Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@21:57:13 GMT

صحت عملکرد 213 نازل سوخت در کرمانشاه تائيد شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۷۲۷۵

صحت عملکرد 213 نازل سوخت در کرمانشاه تائيد شد

خبرگزاري آريا - کرمانشاه - ايرنا - مديرکل استاندارد کرمانشاه، از تائيد صحت عملکرد 213 نازل سوخت در کرمانشاه از ابتداي سال جاري تاکنون خبر داد.

محمودرضا نيازي روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا، اظهار کرد: اين جايگاه ها شامل 120 نازل بنزين، 49 نازل گازوئيل و 44 نازل نفت و گاز مي شود.
وي ادامه داد: خوشبختانه از ابتداي سال جاري تاکنون تمامي نازل هاي بازديد شده که با همکاري شرکت ملي پخش فرآورده هاي نفتي استان صورت گرفت از استانداردهاي لازم برخوردار بودند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نيازي ادامه داد: در سال گذشته نيز 2 هزار و 205 نازل مورد آزمون قرار گرفت که تنها صحت عملکرد 2 تلمبه موجود در جايگاه‌هاي عرضه سوخت مايع (بنزين و گازوئيل) با استانداردهاي لازم مغايرت داشت.
مديرکل استاندارد کرمانشاه، همچنين از نظارت و بازرسي مستمر بر عملکرد نازل هاي سوخت بنزين و گازوئيل خبر داد و گفت: براساس قانون سازمان ملي استاندارد ايران، کليه وسايل توزين و سنجش مشمول مقررات استاندارد اجباري در سراسر کشور، بايد به صورت دوره اي مورد آزمون قرار گيرند.
وي هدف از اين کار را جلوگيري از هرگونه تخلف و ضرر و زيان از نظر کمي يا کم فروشي براي مصرف کننده و توزيع کننده عنوان کرد.
نيازي در پايان گفت: شهروندان در صورت نارضايتي از عملکرد نازل هاي جايگاه هاي عرضه سوخت مايع و احتمال نقص و کم‌ فروشي از شيوه عرضه سوخت در هر يک از جايگاه‌هاي استان مي‌توانند با سامانه 1517 اداره کل استاندارد استان کرمانشاه تماس بگيرند.
در استان کرمانشاه بيش از 120 جايگاه عرضه فرآورده هاي نفتي وجود دارد.
7458/8066
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۷۲۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو

شهرام محسنی مدیرکل روابط عمومی تعزیرات حکومتی گفت : پرونده عرضه خارج از شبکه ۹ هزار و ۴۷۱ حلقه لاستیک یارانه‌ای به ارزش ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال در شعبه ششم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی کرمانشاه رسیدگی شد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: شعبه با توجه به مدارک موجود در پرونده، اتهام انتسابی را محرز و متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جزای نقدی برابر ارزش تخلف محکوم کرد.

طبق اعلام اداره کل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی، محسنی گفت: شعبه همچنین متهم را به پرداخت ۶۱۹ میلیارد و ۴۹۵ میلیون ریال جریمه برای برای بهای مال از دست رفته و در مجموع به پرداخت هزار و ۲۳۸ میلیارد ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل روابط عمومی سازمان تعزیرات حکومتی افزود: بازرسان صنعت، معدن و تجارت در بازرسی از انبار لاستیک فروشی، این تخلف را کشف و پرونده آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • دانشگاه آزاد حلقه گمشده جدایی جامعه و دانشگاه را یافته است/ تشریح جایگاه طرح صدرا میان دانشجویان
  • عرضه «روایت تولید» در نمایشگاه کتاب تهران
  • افزایش شرکت های بورسی در کرمانشاه
  • کلاهبرداری با کارت سوخت در پمپ بنزین ها | بپا سوخت ندی!
  • محکومیت هزار و ۲۳۹ میلیارد ریالی برای عرضه خارج از شبکه لاستیک خودرو
  • فروش ۱۹۰ کیلو شمش طلای استاندارد در مرکز مبادله ایران
  • انجام بیش از ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع و مصرف‌کنندگان عمده
  • کشف بیش از ۹۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در قصرشیرین
  • محکومیت ۱۰ میلیاردی، تاوان سوء استفاده از کارت سوخت شهروندان
  • انجام ۲۲ هزار بازدید از مجاری عرضه سوخت مایع