Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-05-03@02:05:57 GMT

دلم برای بسکتبال تنگ شده بود

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۶۴۷۸

سپیده جعفری که بعد از یک سال برای مسابقات باشگاه‌های غرب آسیا به دنیای بسکتبال بازگشت، به خبرنگار خبرگزاری صداوسیما گفت: با وجود اینکه یک سال از بازی دور بودم و به کار مربیگری می‌پرداختم، تیم نفت آبادان لطف داشت و برای مسابقات غرب آسیا از من خواستند که همراه این تیم باشم. با چند بزرگتر در بسکتبال بانوان مشورت کردم و همه آن‌ها گفتند که کار خوبی است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی افزود: دلم برای بازی بسکتبال تنگ شده بود و اتفاقا بعد از این مسابقات، حتی بیشتر هم دلتنگ شدم. همانجا در اردن (محل برگزاری مسابقات غرب آسیا) از من خواستند که به بازی برگردم و بازی‌های خوبی هم انجام دادم که به همین دلیل گفتند توانایی بازگشت داری؛ اما دیگر قصد بازی ندارم.
فقط تمرینات بدنسازی داشتم
جعفری درباره آمادگی خود بعد از یک سال دوری از بازی گفت: در مدتی که بسکتبال بازی نمی‌کردم، تمرینات بدنسازی داشتم؛ اما تمرین خاصی در جریان عید نوروز نداشتم. با این وجود خوشبختانه در جریان مسابقات کم نیاوردم.
بازیکن کمکی نفت آبادان درباره تجربه غرب آسیا که با دو شکست این تیم به پایان رسید، گفت: تجربه مسابقات غرب آسیا خوب بود و من هم تلاش خود را برای کمک به نفت انجام دادم. باز شدن راه برای حضور بانوان در مسابقات برون مرزی نشان داد که باید بیشتر تلاش کنیم. تیم‌های حریف تفاوت‌های زیادی داشتند، به نظرم مهمترینش تجربه بود.
تفاوت تیم‌ها در تجربه و بازیکن خارجی بود
وی ادامه داد: تجربه ما در حد ۳۸ سال دوری از این میادین بود. اگر زودتر به مسابقات بین المللی رفته بودیم، مسلما راحتتر بازی می‌کردم. با این وجود به نظرم در سال‌های بعد جایگاه خوبی در چنین مسابقاتی به دست می‌آوریم.
جعفری درباره دومین تفاوت تیم‌ها در غرب آسیا توضیح داد: نکته دومی که خیلی به چشم من آمد، وجود بازیکنان خارجی در تیم‌ها بود. بازیکنان خارجی مهره سنگینی به نفع حریفان بودند، در حالی که از نظر تکنیکی و همه مسائل دیگر برتر بودیم.
وی که نایب رئیس هیئت بسکتبال اصفهان هم هست، درباره ادامه حضور تیمی از اصفهان در سوپرلیگ بانوان گفت: سعی می‌کنیم برای تیم بانوان اصفهان، اسپانسر پیدا کنیم. تیم هیئت اصفهان پتانسیل‌های خوبی دارد و سال ۹۶ هم با شرایط سخت در سوپرلیگ آ شرکت کرد. با کمک جواد داوری رئیس هیئت و برخی بزرگان دیگر در تلاشیم اسپانسر خوبی پیدا کنیم.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۶۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد

یزد میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا شد.

به گزارش ایسنا، مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا از پنجم شهریور ماه به میزبانی ایران برگزار خواهد شد که مسئولان فدراسیون والیبال امروز به یزد سفر کردند تا از نزدیک امکانات این استان را برای میزبانی مشاهده و بررسی کنند.  

میلاد تقوی رئیس به همراه وحید مرادی نایب رئیس فدراسیون همراه با امیر شرافت مدیرعامل باشگاه شهداب با استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان یزد جلسه‌ای داشتند و در نهایت میزبانی این استان از جام باشگاه‌های آسیا در شهریور ماه قطعی شد.

تیم فولاد سیرجان ایرانیان به عنوان قهرمان ایران در این مسابقات شرکت می‌کند و شهداب یزد نیز به عنوان میزبان مسابقات، دیگر نماینده ایران در این رقابت‌ها خواهد بود.   

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران 
  • ۴ مازندرانی در اردوی تیم ملی والیبال دختران زیر ۱۸ سال
  • هاشمی: در دفاع خوب نبودیم/ مسئولان آسیا عادلانه تصمیم بگیرند
  • شهرداری گرگان فینال سوپر لیگ بسکتبال غرب آسیا را به بازی سوم کشاند
  • پیروزی مهم و دلچسب شهرداری گرگان در فینال بسکتبال غرب آسیا
  • سوپرلیگ بسکتبال غرب آسیا/ شهرداری گرگان مقابل الریاضی لبنان پیروز شد
  • جدال شهرداری گرگان با الریاضی لبنان برای قهرمانی
  • شگفتی بزرگ: سه قهرمان آسیا حذف شدند
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد