Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برنا از استان زنجان؛ رئیس جهاددانشگاهی زنجان در نشست خبری گفت: اعتقاد راسخ به نیروی جوانی داریم و در همین راستا از ایده‌های خلاق مرتبط با کسب و کار جوانان بدون هیچ‌گونه محدودیتی استقبال کرده و آن‌ها را پذیرش می‌کنیم.

 مهدی عباسی، رئیس جهاددانشگاهی زنجاناظهار داشت: معتقدیم علی‌رغم اینکه زنجان به لحاظ نرخ بیکاری، آمار کمتری را نسبت به سایر استان‌ها به خود اختصاص داده است، اما در زمینه بیکاری فارغ‌التحصیلان با مشکلات جدی مواجه هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس جهاددانشگاهی زنجان با اشاره به اینکه جهاددانشگاهی زنجان برای مشکل جدی اشتغال فارغ‌التحصیلان برنامه‌های متعددی را پیش‌بینی کرده و مطالعات دقیقی را نیز در این زمینه انجام داده است، تصریح کرد: یکی از این اقدامات جدی را می‌توان بحث ورود این نهاد انقلابی به حوزه صنایع فرهنگی خلاق عنوان کرد. علاوه بر این افتتاح مرکز نوآوری و شکوفایی و نیز راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی را نیز باید به این برنامه‌ها اضافه کرد.

وی با بیان اینکه اعتقاد راسخ به نیروی جوانی داشته و در همین راستا از ایده‌های خلاق مرتبط با کسب و کار جوانان بدون هیچ‌گونه محدودیتی استقبال کرده و آن‌ها را پذیرش می‌کنیم، ادامه داد: خوشبختانه ایده جهاددانشگاهی زنجان مبنی بر راه‌اندازی مرکز شتاب‌دهی کسب و کار فناورانه جوانان که مطالعات دقیقی روی آن صورت گرفته است، با نظر مساعد معاونت ساماندهی امور جوانان وزارت ورزش و جوانان و نیز اداره‌کل متبوع در استان مواجه شده است.

 

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: معاونت ساماندهی امور جوانان رئیس جهاددانشگاهی زنجان ایده جهاددانشگاهی راه اندازی مرکز شتاب دهی کسب و کار فناورانه وزارت ورزش و جوانان مواجه شده است

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۶۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت

یونس پناهی٬ معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت گفت: در حال حاضر ۲۷۴ هزار و ۱۰۳ پژوهشگر فعال و ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت به ثبت رسیده اند.

وی بیان کرد: اکنون ۱۰۱ واحد توسعه تحقیقات بالینی، ۴ مرکز ملی تحقیقاتی۵۷ مطالعه کوهورت فعال و ۲۶ شبکه تحقیقاتی در سراسر کشور داریم. در حال حاضر ۳۳۰ طرح برای ارزشیابی مراکز تحقیقاتی بررسی شده اند.  

معاون تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت اضافه کرد: با مجوز شورای گسترش ۱۱ مرکز نوآوری تاسیس و ۱۱۴مرکز رشد فناوری سلامت راه اندازی شده اند.

پناهی ادامه داد: اکنون ۴۱۳۰ پتنت ملی در حوزه سلامت  و در مجامع علمی  بین المللی به ثبت رسیده است که این موضوع سبب ارتقای رشد علمی و تولید علم در کشور خواهد شد.  

معاون تحقیقات وزارت بهداشت تاکید کرد: در راستای توسعه مرز‌های نوین تحقیقات سلامت محور از ظرفیت‌های علمی کشور استفاده بهینه شده است.  

وی اضافه کرد: بهبود فرایند تولید علم و حرکت در مرز‌های دانش در جهت مسئله محوری و ماموریت گرایی توسعه پیدا کرده است.

پناهی گفت: در حال حاضر رتبه تولید علمی ایران در دنیا ۱۵ و جایگاه کشورمان از منظر فناوری ۶۲ است که بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده این جایگاه ارتقا پیدا خواهد کرد.

معاون تحقیقات وزارت بهداشت افزود: با توجه به حذف ردیف بودجه مراکز تحقیقاتی دارای ردیف مستقل بودجه از کتاب قانون بودجه سال ۱۴۰۱، مراکز تحقیقاتی بر اساس زمینه و سابقه فعالیت در گروه ­های مربوطه امتیازدهی و رتبه بندی خواهند شد.

باشگاه خبرنگاران جوان علمی پزشکی بهداشت و درمان

دیگر خبرها

  • جهاددانشگاهی متولی برگزاری آزمون کتبی استخدام در آموزش و پرورش است/ تشریح مراحل مصاحبه و گزینش
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش
  • برگزاری آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • برگزاری آزمون استخدامی مشاغل کیفیت‌بخشی وزارت آموزش و پرورش توسط جهاددانشگاهی
  • ثبت ۱۶۸ هزار و ۶۷۳ طرح تحقیقاتی در حوزه سلامت/ راه اندازی ۱۱۴ مرکز رشد فناوری سلامت
  • برگزاری نخستین المپیاد ورزش‌های فناورانه ویژه دانشجویان سراسر کشور
  • شکل گیری ۱۴ شبکه تخصصی در حوزه سمن‌های جوانان
  • آزمون استخدامی وزارت آموزش و پرورش در ۱۱ نقطه فارس برگزار می‌شود
  • دستور وزیر ورزش به معاونت قهرمانی در مورد مراسم تدفین مرحوم اسکویی