Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-03-19@08:07:56 GMT

توفان عجیب یزد، چه عواملی داشت؟

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۵۵۱۸

توفان عجیب یزد، چه عواملی داشت؟

به گزارش جهان نيوز به نقل از العالم، هادی هادی‌نسب افزود: گزارش های رسیده از مناطق مختلف استان حاکیست توفان شب گذشته، خسارت یا آسیبی بر جا نگذاشته و جای هیچگونه نگرانی نیست.

وی در ادامه افزود: خشکسالی متوالی که منجر به خشک شدن بوته ها در بخش هایی از این استان شده موجب گردید تا سیلاب و روان آب های ناشی از بارندگی، بخشی از جاده چوپانان را تخریب و تعدادی از احشام را تلف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

کارشناس اداره کل هواشناسی یزد، سرعت وزش توفان گرد و خاک، عصر دوشنبه در شهر بافق را 102 کیلومتر بر ساعت اعلام کرد. 

همچنین سرعت وزش توفان گرد و خاک در یزد 72 کیلومتر بر ساعت گزارش شده است ضمن آنکه در مهریز ، ابرکوه و نصرآباد تفت هم به ترتیب 40، 50 و 61 کیلومتر بر ساعت باد گزارش شد. توفان گرد و خاک و بادهای فصلی، همه ساله در اواخر و اوایل هر سال، دشت یزد - اردکان را در بر می گیرد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۵۵۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاهان - گل گهر؛ گزارش زنده

تیم های سپاهان و گل گهر به مصاف هم رفته اند.

اطلاعات بازی هفته بیست و یکم لیگ برتر ایران؛ جام خلیج فارس بازی: سپاهان -گل گهر تاریخ و ساعت برگزاری: یکشنبه 27 اسفند ۱۴۰۲؛ ساعت ۱۸:۴۵ ورزشگاه: نقش جهان داوران:  گل:  ترکیب اولیه دو تیم

سپاهان: پیام نیازمند، میلاد زکی‌پور، رضا اسدی، محمد کریمی، رامین رضاییان، سیاوش یزدانی، فرشاد احمدزاده، امید نورافکن، محمد دانشگر، شهریار مغانلو و رضا شکاری

گل گهر: محمدرضا اخباری، ابوالفضل رزاق پور، مسیح زاهدی، سامان فلاح، مهدی بهنام برزای، احمدرضا زنده‌روح، قائم اسلامی‌خواه، روبرتو تورس، نوید عاشوری، مهدی ممی‌زاده، سعید سحرخیزان

گزارش زنده

از دست ندهید ????????????????????????

سوارز، فازت چی بود؟! (شوخی با ورزشکاران) سرمربی لیگ برتری به بازیکنش سیلی زد! خطر در کمین فوتبالیست‌های قمارباز! جرائم انضباطی بیشتر شده چون تورم بالا رفته! آردا گولر و بدشانسی بزرگی که مانع یک سوپرگل شد (فیلم)

دیگر خبرها

  • یارانه اسفند کی واریز می‌شود؟ / چرا سود سهام عدالت متوفیان واریز نشد؟ / دوباره هادی چوپان دوباره قهرمانی/ ابرهیم رییسی و عباس قادری در یک قاب؛ عجیب، اما واقعی
  • تفکیک جنسیتی عجیب در تلویزیون که بحث‌برانگیز شد
  • اعلام آماده‌باش مدیریت بحران استان اصفهان/ سیل و توفان در راه است
  • سپاهان - گل گهر؛ گزارش زنده
  • عجیب اما واقعی؛ فیلیپو اینزاگی در آستانه بازگشت به نیمکت سالرنیتانا!
  • رکورد عجیب وینیسیوس: بدتر از این نمی‌شود
  • کاهش سرعت مجاز اتوبان پاسداران به ۶٠ کیلومتر در ساعت
  • عجیب‌ و غریب ترین فتواهایی که در ماه رمضان صادر شده است؛ گزارش الیوم السابع
  • نمایش جالب ترمز اضطراری BMW M8 با سرعت ۲۲۴ کیلومتر بر ساعت (فیلم)
  • سرهنگ علیفر گزارشگر کشتی شد