Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@20:15:38 GMT

شهرداری همدان از پتانسیل مرکز کنترل ترافیک استفاده کند

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۷۸۷۴

شهرداری همدان از پتانسیل مرکز کنترل ترافیک استفاده کند

همدان - رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان با تاکید بر بهره مندی از پتانسیل های مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان در موضوعات شهری گفت: تحقق این امر مسیر عبور از بحران را هموار می کند.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان بعد از ظهر سه شنبه به همراه معاون سیاسی امنیتی استاندار و شهردار همدان از مرکز کنترل ترافیک شهرداری بازدید کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 در این بازدید رئیس کمیسیون خدمات شهری حمل و نقل و ترافیک و محیط زیست شورای شهر همدان با قدردانی از فعالیت شبانه روزی مرکز کنترل ترافیک شهرداری همدان افزود: این مرکز در اداره بهتر مدیریت امور شهری نقش بسزایی ایفا می کند و بر این اساس توجه به آن حائز اهمیت بوده و بدنه آن نیاز به تقویت پرسنل نیز دارد.

کامران گردان اضافه کرد: هدف مدیریت شهری از نصب دوربین ها در نقاط مختلف شهر، تنها کنترل ترافیک نیست بلکه بهره برداری های مناسب از فعالیت های مختلف امور شهری مدنظر است.

گردان اضافه کرد: در این مرکز نمایندگانی از سازمانهای زیر مجموعه شهرداری و نهادهای دیگر برای کنترل ترافیک در راستای انجام وظایف سازمان های مورد نظر حضور دارند.

گردان تاکید کرد: باید طرح جامعی برای انسجام و یکپارچه شدن سازمانها و نهادهایی که دارای دوربین در سطح شهر هستند تهیه شود.

وی همچنین با اشاره به راه اندازی رادیو شهر اضافه کرد: این امر در راستای اطلاع رسانی به موقع و ارتباط بیشتر با مردم است که باید هر چه سریعتر با همکاری صدا و سیمای مرکز همدان فعال شود.

منبع: مهر

کلیدواژه: شورای شهر همدان مرکز کنترل ترافیک کامران گردان مجله ایران مهر بوشهر کرمانشاه شهرکرد بارش باران گرگان شیراز سال حمایت از کالای ایرانی خرم آباد هفته هنر انقلاب اسلامی خطبه های نماز جمعه اشتغال کهگیلویه و بویراحمد گردشگری بیرجند

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۷۸۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد

به گزارش خبرگزاری مهر، کمیسیون ماده ۵ استان همدان به ریاست علیرضا قاسمی‌فرزاد، استاندار همدان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری و مدیران کل دستگاه‌های اجرایی مربوطه برگزار شد.

استاندار همدان در این نشست اعلام کرد: محدوده بازآفرینی ۹ شهر شامل مراکز شهرستان‌ها، از جمله همدان، ملایر، اسدآباد، تویسرکان، نهاوند، رزن، کبودراهنگ، بهار و فامنین در سال ۹۵ مصوب شده بود.

علیرضا قاسمی‌فرزاد افزود: در سال گذشته محدوده‌های بازآفرینی سه شهر لالجین، گیان و قهاوند مصوب شد و امروز نیز محدوده ۲۰ شهر دیگر به تصویب رسید.

وی تصریح کرد: محدوده‌های بازآفرینی شهرهای نهاوند و بهار مورد بازنگری قرار گرفت و برای شهرهای جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح آباد، مهاجران، شیرین سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس و دمق مورد موافقت نیز قرار گرفت.

قاسمی‌فرزاد گفت: با ضوابط تشویقی کالبدی بافت‌های ناکارآمد شهرهای لالجین، قهاوند، جورقان، مریانج، ازندریان، سامن، جوکار، زنگنه، اسلامشهر آق‌گل، فیروزان، برزول، آجین، پالیز، سرکان، فرسفج، صالح‌آباد، مهاجران، شیرین‌سو، گل‌تپه، قروه درگزین، کرفس، دمق و کبودراهنگ موافقت شد.

کد خبر 6095966

دیگر خبرها

  • ۱۹ شهر به بازآفرینی شهری استان همدان افزوده شد
  • ‌اعلام حداکثر سرعت مجاز در معابر شهری شیراز
  • هشدار هواشناسی به رانندگان: جاده‌ های ۱۱ استان بارانی است
  • جراحی نخاعی برای نخستین بار در خرمشهر
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • مسیرگشایی در بافت فرسوده خوی با اعتباری بالغ بر ۳۹۰ میلیاردتومان
  • گشایش گره ترافیکی خوی
  • پیش‌ بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری
  • محدوده‌های بازآفرینی شهری ۲۰ شهر استان همدان مصوب شد
  • پیش‌بینی ترافیک و زلزله با متاورس شهری | شهر هوشمند چگونه شهری است؟