Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «بسیج نیوز»
2024-05-03@22:48:58 GMT

توسعه؛ رضایتمندی، آسایش و حقوق شهروندی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۷۶۸۲

توسعه؛ رضایتمندی، آسایش و حقوق شهروندی

به گزارش خبرگزاری بسیج از آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان، داوود بهبودی اظهار کرد: در تعریف اقتصاد مقاومتی منظور از بعد درونزایی همان توانمندی‌های داخل شهرستان و منظور از برونگرایی امکاناتی مثل بازار شهرستان است که می‌تواند فرصتی برای توسعه شهرستان باشد.

وی افزود: همه ما که برای نظام کار می‌کنیم وظیفه داریم خادم مردم باشیم و نتیجه آن باید کسب رضایت مردم باشد؛ ولی با وجود زحمات زیادی که کشیده‌ایم به نقطه مطلوب و مورد نظر نرسیده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بهبودی در عین حال خاطرنشان کرد: برای تحقق رضایتمندی و برآورده کردن توقعات مردم الزاماتی لازم داریم که تغییر رویکرد و جلب مشارکت مردم از جمله آنها است.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان‌شرقی توضیح داد: زمانی نظام منابع وسیعی در اختیار داشت و می‌خواست توسعه را خودش ایجاد کند؛ اما دیگر منابع گذشته در اختیار نیست و اگر هم باشد نتیجه این مدل توسعه همین است که اکنون شاهد آن هستیم.

این اقتصاددان اضافه کرد: رویکرد جدید ما برای جلب مشارکت مردم در امر توسعه ایجاد مجمع مشورتی توسعه شهرستان‌ها و پیش‌شرط آن ایجاد فضای گفت‌وگو و هم‌اندیشی است.

بر اساس این گزارش، در ابتدای این جلسه روسای ادارات جهاد کشاورزی، میراث فرهنگی، بسیج سازندگی، صنعت معدن و تجارت و تعاون کار و رفاه اجتماعی شهرستان به ارائه گزارش عملکرد دستگاه متبوع در زمینه تحقق برنامه‌های اقتصاد مقاومتی این شهرستان پرداختند.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۷۶۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند

صالح رحیمی در نشست کمیته برنامه ریزی شهرستان بوشهر در خصوص توازن توزیع اعتبارات اظهار داشت: مطالبات شهرستان بوشهر با توجه به سیاست‌های شورای برنامه ریزی و توسعه شهرستان، اتمام پروژه‌های نیمه تمام است و لازمه آن اهتمام جدی دستگاه‌های اجرایی است.

فرماندار بوشهر با اشاره به اینکه برخی از دستگاه‌های اجرایی از اعتبارات خوبی در سطح ملی برخوردارند، افزود: مدیران دستگاه‌های شهرستان بوشهر باید پیگیری مستمر داشته باشند تا متناسب با پروژه‌هایی که در دست اجرا دارند سهم شهرستان را اخذ کنند تا افزایش روند رو به رشد شاخص‌های توسعه‌های در سطح شهرستان باشیم.

وی در ادامه اولویت‌بندی را یکی از نکات مهم برای حل مشکلات شهرستان بوشهر دانست و بیان کرد: مدیران باید با در نظر گرفتن سطح انتظارات جامعه، برنامه‌ریزی را بر اساس حل مشکلات مردم انجام دهند.

فرماندار شهرستان بوشهر کمیته برنامه‌ریزی را تعیین کننده خط مشی و سند توسعه و نقشه راه شهرستان دانست و تاکید کرد: هر اندازه که مدیران در جذب اعتبارات، فعال و توانمند باشند، در سال‌های آینده، بودجه بیشتری برای شهرستان جذب خواهد شد.

وی افزود: در حوزه شاخص‌های عمومی، رضایتمندی مردم، نحوه اطلاع رسانی، بهره وری، تعالی و عدالت سازمانی مد نظر بوده و در حوزه شاخص‌های اختصاصی نیز وظایف و ماموریت‌های هر یک از دستگاه‌ها به صورت جداگانه بررسی می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

دیگر خبرها

  • صدا و سیما مؤثرترین نقش را در ایجاد تمدن اسلامی دارد
  •  توسعه گردشگری با مشارکت مردم میسر می‌شود
  • ارائه خدمات جهادی موجب افزایش رضایتمندی مردم می‌شود
  • افتتاح و آغاز به کار ۲۷۰ هزار میلیارد ریال طرح در ملایر
  • ایجاد منطقه آزاد مغان راپیگیری می‌کنم/کشاورزی شاه‌کلید توسعه مغان
  • دعوت استاندار لرستان از رسانه‌ها برای مشارکت در سرمایه‌گذاری
  • جلوی مازوت‌سوزی باید گرفته شود
  • مدیران شهرستان بوشهر پیگیر جذب اعتبارات استانی و ملی باشند
  • خلاقیت؛ موتور رشد شهرها
  • شورای راهبردی توسعه گردشگری در ساری شکل گرفت