Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-18@14:55:13 GMT

«آی گپ پلاس» با تماس تصویری می‌آید

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۸۰۶۰

«آی گپ پلاس» با تماس تصویری می‌آید

مدیر پیام رسان آی گپ گفت: تا دو هفته آینده، نسخه پلاس پیام رسان بومی «آی گپ» با قابلیت برقراری تماس تصویری و صوتی راه اندازی می‌شود.

به گزارش مشرق، محمدرسول کاظمی با بیان اینکه این قابلیت امکان برقراری تماس نقطه به نقطه (p۲p) را برای کاربران از طریق اپلکیشن «آی گپ پلاس» فراهم می کند، گفت: «آی گپ پلاس» از نسخه «آی گپ» مجزاست و علاوه بر برقراری امکان تماس تصویری، امکانات دیگری نیز به آن اضافه شده و رابط کاربری آن کاملا متفاوت از تلگرام خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

قابلیت‌های سروش بیشتر از تلگرام خواهد شد فیلم/ چرا تلگرام در کشورهای‌مختلف محدود شد؟

وی با اشاره به اینکه پیام رسان «آی گپ» هم اکنون حدود ۶۰۰ هزار کاربر دارد، افزود: در حال ارتقای زیرساختها برای افزایش رضایت کاربران و حل مشکلات کیفی این سرویس هستیم.

کاظمی با تاکید براینکه تا زمانی که به نقطه ایده ال در کیفیت نرسیم خدمات دیگر از جمله بحث پرداخت (پیمنت) این پیام رسان را افزایش نخواهیم داد، گفت: ما معتقدیم که در وهله اول پیام رسان باید از نظر کیفیت، کاربر را نسبت به استفاده از سرویس ترغیب کند و پس از آن ارائه خدمات جدید، در دستور کار قرار گیرد.

مدیر پیام رسان «آی گپ» ادامه داد: مشکل اختلال در دریافت پیامک فعالسازی اپلیکیشن، در اختیار ما نیست و مربوط به همکاری اپراتورهای موبایل در برقراری زیرساختهای مورد نیاز می شود. از آنجایی که این مولفه یکی از مشکلاتی است که در برخی مواقع کاربران با آن روبه رو می شوند شرایطی فراهم آمده تا در صورت عدم دریافت پیامک از طریق اپراتورهای داخلی، پس از ۳ بار تلاش کاربر، امکان ارسال پیامک به کاربر از طریق گیت وی بین الملل فراهم شود.

وی با بیان اینکه این موضوع هزینه ای بیش از ۱۰ برابر را برای ما به همراه دارد، افزود: اما با این وجود در جهت احترام به حقوق کاربر، این روش را برگزیده ایم.

کاظمی حل مشکلات زیرساختی از جمله رسیدن به استانداردهای لازم در زمینه برق دیتاسنترها را از جمله مواردی عنوان کرد که می تواند به تقویت پیام رسانهای بومی در کشور کمک کند و ادامه داد: هم اکنون بزرگترین مشکل شبکه های پیام رسان بومی، جو رسانه ای ایجاد شده از سوی افرادی است که با فیلترشدن تلگرام متضرر می شوند و به همین دلیل دست به فرافکنی و گاهی دروغ درخصوص شبکه های بومی می زنند.

مدیر پیام رسان «آی گپ» تاکید کرد: تمامی کسب و کارها می توانند از امکانات پیام رسانهای بومی برای کسب و کارهای خود استفاده کنند و رونق کسب و کارها در پیام رسانهای بومی نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه امکان ایجاد کانال و گروه در پیام رسان «آی گپ» وجود دارد، ادامه داد: هم اکنون پیام رسان «آی گپ» علاوه بر نسخه اپلیکیشن موبایل، دارای نسخه دسکتاپ و وب نیز است. در همین حال این پیام رسان تنها پیام رسانی است که نسخه لینوکس نیز دارد.

کاظمی با اشاره به اینکه نسخه ios و اندروید این پیام رسان بومی در فروشگاههای اپلیکیشن خارجی و داخلی در دسترس است، گفت: آخرین بروزرسانی «آی گپ» در اپ استور با ویژگی تماس تصویری طی یک هفته آینده بروزرسانی می شود. این درحالی است که بازار داخلی اپلیکیشن اندروید (کافه بازار) از این اپلکیشن حمایت نکرده و نام «آی گپ» را در لیست پیام رسانهای داخلی نیاورده است.  

منبع: مهر ارسال به تلگرام

منبع: مشرق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۸۰۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مصر پیام مهم و هشدارآمیز ایران را به اسرائیل رساند

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از تسنیم، یک منبع آگاه خبر داد که در خلال تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر پیام هشداری جهت ارسال به رژیم صهیونیستی داده شده است.

وی افزود: پس از تماس تلفنی وزرای خارجه ایران و مصر، سامح شکری با وزیر خارجه رژیم صهیونیستی تماس برقرار کرده است.

بیشتر بخوانید: تماس فوری مصر با اسرائیل درباره ایران هشدار بی‌سابقه ایران به اسرائیل از طریق مصر کد خبر 844764 برچسب‌ها ایران و اسرائیل ایران و مصر خبر ویژه

دیگر خبرها

  • زارع‌پور: امسال ماهواره‌های سنگین‌تر با برد بیشتر پرتاب می‌شود
  • کرملین : تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • کرملین: تماس‌ها با ایران و اسرائیل سازنده است
  • افشاگری بنیانگذار تلگرام علیه آمریکا/ گوگل و اپل هرچه را بخواهند سانسور می‌کنند
  •  پیام‌رسان‌های ایرانی جریمه خواهند شد؟ + فیلم
  • قیمت گوشی امروز ۲۹ فروردین ۱۴۰۳
  • تلگرام میلیاردی می‌شود
  • رو دست وایبر به واتساپ و تلگرام؛ رسما هوش مصنوعی را ادغام کردند!
  • وایبر از تلگرام و واتساپ سبقت گرفت!
  • مصر پیام مهم و هشدارآمیز ایران را به اسرائیل رساند