Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری صدا و سیما»
2024-03-19@06:02:00 GMT

از دست فروشی تا هفته بازار سنندج

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۸۰۲۱

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز کُردستان، شهردار سنندج، گفت: تصرف معابر هسته مرکزی شهر و بساط پهن کردن دستفروشان باعث نارضایتی مسئولان و شهروندان شده و اجرای طرح ساماندهی دستفروشان یکی از خواسته‌های بحق شهروندان از شهرداری است.
حشمت الله صیدی، اظهار داشت: دستفروشی به عنوان یک معضل شهری امروزه مشکلات فراوانی را برای شهروندان و شهرداری‌ها بوجود آورده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی بیان کرد: پدیده دستفروشی در معابر اصلی شهر سنندج شاید از جوانبی مشکلاتی داشته باشد، اما با برنامه ریزی مناسب می‌توان از آن به عنوان یک فرصت استفاده نمود.
صیدی گفت: بسیاری ازارگان‌های دولتی و اصناف از تصرف پیاده رو‌ها در معابر اصلی ابراز نارضایتی کرده و از شهرداری هم توقع برنامه ریزی در راستای ساماندهی دستفروشان را دارند.
وی عنوان کرد: جلوگیری از ساخت و ساز غیرمجاز، بهسازی معابر و ساماندهی دستفروشان از وظایف شهرداری است و تک تک شهروندان هم بحق از شهرداری می‌خواهند که ما نسبت به اجرای طرح ساماندهی دستفروشان اقدام کنیم.
شهردار سنندج، افزود: همانگونه که در ایام نوروز در راستای آماده سازی شهر و اجرای برنامه‌های فرهنگی، رضایتمندی شهروندان و مسافران فراهم شد، باید با تمام توان در جهت اجرای طرح ساماندهی دستفروشان همکاری لازم را با هم داشته باشیم.
صیدی اعلام کرد: در آینده نزدیک نقاط تعیین شده جهت برپایی هفته بازار‌ها مشخص خواهد شد و هر روز در یک نقطه از شهر سنندج هفته بازار برپا خواهد شد.
او می‌گوید: رعایت قوانین و مقرارات هفته بازار‌ها توسط دستفروشان از طریق سامانه اینترنتی کاملاً کنترل خواهد شد.
وی خطاب به مدیران شهرداری مناطق تأکید کرد: در هنگام اجرای طرح ساماندهی دستفروشان، در معابر اصلی اجازه حضور هیچ دستفروشی داده نمی‌شود و تمامی این دستفروشان را به هفته بازار‌ها هدایت می‌کنیم.
شهردار سنندج، تصریح کرد: برپایی شب بازار هم یکی از دیگر از برنامه‌های شهرداری در راستای طرح ساماندهی دستفروشان است که قطعاً با استقبال خوب شهروندان روبرو خواهد شد.

منبع: خبرگزاری صدا و سیما

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iribnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری صدا و سیما» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۸۰۲۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج

فرماندار سنندج گفت: توسط شهرداری سنندج بیش از ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در معابر این شهر انجام شده است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کردستان و به نقل از روابط عمومی شهرداری سنندج، حسن عسکری امروز _یکشنبه بیست‌وهفتم اسفند_ در آخرین جلسه شورای اداری شهرستان سنندج اظهار کرد: با همراهی شش هزار نفر عوامل اجرایی، هیأت نظارت و بازرسی تمامی فرآیندهای انتخابات ۱۱ اسفند سال ۱۴۰۲ بدون هیچ مشکلی و در امنیت کامل منطبق بر راهبردهای مدنظر مقام معظم رهبری برگزار شد.

وی استقبال مردم سنندج از ریاست جمهوری را بی نظیر توصیف کرد و افزود: اعتبار ۱۴ هزار میلیارد تومانی و مصوبات این سفر می‌تواند در رونق و توسعه استان و شهرستان سنندج اثرگذاری چشم‌گیری داشته باشد.

فرماندار سنندج از تعریف ۲۶۷ پروژه با اعتباری بالغ بر ۴۷۰ میلیارد تومان در کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال ۱۴۰۲ خبر داد و اضافه کرد: سه هزار میلیارد تومان برای راه آهن همدان به سنندج هزینه شده بود که به بهره‌برداری رسید.

عسکری ادامه داد: برای تعریض ۱۴ کیلومتر از جاده سنندج به مریوان ۴۴۰ میلیارد تومان و ۱۲ کیلومتر از آزادراه شمال جنوب در محدوده سراب قامیش سنندج ۳۶۲ میلیارد تومان هزینه شده است.

وی از روکش و بهسازی ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت معابر شهر سنندج توسط شهرداری خبر داد و خاطرنشان کرد: در سطح روستاهای شهرستان سنندج نیز ۱۸۰ هزار مترمربع سنگ فرش و آسفالت توسط بخشداری و بنیاد مسکن انجام شده است.

فرماندار سنندج از بهره‌برداری از پست خط انتقال فوق توزیع سنندج با اعتبار هزینه شده ۶۰۰ میلیارد تومانی خبر داد و گفت: طی سال جاری آبرسانی به ۹ روستا با اعتبار ۵۰ میلیارد تومان و ۱۴ کیلومتر شبکه با اعتبار ۴۰ میلیارد تومان انجام شده است.

عسکری بهره‌برداری از دو پارک روجیار و لاوان در شهر سنندج را اقدامی مناسب برای توسعه فضای سبز شهری برشمرد و افزود: تمامی ادارات با همکاری شهرداری در بحث زیباسازی شهری همکاری کنند.

وی ادامه داد: آبرسانی به اراضی پایاب سد قشلاق با اعتباری بالغ بر ۱۳۰ میلیارد تومان و نیز آبرسانی به روستای کیلک با اعتبار ۱۴ میلیارد تومان از اقدامات خوب در سال ۱۴۰۲ بوده است.

فرماندار سنندج با اشاره به نزدیکی ایام تعطیلات عید نوروز و مهانپذیر بودن استان کردستان و شهرستان سنندج؛ از همه‌ی دستگاه‌های اجرایی خواست در راستای رضایت گردشگران تلاش کنند.

عسکری همچنین از دستگاه‌های خدمات‌رسان و اعضای مدیریت بحران شهرستان خواست تمهیدات لازم را برای ایام تعطیلات نوروز داشته باشند.

کد خبر 737105

دیگر خبرها

  • ساماندهی دستفروشان سطح شهر در آستانه عید نوروز 
  • گام بلند برای خدمت به دستفروشان | ایجاد ۱۱هزار غرفه برای ۶ هزار دستفروش تهران
  • ایجاد ۱۱ هزار غرفه برای فروش در تهران
  • دستفروشان تحت پوشش بیمه قرار خواهند گرفت
  • ساماندهی دستفروشان یزد در آستانه سال جدید
  • ساماندهی دستفروشان شهر در آستانه عید نوروز
  • ساماندهی دستفروشان سطح شهر در آستانه عید نوروز
  • اجرای ۵۰۰ هزار مترمربع آسفالت در شهر سنندج
  • شهرداری گزارش اقدامات خود در ساماندهی معتادان متجاهر را ارائه کند/ شهر تهران چه میزان معتاد دارد؟
  • معابر بی‌نام و ساختمان‌های بدون پلاک در مهاباد ساماندهی می‌شود