Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-07@16:32:18 GMT

استارت احمدزاده برای بازپس‌گیری جایگاه از برانکو

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۶۶۸۹

هافبک پرسپولیس که با تصمیم برانکو از لیست این تیم مقابل السد خارج شده بود، تلاش خود برای بازگشت به ترکیب را آغاز کرد.

به گزارش "ورزش سه"، فرشاد احمدزاده با توجه به مصدومیت جزیی در بازی مقابل پارس جنوبی از سوی برانکو در جدال برابر السد قطر در لیست قرار نگرفت. احمدزاده که اعتقاد داشت شرایط مناسبی برای حضور در این بازی حساس دارد، در نهایت به دستور سرمربی تیم تمکین کرد تا امیدوار به ادامه بازی‌ها باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


امروز و در اولین تمرین پرسپولیسی‌ها بعد از پیروزی مقابل السد و صدرنشینی در گروه سوم در غیاب برانکو و بازیکنان ملی پوش آماده سازی خود را پشت سر گذاشتند. احمدزاده با روحیه بالا و فراموشی اتفاقات گذشته، خود را مهیای ادامه مسابقات و درخشش در ترکیب تیم می‌کند. بازیکنی که در کنار بازیسازی مناسب ،از حیث گلزنی نیز آمار خوبی در این فصل از خود به جا گذاشته است.

 

پرسپولیس تهران فرشاد احمدزاده

منبع: ورزش 3

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۶۶۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی

محمد خدابنده‌لو که از دوران کودکی طرفدار تیم پرسپولیس بود و ویدئو گفت‌وگو او با برنامه نود و ابراز علاقه‌اش به پرسپولیس، در فضای مجازی بازتاب ویژه‌ای داشت، شخصاً تمایل ویژه‌ای به این انتقال داشت؛ به‌ویژه آنکه هم در ابتدای فصل جاری و هم در فصل گذشته، گمانه‌زنی‌های زیادی درباره پیوستن او به جمع سرخ‌پوشان پایتخت مطرح بود.

رونمایی رسمی از پنجمین خرید زمستانی پرسپولیس؛ خدابندهلو به آرزوی بچگیاش رسید

با وجود مذاکرات انجام شده، انتقال خدابنده‌لو به پرسپولیس نهایی نمیشد. در بازار زمستانه هم پرسپولیسی‌ها مشقت زیادی برای جذب خدابنده‌لو متحمل شدند و مذاکرات در چند نوبت شکست خورد.

22 روز سرنوشتساز برای اوسمار؛ وقتِ اثبات و قدرتنمایی

پرسپولیسی‌ها در پنج بازی پایانی‌شان در لیگ برتر و جام حذفی که باید در روزهای پایانی سال 1402 برگزار شود، تنها یک‌بار در خارج از تهران میهمان رقیب خود هستند؛ آن‌هم در دیدار بعدی مقابل ذوب‌آهن. نکته مهم این مسابقه، غیبت علیرضا بیرانوند است که می‌تواند برای سرخ‌پوشان دردسرساز شود. اوسمار ویرا سرمربی پرسپولیس که اولین بازی بیرون از خانه خود در قامت سرمربی پرسپولیس را مقابل آلومینیوم اراک واگذار کرد، حالا امیدوار به شکست دادن ذوب‌آهن در اصفهان است تا بتواند به نوعی جبران‌مافات کند و موقعیت تیمش را در کورس مدعیان حفظ کند.

شروع دوباره برای ستاره پرسپولیس؛ ترابی، وارد میشود

این فصل ترابی ۱۶ هفته با این تفاوت که او پاس گل‌های زیادی هم به هم‌تیمی‌هایش نداد و فقط مقابل نساجی، توانست پایه‌گذار گل سرخپوشان باشد. هفته هفدهم و بازی با تراکتور، رونمایی از ترابی در اوج بود. او در این مسابقه هم گل زد، هم نمایش

خوبی داشت و عنوان بهترین بازیکن زمین را به دست آورد. ترابی پیش از این مسابقه، در هیچ

بازی‌ای نتوانسته بود از متریکا نمره بیشتر از ۸ ‌را‌ کسب کند.

برای مطالعه سایر اخبار و نقل و انتقالات پرسپولیس، فوتبال 360 را دنبال کنید.

 

دیگر خبرها

  • شرایط متوازن استقلال و پرسپولیس مقابل قعرنشین‌ها
  • محرومیت بازیکن هوادار مقابل پرسپولیس
  • اخبار پرسپولیس نقل و انتقالات زمستانی و بازی ترابی
  • ترکیب احتمالی سپاهان در مصاف با استقلال
  • ستاره جوان فوتبال ایران میلیون دلاری شد
  • حزباوی در سالروز تولدش یک میلیون دلاری شد!
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • پرسپولیس ۵ بازی با نساجی، ۵ برد و ۱۵ گل زده
  • پرسپولیس 5 بازی با نساجی، 5 برد و 15 گل زده
  • حمایت پرسپولیس از تماشاگران جایگاه خاص