Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری آریا»
2024-05-07@11:46:10 GMT

وزير کشور متعهد به پيگيري لايحه جامع انتخابات شد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۸۳۹۱

وزير کشور متعهد به پيگيري لايحه جامع انتخابات شد

خبرگزاري آريا - تهران- ايرنا- نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور در مجلس شوراي اسلامي از حضور وزير کشور در جلسه کميسيون خبر داد و گفت: وزير کشور متعهد به پيگيري مسائل حوزه مديريتي و تعيين تکليف لايحه جامع انتخابات شد.

به گزارش ايرنا، امير خجسته در تشريح جلسه امروز- سه‌شنبه- کميسيون شوراها و امور داخلي کشور در مجلس شوراي اسلامي افزود: وزير کشور با حضور در اين جلسه گزارشي از اقدامات وزارت کشور در سال 1396 ارايه کرد، رحماني فضلي برنامه‌ اين وزارتخانه براي سال جاري را به طور خلاصه در جلسه ايراد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


نماينده مردم همدان و فامنين در مجلس شوراي اسلامي با اشاره به سوال سه نماينده از وزير کشور تصريح کرد: سوالات درباره نحوه مديريت کشور در سال جاري، رفع اشکالات مديريتي، چالش بانک‌ها و وضعيت سپرده گذاران، مديريت بحران و عدم اختيار وزير کشور در اين حوزه و لايحه جامع انتخابات مطرح شد.
خجسته ادامه داد: نمايندگان تاکيد کردند تا دولت هرچه سريعتر لايحه جامع انتخابات را به مجلس ارايه کند که در پي آن وزير کشور متعهد به پيگيري لايحه شد.
نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي مجلس شوراي اسلامي در ادامه بيان داشت: علاوه بر اين حوادث طبيعي ناگوار سال 1396 نيز به طور مختصر توسط وزير کشور مطرح شد.
به گزارش خانه‌ ملت، نايب رئيس کميسيون شوراها و امور داخلي کشور در مجلس شوراي اسلامي يادآور شد: نمايندگان سوال کننده از پاسخ وزير قانع شدند، وزير کشور نيز وعده پيگيري موضوعات و مسائل مذکور را به نمايندگان داد.
سيام*3061*1449
انتهاي پيام /*

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۸۳۹۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد

نایب رئیس کمیسیون آموزش مجلس شورای اسلامی گفت: ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بجنورد، محمد وحیدی امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه استان خراسان شمالی، اظهار داشت: اجرای رتبه‌بندی معلمان، 60 هزار میلیارد تومان اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی با اشاره به اینکه کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی به عنوان کمیسیون برتر مجلس یازدهم انتخاب شده است، افزود: اجرای قانون رتبه‌بندی معلمان علی‌رغم کاستی‌هایی که داشت، 60 همت اعتبارات آموزش و پرورش را افزایش داد.

وی ادامه داد: قانون  جهش تولید دانش‌بنیان با پشتیبانی از 10 هزار شرکت  دانش‌بنیان نیز یکی دیگر از قوانین مهم مجلس یازدهم بوده است که 50 همت در بودجه سالانه به سمت شرکت‌های دانش‌‌بنیان سوق پیدا می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی با تأکید براینکه آموزش و پرورش باید به دانشگاه فرهنگیان و شهید رجایی توجه داشته باشد، افزود: در 3 سال 300 درصد رشد پذیرش دانشجو در این دو دانشگاه اتقاق افتاده است.

رئیس مجمع نمایندگان خراسان شمالی در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ترویج نگاه الگوسازی در مدارس، گفت: در حال حاضر 107 میلیارد تومان پروژه از محل اعتبارات سفر رهبری اجرا می‌شود که در 4 سال این عدد به 230 میلیارد تومان رسیده است.

انتهای پیام/311/

دیگر خبرها

  • اقتصاد اسلامی گره‌گشای مشکلات اقتصادی است
  • درخواست محمد هاشمی از نمایندگان مجلس آینده
  • ۶۰ هزار میلیارد تومان برای قانون رتبه‌بندی معلمان هزینه شد
  • چین، اتهامات دخالت در امور انتخاباتی کانادا را بی‌اساس خواند
  • تاییدتشکیل سازمان «سپند»/ آغاز ثبت‌نام نمایندگان کاندیداها در سامانه داوطلب
  • پاسخ سخنگوی شورای نگهبان به ادعای حسن روحانی
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد/ تمهیدات شورای نگهبان برای انتخابات الکترونیک/ آخرین وضعیت لایحه عفاف و حجاب
  • طرح ساماندهی اجاره‌بهای مسکن تأیید شد / آخرین خبرها از متناسب‌سازی حقوق بازنشستگان
  • حفاظت از داده‌های شخصی کاربران مهمترین عامل اعتماد به سکو‌های داخلی
  • جزئیات جریمه قطعی بدحجابی از زبان عضو کمیسیون ویژه لایحه عفاف و حجاب