Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جماران، حسن نوروزی نماینده رباط کریم در مجلس و سخنگوی کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس با اشاره به عدم اجرای حکم مرتضوی، گفت: آقای مرتضوی تهران هستند و چون خودشان هم قاضی بودند قاعدتا تن به اجرای حکم می دهد.

 

وی با اشاره به اظهارنظر سخنگوی قوه قضاییه مبنی بر اینکه هنوز مرتضوی را پیدا نکرده اند، خاطرنشان کرد: زمانی که همسر آقای مرتضوی می گویند ایشان در تهران است، نشان می دهد که سخنگوی قوه قضاییه عجله کردند و این حرف را زدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

من نیز از ابتدا گفتم که ایشان در تهران و تحت کنترل هستند. زمانی که متهم تفهیم اتهام می شود و قرار صادر شده یعنی تحت کنترل است. مرتضوی چون می داند که فرار از قانون جرم است و او نیز تحت کنترل است؛ پیدا می شود.

 

این نماینده مجلس در خصوص چرایی عدم اجرای حکم مرتضوی، تصریح کرد: این حکم اجرا می‌شود و اجرای احکام باید این حکم را اجرا کند.

 

وی با اشاره به تعلل ایجاد شده در عدم اجرای حکم مرتضوی، تاکید کرد: امروز و در کمیسیون حقوقی و قضایی به عنوان سخنگوی کمیسیون و عضو هیات رئیسه این درخواست را ارائه می دهم تا از نهادهای مربوطه سوال شود که ماجرا از چه قرار است.

 

 

انتهای پیام

منبع: جماران

کلیدواژه: موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال جرم قانون قوه قضاییه جماران مرتضوی موسسات مالی و اعتباری تحولات سوریه گفت و گوی ملی غوطه شرقی ارز دیجیتال امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۶۳۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما به نقل از خانه ملت، نابسامانی های بازار مسکن و اجاره‌بها مجلس یازدهم را بر آن داشت که زیرساخت‌هایی قانونی را برای رفع مشکلات بازار مسکن را فراهم کند. در این راستا علی خضریان نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس به عنوان طراح طرح ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی موضوع مدیریت بازار مسکن، را پیگیری کرد و این طرح در نهایت پس از ماه‌ها کار کارشناسی و بررسی در مجلس، مصوب و برای نهایی شدن به شورای نگهبان ارسال شد.   محور‌های اصلی مصوبه مجلس در باره ساماندهی بازار زمین، مسکن و اجاره‌بهای مسکونی به این شرح است:

دیگر خبرها

  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر زرند کرمان بررسی می‌شود
  • ترک فعل‌ها در سیل اخیر بررسی می‌شود
  • ماجرای قلیان اکسیژن در کافه‌های تهران چیست؟
  • ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها چیست؟/ جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن»
  • ماجرای گاز «خنده» در قلیان اکسیژن صحت دارد؟/ قلیان اکسیژن اعتیاد آور نیست؟
  • جزییات طرح وزارت بهداشت درباره قلیان «اکسیژن» / ماجرای گاز «خنده» قلیان‌ها
  • اجرای بیش از ۲۰ طرح آبخیزداری در استان اصفهان
  • نگاهی به طرح کنترل اجاره بهای املاک مسکونی
  • کشف ۷۲ هزار نخ سیگار قاچاق توسط مرزبانان هنگ مرزی تایباد 
  • آخرین جزئیات از آتش سوزی خیابان شهید رجایی/ آتش تحت کنترل است