Web Analytics Made Easy - Statcounter


بامداد امروز خبری روی خروجی برخی از رسانه‌ها رفت که بر اساس آن از حمله موشکی به دو فرودگاه الشعیرات و الضمیر در سوریه خبر داده بودند.

به گزارش گروه بین الملل امتداد نیوز، ستاد تبلیغات مرکزی جنگ( الاعلام الحربی )اعلام کرد: این موشک‌ها به سمت فرودگاه هوایی «الشعیرات» در حومه حمص شلیک شدکه توسط سامانه پدافند هوایی رهگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

بر اساس گزارش این منبع، ۶ فروند موشک نیز به سمت فرودگاه نظامی الشعیرات شلیک شد که تمام این موشک‌ها توسط پدافند هوایی ارتش سوریه منهدم شد.

در همین راستا، یک مقام نظامی سوری از شلیک سه فروند موشک  به سمت فرودگاه نظامی «الضمیر» در ریف دمشق خبر داده بود که توسط سامانه‌های پدافندی هدف قرار گرفت. 

 

این خبر بلافاصله در صدر رسانه‌های جهان قرار گرفت و شبکه‌های تلویزیونی آن را در صدر رسانه‌ها قرار دادند.

عملیات روانی اسرائیل

به دنبال این خبر رسانه‌های اسرائیلی عملیات روانی گسترده‌ای را به راه انداختند تا نشان دهند که اسرائیل هر زمان که بتواند می‌تواند اهدافی را در عمق خاک سوریه هدف قرار دهد.  

لینک تصاویر و فیلم 

 

 

و در نهایت تکذیب خبر 

در پی انتشار گسترده این خبر، یک منبع آگاه در گفت‌وگو با خبرنگار امتداد نیوز، خبر حمله موشکی به پایگاه هوایی الشعیرات در حومه حمص سوریه را تکذیب و انتشار این خبر را بی‌اساس خواند. 

 در همین رابطه، خبرگزاری سوریه (سانا) هم به نقل از یک منبع رسمی ضمن تائید خبر فوق، گزارش داد یک “هشدار اشتباه” مبنی بر نقض حریم هوایی،‌سبب شد تا آژیر دفاع هوایی به صدا درآید و تعدادی موشک شلیک شود، در حالی که هیچ تجاوز خارجی به سوریه صورت نگرفته بود.

انتهای پیام/

true برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

true

منبع: امتداد نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.emtedadnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «امتداد نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۶۹۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد

روزنامه ال پائیس امروز (جمعه) از قول منابعی که خواستند نامشان فاش نشود نوشت، اسپانیا قراراست تعدادی موشک‌های پاتریوت به اوکراین بفرستد.

به گزارش ایسنا، اسپانیا ارسال پرتابه‌های پاتریوت ضد موشک به اوکراین را رد کرده اما قرار است گلوله‌های این پرتابه‌ها را به کی‌یف بدهد.

به نقل از خبرگزاری رویترز، یکی از منابع دیپلماتیک اسپانیا روز پنجشنبه به خبرنگاران خارجی گفت: «ما باید تعهد خود به اوکراین را تسریع ببخشیم.»

ال پائیس نیز گزارش کرد، اسپانیا سه آتشبار پاتریوت دارد که به صورت دست دوم در سال‌های ۲۰۴ و ۲۰۱۴ از آلمان خریداری کرده است.

اوایل ماه جاری میلادی، ولودیمیر زلنسکی، رئیس‌جمهور اوکراین به اعضای ناتو گفت که کی‌یف برای مقابله با حملات هوایی روسیه به حداقل هفت سیستم دفاع هوایی پاتریوت یا دیگر سیستم‌های پیشرفته هوایی نیاز دارد و از آنها خواست کمک‌های نظامی خود را برای کی‌یف افزایش دهند.

روز دوشنبه، وزرای اتحادیه اروپا گفتند که در حال بررسی چگونگی ارائه دفاع هوایی بیشتر به اوکراین هستند، اما به تعهدات خود مربوط به سیستم‌های پاتریوت که برای کی‌یف بیشترین ارزش را دارد، عمل نکرده‌اند.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوخی مردم با موضوع «جت شخصی»/ کمک «ایر تاکسی» به صنعت هوایی
  • فعالیت های فرهنگی در فرودگاه های کشور +فیلم
  • تحلیل اندیشکده آمریکایی از توان پهپادی و موشکی ایران
  • توانایی پهپادی و موشکی ایران در اوج
  • ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک: ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • اندیشکده شورای آتلانتیک : ایران در اوج توانایی پهپادی و موشکی است
  • یونان ارائه سامانه دفاع هوایی به اوکراین را رد کرد
  • اسپانیا موشک‌های پاتریوت به اوکراین می‌فرستد
  • سن مناسب برای فرزندآوری؛ از تصویر تا واقعیت