Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@03:52:35 GMT

ارتش کشور را امن و آسيب ناپذير کرده است

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۷۲۷۳

ارتش کشور را امن و آسيب ناپذير کرده است

خبرگزاري آريا - اهواز - ايرنا - نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز گفت: وجود ارتش جمهوري اسلامي ايران به عنوان يک نيروي الهي و انقلابي ، کشور را در برابر هجمه ها و توطئه هاي دشمنان و جبهه استکبار امن و آسيب ناپذير کرده است.

به گزارش ايرنا آيت ا... سيدمحمدعلي موسوي جزايري روز سه شنبه در آستانه روز ارتش جمهوري اسلامي ايران در ديدار فرماندهان و جمعي از پرسنل لشکر 92 زرهي خوزستان و قرارگاه ارتش در جنوب غرب کشور با وي افزود: همه ما بر حسب وظيفه بايد پشتيبان ارتش باشيم و هيچ کس حق ندارد خداي ناکرده اين نيروي الهي را تضعيف کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وي برخورداري ارتش از نيروهاي مومن ، شجاع ، متعهد و متخصص را ضامن پيشرفت و ارتقاي سطح آمادگي دفاعي آن بيان کرد و گفت: اقتدار و وضعيت کنوني ارتش جمهوري اسلامي به هيچ وجه قابل مقايسه با دوران پيش از پيروزي انقلاب اسلامي نيست.
نماينده ولي فقيه در خوزستان با گراميداشت 29فروردين روز ارتش جمهوري اسلامي ايران اظهار کرد: امام راحل(ره) با نامگذاري اين روز به نام ارتش بر حمايت همه جانبه از ارتش صحه گذاشتند و توطئه انحلال اين نيرو را که توسط دشمنان و گروه هاي ضد انقلاب طراحي شده بود در نطفه خفه کردند.
آيت ا... موسوي جزايري در ادامه با اشاره به نقش تعيين کننده ارتش جمهوري اسلامي ايران در چهار دهه انقلاب اسلامي به ويژه دوران پرالتهاب هشت سال دفاع مقدس ، از رشادت هاي لشکر 92 زرهي خوزستان درعقب راندن نيروهاي بعثي عراق و سرکوب متجاوزان تجليل کرد و ياد و خاطره 48هزار شهيد ارتش را گرامي داشت.
در اين ديدارکه در دفتر نماينده ولي فقيه در خوزستان و امام جمعه اهواز برگزار شد امير `علي ظريفي يگانه ` ارشد ارتش جمهوري اسلامي ايران در جنوب غرب کشور با گراميداشت 29فروردين روز ارتش گفت: امروز ارتش در بالاترين سطح آمادگي دفاعي و علمي قرار دارد و همين اقتدار و قدرت ، دشمنان و بدخواهان را مرعوب کرده و ثبات و امنيت را براي منطقه و کشورهاي همسايه به ارمغان آورده است.
به گزارش ايرنا به همين مناسبت جمعي از فرماندهان يگان هاي عملياتي و ستادي لشکر 92 زرهي خوزستان و قرارگاه مرکزي ارتش در جنوب غرب کشور با حضور بر مزار شهداي انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس در گلزار بهشت آباد اهواز ، با آرمان هاي والاي شهدا تجديد ميثاق کردند.
برنامه گراميداشت روز ارتش جمهوري اسلامي ايران در خوزستان، چهارشنبه 29فروردين با نمايش قدرت و اقتدار يگان هاي اين نيرو در اهواز و دزفول برگزار مي شود.
6065/ 6037
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۷۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد

مدیر کل امور اتباع ومهاجرین خارجی وزارت کشور در مراسم شهادت امام صادق (ع) در جمع مهاجران گفت: جمهوری اسلامی ایران دیگر ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد و حاکمیت افغانستان باید زمینه فعالیت های اقتصادی، فرهنگی، آموزشی، معیشتی و امنیت مردم را تأمین کند تا مهاجرین افغانستانی به کشور خود بازگردند.

اصغر بلوکیان افزود: مهاجرین مقیم جمهوری اسلامی ایران در همه عرصه ها و حوزه های اقتصادی، علمی، پزشکی توانایی لازم را دارند تا بتوانند آبادی را در افغانستان به ارمغان آورند و حاکمیت فعلی افغانستان باید با ایجاد شرایط برگشت آبرومندانه از ظرفیت و توانمندی های مهاجرین برای سربلندی افغانستان استفاده کند.

بلوکیان بیان کرد: تعدادی از افراد سودجو به دنبال ایجاد تنش در بین مهاجرین و مردم ایران هستند که مهاجرین باید هوشیار باشند.

آقای بلوکیان درپایان این مراسم از مهاجرین خواست قوانین جمهوری اسلامی ایران رعایت کنند واز تردد غیر قانونی به شهر های مختلف ایران خودداری کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • امیر حیدری: هیچ‌کس قادر به تهدید جمهوری اسلامی و منافع ملی کشور نیست
  • رونمایی «دیپلماسی اقتصادی و برندسازی ملی» در نمایشگاه کتاب
  • آیین تجلیل از اساتید و مربیان برتر ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد
  • بارگیری غیراستاندارد محموله افغانستان توسط کنسرسیوم ریلی+عکس
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • رسالت امام صادق (ع) انفجار علمی بود
  • ایران ظرفیت پذیرش مهاجرین جدید را ندارد
  • تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند
  • محسن رضایی: تک‌روی و سهم‌خواهی به نظام و مردم آسیب می‌زند