Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-04-26@01:00:17 GMT

نردبان ۴۰ متری آتش نشانی بالاخره به اصفهان رسید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۶۰۳۴

نردبان ۴۰ متری آتش نشانی بالاخره به اصفهان رسید

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان گفت: نردبان ۴۰ متری آتش‌نشانی اصفهان که با مدرن‌ترین نردبان‌های اروپایی برابری می‌کند، پس از سه هفته از کشور اتریش در گمرک تهران ترخیص شد و به زودی وارد اصفهان می‌شود.

آتشپاد بهزاد بزرگزاد در گفتگو با خبرنگار ایمنا اظهارکرد: برای خرید این نردبان ۴۰ متری سازمان آتش نشانی شهرداری اصفهان اعتباری افزون بر چهار میلیارد و ۴۰۰ میلیون تومان بدون ارزش افزوده هزینه شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مشابه نردبان در حال حاضر در کشورهای پیشرفته دنیا استفاده می‌شود، تصریح کرد: نردبان بازو مفصلی خریداری شده قادر است وسعت بیشتری از محیط پیرامون خود را تحت پوشش قرار دهد و در راستای افق خورشیدی نیز به راحتی قابل استفاده است.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان افزود: مقدمات ترخیص نردبان ۴۰ متری از گمرک تهران که توسط کشور اتریش و آلمان به سفارش آتش نشانی اصفهان ساخته شده است، طی چند هفته آینده انجام خواهد شد.

وی با بیان اینکه تقویت ناوگان خودرویی، خودروهای اطفایی و دو منظوره سازمان در سال جاری در دستورکار سازمان قرار گرفته است، تاکید کرد: سازمان آتش نشانی در صدد نوسازی و بهسازی ناوگان خود است و تلاش دارد با اعتباراتی که شورای شهر برای این سازمان تخصیص داده، بتواند این هدف مهم را محقق کند.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۶۰۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود

تین نیوز

سرپرست سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان از نوسازی ناوگان این سازمان در سال جاری خبر داد و گفت: در نخستین گام از نوسازی ناوگان از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایمنا، هادی اسحاقیان اظهار کرد: از اوایل سال ۱۴۰۱ با سیاست گذاری کلان انجام شده در سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان برنامه ریزی برای نوسازی ناوگان این سازمان انجام و در دو قالب ماشین آلات خدمات شهری و ماشین آلات عمرانی اقدامات لازم برای نوسازی انجام شده است.

اسحاقیان افزود: در این ارتباط چندین مناقصه برای خرید ماشین آلات مختلف در سال گذشته انجام شد و با تعیین پیمانکار، فرایند ساخت مکانیزم ها و ماشین آلات آغاز شده است.

وی تصریح کرد: در اولین گام از نوسازی ناوگان نیز از ابتدای هفته جاری دو دستگاه کمپرسی ده چرخ جدید به ناوگان اضافه شد و در حال ارائه خدمات است و از این طریق توانسته ایم خدمات را با کیفیت مطلوب تری ارائه کنیم.

اسحاقیان ادامه داد: امیدواریم تا نیمه سال ۱۴۰۳، ماشین آلات و مکانیزم های جدیدی به ناوگان سازمان اضافه شود و از این طریق بتوانیم فرایند نوسازی را تقویت و کیفیت خدمات را افزایش دهیم.

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • آتش سوزی در انبار کالا در جنوب تهران
  • ثبت ۱۵ دستاورد هوشمندسازی در سازمان آتش‌نشانی اصفهان
  • انجام ۲۶۸ مورد ماموریت توسط آتش نشانی قزوین
  • عملیاتی شدن دو پلتفرم و یک نردبان اطفاء حریق و امداد و نجات آتش‌نشانی به همت متخصصان مشهدی 
  • «حق‌شناس» مدیرعامل سازمان پارک‌ها و فضای سبز شهرداری اصفهان شد
  • آتشنشانان شیرازی ۱۲۹ عملیات در بارندگی انجام دادند
  • ادامه تلاش تیم آتش‌نشانی برای یافتن کودک غرق شده در رود «خرسان»
  • ناوگان سازمان خدمات موتوری شهرداری اصفهان نوسازی می شود
  • امدادرسانی آتش نشانان در حادثه تصادف در منظریه
  • محمدخانی: هیچ هزینه‌ای برای عملیات‌های امداد و نجات دریافت نمی‌شود