Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست - به گزارش ایران اکونومیست، «روبرتو دی. آمبروسیو» روز سه شنبه در حاشیه نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه درباره وضعیت بازار سرمایه ایران به ایرنا گفت: اقدامات خوبی برای ایجاد زیرساخت های فناورانه بورس و بازار سرمایه ایران انجام شده که زمینه توسعه بازار مالی را فراهم کرده است.
این مقام شرکت بین المللی آلپاری اضافه کرد: البته هنوز تمایل زیادی برای توسعه بیشتر زیرساخت ها در بازار سرمایه ایران وجود دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی درباره بخش های جذاب بازار سرمایه ایران، گفت: به نظرم، بخش سهام در ایران دارای بیشترین جذابیت است.
مدیرعامل شرکت تحقیق و تحلیل آلپاری روسیه ادامه داد: با توجه به کارهایی که انجام شده، استارت آپ ها نیز جذابیت دارند.
آمبروسیو به اهمیت اوراق بدهی نیز اشاره کرد و گفت: این اوراق می تواند بخشی از ریسک را پوشش دهد، اما در مجموع تلفیقی از این ابزارها مناسب است.
وی درباره برنامه شرکت بین المللی آلپاری روسیه برای حضور در ایران گفت: تمایل به سرمایه گذاری در ایران، دلیلی است که باعث شده به تهران بیایم تا از وضعیت بازار ایران اطلاع کسب کنم.
وی گفت: البته در گام نخست باید به رصد و بررسی شرایط بازار مالی ایران پرداخت تا فرصت ها و امکانات سرمایه گذاری ارزیابی شود.
مدیرعامل شرکت تحقیق و تحلیل آلپاری روسیه خاطرنشان ساخت: تا زمانی که بررسی ها کامل نشود، تصمیم گیری برای سرمایه گذاری دشوار خواهد بود.
آمبروسیو با بیان اینکه ما فقط به اخبار اکتفا نمی کنیم، اظهار داشت: به همین دلیل تصمیم گرفتیم با حضور در نمایشگاه، از نزدیک با شرکت های ایرانی ارتباط برقرار کرده و وضعیت را ارزیابی کنیم تا در صورت مناسب بودن شرایط، سرمایه گذاری انجام شود.
عضو هیات مدیره شرکت بین المللی آلپاری یادآورشد: البته در سایر کشورها مانند مالزی و سنگاپور نیز ابتدا اقدام به بررسی شرایط کرده و سپس وارد شده ایم.
بنا به این گزارش، یازدهمین نمایشگاه بین‌المللی بانک، بورس و بیمه با حضور 392 شرکت داخلی و خارجی از کشورهای عراق، عمان،‌ ترکیه، امارات، سوییس، سوئد، انگلیس و روسیه، دیروز (دوشنبه) در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران آغاز به کار کرد.
علاوه بر ارکان بورس همچون شرکت بورس، بورس کالا،‌ فرابورس، بورس انرژی، شرکت سپرده گذاری مرکزی و تسویه وجوه، شرکت های کارگزاری و تامین سرمایه و مشاوران سرمایه گذاری، دیگر شرکت های مرتبط با بازار سرمایه نیز در این رویداد حضور فعالی دارند.
در حاشیه این نمایشگاه، سومین رویداد فین استارز با مشارکت استارتاپ ها و فین تک های مالی برگزار می شود.
این نمایشگاه تا 30 فروردین ماه از 9 صبح تا 17 میزبان بازدیدکنندگان خواهد بود.

منبع: ایران اکونومیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۵۹۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت

مدیر بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران با اشاره به حضور ۲۵۰ شرکت خارجی در این رویداد گفت: در این دوره از نمایشگاه نفت ایران نشست‌های B۲B و تخصصی برای تبادل دانش و تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی طراحی شده است.

به گزارش شانا به نقل از شرکت ملی نفت ایران، غلامرضا جمالی بیان کرد: استقبال شرکت‌های خارجی از نمایشگاه امسال به گونه‌ای است که ۵ هزار مترمربع فضا برای جانمایی آنها درنظر گرفته شده است در حالی که در دوره گذشته تنها فضایی ۲ هزار متری برای شرکت‌های خارجی در نظر گرفته شده بود.

وی افزود: شرکت‌هایی از روسیه، چین، فرانسه،‌ آلمان، ژاپن، کانادا، ایتالیا، ترکیه،‌ بلاروس،‌ هندوستان، اتریش و آرژانتین حضوری فعال در این نمایشگاه خواهند داشت.  
 
بر اساس این گزارش، در بیست‌وهشتمین نمایشگاه بین‌المللی نفت ایران بیش از هزار و ۷۵۰ شرکت ایرانی و خارجی در بخش‌های مختلف از جمله شرکت‌های بالادست نفت و گاز، اکتشاف و تولید، سازندگان داخلی، صنایع میان‌دستی و پایین‌دستی گاز، پالایش و پتروشیمی و شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک‌های فناوری، دانشگاه‌ها، استارت‌آپ‌ها و دیگر شرکت‌های مرتبط با صنعت نفت حضور دارند.

نمایشگاه بین‌المللی نفت، گاز، پالایش و پتروشیمی به‌عنوان اصلی‌ترین و مهم‌ترین رویداد نفتی ایران با حمایت و سیاست‌گذاری وزارت نفت، از سوی شرکت ملی نفت ایران برگزار می‌شود و شرکت‌های اصلی وزارت نفت (شرکت ملی نفت ایران، شرکت ملی گاز ایران، شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و شرکت ملی صنایع پتروشیمی)، شرکت‌های زیرمجموعه و تابعه آن‌ها و دست‌اندرکاران اصلی صنعت نفت، در آن حضور جدی و فعال دارند.

این رویداد با شعار «صنعت نفت، جهش تولید، بهینه‌سازی فناورانه» روزهای ۱۹ تا ۲۲ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۳ در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار می‌شود و علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به پایگاه اطلاع‌رسانی شرکت ملی نفت ایران به نشانی www.nioc.ir و سایت نمایشگاه صنعت نفت به نشانی www.iran-oilshow.ir مراجعه کنند.

دیگر خبرها

  • حقوقی‌ها از بازار سرمایه دست کشیدند/ بورس سرخ‌پوش شد!
  • شاخص بورس ۲۰ هزار واحد کاهش یافت
  • پیش‌بینی بورس فردا ۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
  • برگزاری نشست‌های تخصصی برای تبادل تجربه بین شرکت‌های ایرانی و خارجی در نمایشگاه نفت
  • ثبات نسبی در بازار سرمایه
  • رشد اندک بورس؛ ارزش بازار به ۷۹ همت رسید
  • پیش‌بینی بورس در هفته دوم اردیبشهت ۱۴۰۳/ یکه‌تازی فولادی و پتروشیمی‌ها در این هفته
  • روند حرکتی شاخص‌های بازار سرمایه چگونه خواهد بود؟ +عکس
  • بررسی عملکرد نماگر‌های بازار سرمایه در هفته‌ای که گذشت
  • حضور فارسی‌ها در نمایشگاه اکسپو ۲۰۲۴ ایران