Web Analytics Made Easy - Statcounter

به تازگی یک هنرپیشه فیلم‌های مستهجن دیگر افشا کرده است که حدود ۲۴ سال پیش، و زمانی که همسر دوم ترامپ باردار بوده است، با وی رابطه داشته است. ۲۸ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۶ بین الملل آمریکا نظرات

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم به نقل از دیلی‌میل، یک هنرپیشه پیشین فیلم‌های مستهجن می‌گوید که دونالد ترامپ در سال 1993 هنگامی که همسر دومش - مارلا مپلس - باردار بود، به وی خیانت کرده و با وی طی مدت شش ماه رابطه داشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن به نام باربارا مور که هم‌اکنون 49 ساله است، در سال 1993 با ترامپ دیدار کرد، آن هم در شرایطی که به تازگی وارد صنعت هرزه‌نگاری شده بود.

باربار مور می‌گوید که در آن زمان ترامپ واقعا وی را دوست می‌داشت و یک فرد «جتلمن» واقعی بوده است.

در آن دوران، باربارا مور اوقات زیادی را در تفرجگاه «مار-اَ-لاگو» و «برج ترامپ»، با دونالد ترامپ می‌گذارند.

این هنرپیشه فیلم‌های مستهجن همچنین تصاویر متعددی را در اختیار دیلی‌میل قرار داده است که ثابت می‌کند وی مدت‌های مدیدی را در تفرجگاه مار-اَ-لاگو به سر برده است.

وی می‌گوید در آن سال از ماه مارس تا سپتامبر، به مدت حدود 6 ماه، با ترامپ رابطه داشته است.

باربار مور زمانی به کانون توجه رسانه‌های آمریکایی تبدیل شد که نام وی در اسناد حقوقی ارائه شده از سوی یک هنرپیشه فیلم‌های مستهجن دیگر علیه شرکت «آمریکن مدیا اینک» به دادگاهی در آمریکا افشا شد.

کاخ سفید حاضر نشد در این باره واکنشی نشان دهد، اما یک منبع مطلع از ماجرا به دیلی‌میل گفت که ترامپ می‌گوید این ماجرا تنها یک سری اتهامات ساختگی دیگر است.

انتهای پیام/

R1016168/P36446/S8,1128/CT10 واژه های کاربردی مرتبط اخبار "آمریکا" دونالد ترامپ

منبع: تسنیم

کلیدواژه: اخبار آمریکا دونالد ترامپ اخبار آمریکا دونالد ترامپ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۶۷۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید

کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس شرایط همراهی این تیم در دیدار مقابل سپاهان را پیدا کرد.

طرفداری | امید عالیشاه کاپیتان تیم فوتبال پرسپولیس می‌تواند تیمش را در بازی حساس با سپاهان همراهی کند. این بازیکن در بازی مقابل صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد، ولی بعد از انجام مراحل درمانی، حالا به شرایط بازی رسیده است.

بر اساس این گزارش، عالیشاه از لحاظ پزشکی مشکلی برای بازی فردا با سپاهان ندارد، ولی اینکه او برای این بازی در لیست پرسپولیس قرار بگیرد یا نه، به تصمیم اوسمار لوس ویرا سرمربی برزیلی پرسپولیس مربوط می‌شود.

دیدار پرسپولیس - سپاهان اصفهان در چارچوب هفته بیست‌وپنجم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 19:30 فردا (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی برگزار خواهد شد.

از دست ندهید ????????????????????????

کری عجیب ستاره سپاهان برای پرسپولیس؛ داستان پلنگ و تمساح هالند سیبیلو؛ استایل عجیب غول نروژی تعجب بایرن مونیخ از پدرخوانده: چرا آن حرف‌ها را زدی؟  سرمربی شمس‌آذر: بین ما و پرسپولیس فرق نگذارید

دیگر خبرها

  • شهید مطهری جوابگوی مسائل و نیاز‌های جامعه بود/ سیره شهید مطهری در برنامه‌های هفته معلم بازگو شود
  • خبر خوب برای سپاهان؛ رضا اسدی به الکلاسیکو می‌رسد
  • روایت شهید مطهری از کلاس درس متفاوت امام
  • بازیگر قدیمی به کما رفت
  • امید عالیشاه به بازی با سپاهان رسید
  • همراهی کارمندان دانشگاه کلمبیا با دانشجویان حامی فلسطین
  • اولین هنرپیشه زن سینما و یک سرگذشت تلخ پرتکرار
  • عدم‌همراهی بیش از ۱۰۰ نماینده در حمایت از طرح «نور»
  • جنبه‌های شرعی حفاظت از محیط زیست به مردم بازگو شود
  • آخرین وضعیت بیرانوند برای همراهی پرسپولیس در بازی با سپاهان