزار شد.

در این مسابقات ۵۰ باشگاه از کشور‌های قزاقستان، ترکیه، امارات، فیلیپین، قطر، بحرین، مصر، ایران، مالزی و باشگاه‌های اروپایی مقیم در امارات شرکت کردند.

دو باشگاه دراگون‌بوت کشورمان در بخش بانوان (تیم سکان تهران) با ۲۲ ورزشکار و در بخش آقایان (ملوان نداجا) با ۲۳ ورزشکار به نمایندگی از کشورمان در این رقابت‌ها حضور داشتند.

قایقرانان تیم ملوان نیروی دریایی ارتش موفق به کسب طلای آزاد و زیر ۲۴ سال در رشته ۲۰۰ متر و نقره آزاد در رشته ۵۰۰ متر شدند.

به این ترتیب پرونده تیم دراگون بوت ملوان با ۲ طلا و یک نقره در رقابت‌های جام باشگاه‌های خاورمیانه بسته شد.

دختران تیم سکان تهران در مرحله نهایی مسابقه به مصاف رقیبانی از ابو دبی جت، گلادیاتور، دراگون فایر، دبی بارا کدز و آتلانتیر رفتند و با قرار گرفتن در جایگاه نخست مدال طلای ۵۰۰ متر آزاد را از چنگ رقبا در آوردند.

تیم دراگون بوت سکان تهران در جام باشگاه‌های خاورمیانه با طلای زیر ۲۴ سال دختران و طلای ۵۰۰ متر آزاد به کار خود در رقابت‌های امارات پایان داد.

دیگر خبرها

  • واکنش پپ به بازگشت ستاره منفور بارسا: معلوم نیست
  • بازگشت دوباره رشته پرستاری به دانشگاه آزاد بوشهر
  • آغاز طرح بازگشت به زندگی سالم در مشهد
  • ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • امضای تفاهم‌نامه علمی پژوهشی دانشگاه آزاد و دادگستری شاهرود
  • پاشینیان: ارمنستان قصد بازگشت نظامی به منطقه قره باغ ندارد
  • بازگشت به زندگی مرد ۷۰ ساله در فارسان
  • بازگشت تیم‌های قایقرانی ملوان نیروی دریایی ارتش و سکان تهران
  • ۳هزار زندانی ندامتگاه قزلحصار کرج از تسهیلات حمایتی بهره مند شدند
  • پیام توماس توخل به منچستریونایتد: آماده بازگشت به لیگ برتر هستم