Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@03:22:34 GMT

مناظری بی‌نظیر و سرسبز سورک در قاب دوربین + فیلم

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۸۴۶۶

مناظری بی‌نظیر و سرسبز سورک در قاب دوربین + فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ شهر سورک در شهرستان ساری استان مازندران قرار دارد و به علت وجود دریای سحرانگیز گهرباران، دامنه‌های آرام‌بخش و روح‌افزای کوه‌های البرز و جنگل سرسبز توجه گردشگران و طبیعت‌دوستان زیادی را به خود جلب کرده است.

فیلمی که شهروندخبرنگار ما تهیه کرده را مشاهده می‌نمایید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع:علی- مازندران (شهر سورک)

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید

انتهای پیام/ فیلمی از طبیعت بهاری و دوست‌داشتنی در سورک

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: مناظر زیبا دانلود فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۸۴۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اصلاح ۷۲۵ نقطه پرحادثه راه های کشور، طی ۱۰ سال گذشته بی نظیر بوده است

تین نیوز

با اصلاح ۷۲۵ نقطه پرحادثه در سطح محورهای مواصلاتی کشور طی سال جاری، این اقدام در ۱۰ سال گذشته بی نظیر بوده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از روابط عمومی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای، داریوش امانی معاون وزیر و رئیس این سازمان با اشاره به اثربخشی پویش در سال های گذشته از خدمات رسانی ۱۲ هزار نیروی سازمان راهداری، ۹ هزار دستگاه ماشین آلات و ۱۲۰۰ راهدارخانه در ایام سفرهای نوروزی خبر داد.

وی عنوان کرد: با بهره گیری از تجارب سال های گذشته، پویش «چشم به راهیم» به صورت متحدالشکل با تمرکز بر محتوا، کیفیت بخشی و اثرگذاری در همه محورهای پرتردد کشور اجرا می شود.
وی با اشاره به استقرار ایستگاه رادیویی در مکان های اجرای پویش به منظور مصاحبه زنده با مردم و مسافران طی طرح نوروزی، از تقویت تعامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای با صدا و سیما و اجرای برنامه های تلویزیونی در ایام نوروز به منظور انعکاس گوشه هایی از خدمات، اقدامات و توانمندی های این سازمان به هموطنان خبر داد.
امانی تصریح کرد: معرفی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای به عنوان دومین سازمان کشور در شاخص های سرمایه گذاری، شفافیت و بهره وری نیروی انسانی دستاورد بزرگی است که طی سال ۱۴۰۲ رقم خورده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای در خصوص تحقق وعده این سازمان مبنی بر نوسازی و خرید یک هزار دستگاه ماشین آلات، افزود: این کار در مرحله ثبت سفارش قرار داشته و در ابتدای سال ۱۴۰۳ تعدادی از این دستگاه ها وارد کشور می شود، همچنین بخش دیگری از نوسازی ناوگان از طریق تولیدات داخلی در حال انجام است.
امانی به موضوع اصلاح نقاط پرحادثه اشاره کرد و گفت: سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای متعهد است تا پایان دولت سیزدهم ۸۸۷ نقطه پرحادثه را اصلاح کند، تعهد امسال این سازمان اصلاح ۴۰۰ نقطه بوده که تاکنون با اصلاح ۴۱۲ نقطه، بیش از مجموع تعهد شده محقق شده است.
وی افزود: با اصلاح ۳۱۳ نقطه پرحادثه که پیشتر شناسایی شده و در دستور کار قرار گرفته بود، طی سال جاری ۷۲۵ نقطه پر حادثه در سطح محورهای مواصلاتی کشور اصلاح شده که این اقدام در ۱۰ سال گذشته بی نظیر بوده است.
رئیس سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای اظهار کرد: در حوزه آسفالت راه های روستایی با آسفالت ۳ هزار و ۸۰ کیلومتر، بیش از تعهد ۳ هزار کیلومتری این سازمان در سال جاری محقق شده است، البته در کنار این اقدام، روکش آسفالت ۶ هزار و ۶۰۰ کیلومتر از محورهای روستایی نیز انجام شده است.
امانی از هوشمندسازی در ارائه خدمات سازمان راهداری به عنوان یکی از موارد مورد تأکید وزیر راه و شهرسازی یاد کرد و افزود: تحقق موضوع بی سیم یکپارچه دیجیتال سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای پس از سالها در سال ۱۴۰۲ اجرایی شد.
وی از اخذ موافقت سازمان ارتباطات رادیویی برای این منظور خبر و ادامه داد: این مهم تا نیمه نخست سال آینده به ثمر خواهد نشست.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • تقلید صدای بی نظیر مجری تلویزیون در حضور خودش |‌ ببینید
  • دیدنی‌های جذاب از استان سرسبز گیلان + فیلم
  • اصلاح ۷۲۵ نقطه پرحادثه راه های کشور، طی ۱۰ سال گذشته بی نظیر بوده است
  • چرا آب دریاچه ها در زمین فرو نمی رود؟
  • خدماتی که در شهر قم صورت گرفته بی نظیر است
  • اینجا بهشت سرسبز خوزستان است | دشت سوسن بهشت خوزستان
  • تصاویر بی نظیر از ۴ قلاده خرس در منطقه دنا + فیلم
  • اعلام اسامی فیلم‌های اکران نوروزی
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار سمج
  • آدم ربایی ساختگی برای فرار از خواستگار