Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان حج و زیارت علت وقوع حادثه آتش سوزی در هتل زائران ایرانی در نجف را اتصالی برق اعلام کرد و گفت: فقط دو زائر به دلیل دودگرفتگی آسیب دیدند که به صورت سرپایی درمان شدند و سایر زائران نیز به هتل دیگری انتقال یافتند.

حمید محمدی، رئیس سازمان حج و زیارت در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری آنا ضمن تایید خبر آتش سوزی در هتل زائران ایرانی در نجف اظهار کرد: ظهر امروز حادثه آتش سوزی در هتل الشفاعه نجف رخ داد که متاسفانه تعدادی از زائران ایرانی در این هتل اقامت داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی علت وقوع حادثه را اتصالی برق اعلام کرد و گفت: دونفر از زائران ایرانی در این حادثه دچار مشکلات تنفسی و دودگرفتگی شدند که بلافاصله به بیمارستان منتقل و به صورت سرپایی درمان شدند.

محمدی یادآور شد: به دلیل وقوع آتش سوزی در هتل تعدادی از زائران محبوس شده بود که با تلاش نیروهای امدادی نجف از محل خارج و به هتل دیگری انتقال یافتند.

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۵۸۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشپاد سوم قاسم پیر ازغندی اظهار کرد: ساعت ۱۲:۳۰ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت حادثه منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی ۱۹ به مرکز فرماندهی اعلام و بلافاصله همکاران آتش نشان از ایستگاه های  ۲۶،۲۷ و ۵ به محل اعزام شدند.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: با حضور آتش نشانان مشخص شد حریق در طبقه اول یک ساختمان پنج طبقه رخ داده و  کانون حریق از سمت آشپزخانه شروع شده و به کل آشپزخانه و پذیرایی و قسمتی از اتاق خواب‌ها رسیده است.

وی با بیان اینکه این حادثه، محبوسی نداشته است، عنوان کرد: آتش نشانان پس از اطفای حریق و ایمن سازی محل در ساعت ۱۳:۱۵ دقیقه به عملیات خود پایان دادند.

ازغندی با اشاره به اینکه علت دقیق حادثه در دست بررسی است، از شهروندان خواست نسبت به رعایت نکات ایمنی توجه کافی مبذول دارند تا از بروز چنین حوادثی پیشگیری شود.

دیگر خبرها

  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی روستای گیلان
  • جزئیات بیشتر از آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • نجات جان ۱۵ نفر در آتش‌سوزی مجتمع مسکونی در قم
  • آتش سوزی آشپزخانه در محله مفتح اطفا شد
  • نقش برخی مدیران ‌در آتش‌سوزی هولناک شفت ‌
  • احراز قصور برخی مسؤولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت
  • قصور برخی مسئولان در جریان آتش‌سوزی امامزاده ابراهیم شفت احراز شد + جزئیات
  • بازداشت در انتظار مدیرانی که در آتش سوزی امامزاده ابراهیم شفت ترک فعل کرده‌اند
  • آتش سوزی منزل مسکونی در خیابان صیاد شیرازی
  • منتظر اعلام نظر کارشناسان درباره علت حریق در شفت هستیم