Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: فعالیت انجمن‌های فرهنگی در حوزه جوانان گسترش می یابد. ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۳ استانها سمنان نظرات

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سمنان، سعید ناجی ظهر امروز در نشستی با مدیرکل ورزش و جوانان استان سمنان اظهار داشت: حوزه جوانان نیازمند برنامه‌ریزی دقیق، شفاف و مدون است و باید برای رفع مشکلات این قشر حساس در جامعه اهتمام ویژه‌ای بورزیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه جلوگیری از پراکندگی کاری، بی‌نظمی و موازی کاری در حوزه جوانان باید در دستور کار مسئولان مربوط به امور جوانان قرار گیرد افزود: با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های استان سمنان باید برای بومی‌سازی سیاست‌های دولت در حوزه جوانان اقدامی مؤثر انجام شود.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان بیان کرد: فعالیت انجمن‌های فرهنگی در موضوعات مختلف در حوزه جوانان باید پویاتر شود و در سطح جامعه گسترش می یابد.

وی با تأکید بر لزوم رسیدگی به مشکلات و مطالبات جوانان خاطرنشان کرد: نیاز جوانان باید در جامعه شناسایی شود و متناسب با این نیازها برنامه‌ریزی کنیم.

ناجی با بیان اینکه دستگاه‌های اجرایی نیز باید در این بخش تعامل و همکاری مطلوبی داشته باشند یادآور شد: جوانان یکی از اقشار پرجمعیت و تأثیرگذار در حوزه‌های مختلف سیاسی، فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی کشور دارند و باید نسبت به این قشر توجه ویژه‌ای داشته باشیم.

وی ابراز داشت: جامعه هرروزه در حال پیشرفت و توسعه است و باید برای پاسخگویی به مشکلات جوانان ادبیات مسئولان را به‌روزرسانی کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان با اشاره به اینکه حجم فعالیت در حوزه جوانان زیاد است اذعان کرد: مسئولان بخش‌های مختلف باید با توجه به نیازهای جوانان برای اجرای فعالیت‌های متنوع برنامه‌ریزی و هدف‌گذاری کنند.

انتهای پیام/م

R41366/P1486/S6,64/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۶۱۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه آزاد شد

انصاف نیوز از آزادی مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه خبر داد.

این خبرگزاری نوشت: منبع مطلع گفته است مطهره گونه‌ای، دبیر سابق سیاسی انجمن اسلامی دانشگاه تهران، که هفته‌ی گذشته بازداشت شده بود «یکشنبه، ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳» با تودیع وثیقه آزاد شده است.

تاکنون اتهامات دقیق او به طور رسمی اعلام نشده است.

«مطهره گونه‌ای» دانشجوی رشته دندان‌پزشکی، دبیر سابق سیاسی انجمن اسلامی دانشجویان دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران است.

دیگر خبرها

  • احمدیان: امیدواریم روابط اقلیم کردستان با ایران در بُعد امنیتی گسترش یابد
  • معرفی شخصیت حجت‌الاسلام مطلبی مصداق امر به معروف است
  • مطهره گونه‌ای با تودیع وثیقه آزاد شد
  • عدالت آموزشی در همه نقاط استان زنجان گسترش یابد
  • مستحکم شدن جامعه هدف با دادن مشاوره دقیق و درست
  • همایش شاهنامه و امر سیاسی برگزار می‌شود
  • گسترش دانش، مبارزه سیاسی و سامان دادن به تشکیلات
  • مراسم بزرگداشت مرحوم آیت‌الله صادق رزاقی در کرج برگزار می‌شود
  • کشف حجاب حرام شرعی و سیاسی است
  • ۸۹۰ معلول زنجانی در حوزه ورزش فعالیت می کنند