Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار تهران گفت: قطعا در زمان برگزاری نمایشگاه کتاب ترافیک سنگینی خواهیم داشت، ولی از سوی دیگر ۵ روز از ۱۰ روز برگزاری نمایشگاه تعطیل رسمی است. به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، عیسی فرهادی در نشست هماهنگی برگزاری سی‌ویکمین نمایشگاه بین‌المللی کتاب اظهار داشت: در نمایشگاه بین‌المللی کتاب امسال ۳۵۰۰ ناشر حضور دارند که ۵۰۰ ناشر آن خارجی هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



وی افزود: روزانه ۶-۵ هزار کامیون کتاب به نمایشگاه منتقل می‌شود و پیش‌بینی می‌کنیم ۴ میلیون بازدید از نمایشگاه کتاب صورت بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه قطعا در اطراف نمایشگاه بین‌المللی کتاب ترافیک سنگین خواهیم داشت، ولی ۵ روز از ۱۰ روز برگزاری نمایشگاه کتاب تعطیل است.

فرماندار تهران افزود: ظرفیت‌های مصلی تهران بسیار بزرگ است و دو ایستگاه متروی مصلی و شهید بهشتی نیز می‌تواند بازدید کنندگان نمایشگاه را به شکل مناسبی هدایت کند.

فرهادی گفت: در روز‌های برگزاری نمایشگاه کارگاه‌های اطراف آن تعطیل خواهد شد و بازدید‌های لازم نیز از نمایشگاه کتاب توسط دستگاه‌های ذی‌ربط انجام می‌شود.

وی افزود: قرار شده ۶۰۰ دوربین نیز با هدف نظارت و امنیتی توسط اتحادیه ناشران علی‌رغم دوربین‌های موجود در مصلی نصب شود.

فرهادی با اشاره به اینکه قطعا سران قوا نیز از نمایشگاه بازدید خواهند کرد، گفت: تمامی تدابیر لازم برای برگزاری نمایشگاه کتاب در مصلی تهران اتخاذ شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۷۸۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی در بهزیستی شاهین دژ

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  کارشناسان اورژانس اجتماعی ۱۲۳ شهرستان با حضور در مرکز مثبت زندگی ۱۰۲۱ شهر کشاورز کارگاه مهارتهای زندگی ، مسئولیت پذیری و خودآگاهی و بهبود روابط زوجین و رفتارهای پرخطر برای زنان سرپرست خانوار و همچنین زوجین تحت پوشش بهزیستی برگزار شد.

رئیس بهزیستی شاهین دژ گفت : با هماهنگی های لازم با روانشناسان اورژانس اجتماعی شهرستان و رایزنی با مراکز مثبت زندگی طی هفته آتی کارگاه های متعدد در مراکز مثبت زندگی شهرستان برای زنان سرپرست خانوار و زوجین تحت پوشش بهزیستی برگزار خواهدشد .

مهری داداشیان افزود : این کارگاه ها در خصوص خودآگاهی زوجین از روابط ۵ سال اول زندگی مشترک و همچنین دوره های مسئولیت پذیری برای زنان سرپرست خانوار بسیار مفید و تاثیر گذار می باشد .

در این کارگاه آموزشی تعداد ۲۰ نفر از جامعه هدف تحت پوشش مرکز مثبت زندگی ۱۰۲۱ شهر کشاورز شرکت کردند.

دیگر خبرها

  • تعطیلی ۲ مرکز غیرمجاز درمانی با کشف و ضبط کالا‌های قاچاق سلامت محور در شیراز
  • انیمیشن بلیچر ریپورت به مناسبت تعطیلی موقت فوتبال باشگاهی به دلیل برگزاری بازی های ملی
  • برگزاری طرح کارگاه گردی صنایع‌دستی در استان گیلان
  • برگزاری طرح کارگاه گردی صنایع‌دستی در گلستان
  • امضای تفاهم‌نامه فدراسیون فوتبال و دانشگاه تهران
  • برگزاری کارگاه آموزشی با عنوان ارگونومی در محیط کار در مهریز
  • برگزاری کارگاه سواد رسانه ای در بهزیستی سلماس
  • برگزاری کارگاه مهارتهای زندگی در بهزیستی شاهین دژ
  • برگزاری کارگاه تولید قارچ در مدارس ورامین
  • ۸۰ درصد متکدیان اطراف حرم مشهدی نیستند/ برگزاری پویش مشهد مهربان