Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-01@23:27:15 GMT

افاضلی: مسائل حاشیه‌ای به نفت ضربه زد

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۸۶۷۴

افاضلی: مسائل حاشیه‌ای به نفت ضربه زد

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،هومن افاضلی در گفتگو با رادیو در خصوص نتایج ضعیف تیم نفت تهران اظهار داشت: از قبل از بازی با استقلال خوزستان مشکلاتی برای تیم پیش آمد که تمام نتایج خوب قبلی به یکباره تحت تاثیر آن قرار گرفت. منظورم مسائل حاشیه ای مدیریتی است که واقعا به تیم ما ضربه زد و علی رغم اینکه بسیار تلاش کردیم که بازیکنان را به شرایط مساعد برگردانیم هنوز موفق به این کار نشده ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: بازیکنان تیم ما به دلیل مشکلات مالی قبل از عید 12 روز تمرین نکردند و مسئولان باشگاه نیز چون هنوز مالکیت را به صورت رسمی در اختیار نداشتند پرداخت مطالبات اعضای تیم را به تعویق انداختند و همین مسائل تمام روند تیم ما را تحت تاثیر قرار داد.

سرمربی تیم نفت ادامه داد: بازیکنان به قدری بی انگیزه شده بودند که حاضر نبودند سر تمرین حاضر شوند یکی از دلایل مهم این بی انگیزگی این است که این باشگاه تاکنون 3 مالک داشته و وزارت نفت نیز در نسپردن مالکیت سابقه دارد.

افاضلی درباره کنار گذاشتن احمد آل نعمه و حامد آقایی از تیم نفت گفت: این مسئله دلایل خاصی دارد و یک موضوع درون خانوادگی است و من ترجیح می دهم به آن ورود نکنم.

وی در مورد وضعیت تمرینات تیم نفت عنوان کرد: بازیکنان در حال حاضر تمرین می کنند اما هنوز مسائلی که تیم از گذشته با آن درگیر بوده حل نشده است، امیدوارم هر چه سریعتر مشکلات تیم ما حل شود هر چند شاید کمی دیر شده باشد زیرا با شرایطی که پیش آمد ما 4 بازی مهم را از دست دادیم.

سرمربی تیم نفت با انتقاد از سوء مدیریت در فوتبال ایران گفت: شما اگر به جدول لیگ برتر نگاه کنید متوجه می شوید که همه تیم هایی که مثل نفت دچار معضل بزرگ مدیریتی هستند در انتهای جدول قرار دارند و تیم هایی که از نظر مدیریتی شرایط بهتری داشته اند همگی در بالای جدول هستند بنابراین جایگاه تیم ها در جدول بی دلیل نیست.

وی با اشاره به دیدار حساس تیم های نفت تهران و پارس جنوبی جم در هفته بیست و نهم لیگ برتر خاطرنشان کرد: ما در شرایطی قرار داریم که باید حتما در 2 بازی آخر مقابل حریفان پیروز شویم و سپس ببینیم سایر تیم های چه نتایجی کسب می کنند. بازی با پارس جنوبی بسیار سخت و دشواراست، مهدی تارتار مربی با دانشی است و بازیکنان سرعتی، با انرژی و با انگیزه ای نیز در اختیار دارد که حدود 2 سال است در کنار یکدیگر بازی می کنند. همه این موارد به علاوه شرایط آب و هوایی شهر جم کار را برای ما بسیار سخت و پیچیده می کند.

افاضلی در پایان درباره دیدار با ذوب آهن اصفهان در هفته پایانی لیگ گفت: بازی آخر با ذوب آهن نیز داستان جداگانه ای دارد، بازی کردن با تیم های امیر قلعه نویی بسیار سخت است اما تمرکز ما در حال حاضر بیشتر بر بازی برابر پارس جنوبی است زیرا اگر در این بازی برنده نشویم کارمان برای ماندن در لیگ برتر گره می خورد.

انتهای پیام/

اظهارات افاضلی درباره بحران تیم نفت تهران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۸۶۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم

مهاجم لهستانی بارسلونا کسب جایزه پیچیچی را دور از دسترس نمی‌بیند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، روبرت لواندوفسکی که در برتری 4 بر 2 شب گذشته (دوشنبه) بارسلونا مقابل والنسیا در هفته سی‌و‌سوم لالیگای اسپانیا هت‌تریک و به این تیم برای قطعی کردن سهمیه لیگ قهرمانانش و بازگشت به رده دوم جدول رده‌بندی لالیگا کمک کرد و پس از این دیدار هم به عنوان بهترین بازیکن زمین انتخاب شد، در این خصوص گفت: مهمترین چیز این است که حتی با وجود دریافت 2 گل، ما می‌توانیم 3 یا 4 گل بزنیم. این کاری است که ما باید انجام دهیم و هجومی‌تر بازی کنیم.

وی با اشاره به نتیجه نیمه اول این دیدار که بارسا 3 بر یک در نتیجه عقب بود، اظهار داشت: می‌دانستیم که در نیمه دوم باید با سرعت بیشتری بازی کنیم و صبور باشیم اما مهمترین چیز نزدیک شدن به محوطه جریمه حریف بود. ما بارسلونا هستیم و باید فوتبال هجومی بازی کنیم و گل‌های زیادی بزنیم.

ژاوی: برای فصل بعد همه باید پیشرفت کنیم/ «لِوا» الگوست

مهاجم لهستانی بارسلونا که در حال حاضر با بهترین گلزن لالیگا سه گل اختلاف دارد، درباره اینکه آیا می‌تواند این فصل جایزه پیچیچی (جایزه‌ای که به بهترین گلزن لالیگا تعلق می‌گیرد) را از آن خود کند، خاطرنشان کرد: من در حال حاضر 16 گل به ثمر رسانده‌ام اما فرصت به ثمر رساندن گل‌های بیشتر را دارم و شاید انجام این کار در بازی‌های بعدی آسان‌تر باشد. سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم اما در مقطع پایانی فصل تیم‌های سختکوش‌تر می‌شوند. به هر حال ما باید تلاش کنیم و در بازی‌های باقیمانده به پیروزی برسیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • اوسمار: شانس رسیدن به صدر جدول را از دست دادیم/ هواداران مثل ما ناراحت هستند
  • بدل کارلوس در اصفهان دیده شد! (عکس)
  • حاشیه بازی تراکتور و استقلال| حضور مربیان تیم ملی و شعار هواداران تراکتور علیه مربی و بازیکن استقلال
  • روبرت لواندوفسکی یک پیشنهاد نجومی از عربستان را رد کرد
  • نیمه دوم طوفانی بایرن: کامبک در ۴ دقیقه! (عکس)
  • آرین روبن و تماشای بازی بایرن مونیخ - رئال مادرید در آلیانتس آرنا / عکس
  • بیماری و بیکاری سهم ۷ میلیون ایرانی از دریای خزر | یک مسئول محیط زیست: برای شنا هم حاضر نیستم به خزر بروم
  • لواندوفسکی: پیچیچی؟ سعی می‌کنم باز هم گلزنی کنم
  • با اولین هت‌تریک فصل: لوا مدعی پی‌چی‌چی شد (عکس)
  • عنایتی: شمس‌آذر نشان داد انگیزه جلوتر از حاشیه است