Web Analytics Made Easy - Statcounter

ارتش سوریه تدارکات گسترده ای در جنوب دمشق برای شروع عملیات نظامی در اردوگاه الیرموک، الحجر الاسود و بخش جنوبی محله التضامن برای پایان دادن به داعش و جبهه النصره در این مناطق آغاز کرده است.

ایران آنلاین /منابع سوری اعلام کردند: نیروهای زیادی به همراه تجهیزات گسترده به منطقه رسیده و در اطراف فلکه البطیخه در ورودی شمالی اردوگاه الیرموک مستقر شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

گروههای فلسطینی در کنار ارتش سوریه در آزادسازی اردوگاه مشارکت خواهند کرد و تیپ قدس فلسطینی دهها نفر از افراد خود را از حلب برای مشارکت در حمله مهیا کرده است.

در حال حاضر حدود ۴۰۰۰ داعشی در اردوگاه الیرموک و الحجر الاسود حضور دارند و داعش بر بیشتر مناطق اردوگاه تسلط دارد و حدود ۱۳۵ نفر از اعضای جبهه النصره در مساحت اندکی حضور دارند.

همزمان برخی منابع سوری از فرار دو قاضی داعشی به نامهای ابوحمزه افغانی و برادرش ابوعمار افغانی و نیز یکی از سرکرده های داعش موسوم به خالد منصور از این اردوگاه خبر دادند.

در همین حال برخی منابع از شلیک ۴۰ خمپاره و موشک از سوی ارتش سوریه به مواضع داعش به منظور آمادگی برای شروع عملیات خبر دادند.

این در حالی است که منابع سوری از توافقی با سرپرستی روسیه میان دولت سوریه و گروههای معارضی که بر شهرک های یلدا، بیت سحم و ببیلا در حومه جنوبی دمشق مسلط هستند، خبر دادند.

بر اساس این توافق افراد گروه موسوم به ابابیل حوران به درعا در جنوب سوریه و بقیه گروهها از جمله احرار الشام، لواء شام الرسول و جیش الاسلام به شمال سوریه می روند.  / مهر

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۹۰۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری شهاب، منابع فلسطینی از حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی خبر دادند.

این منابع بیان کردند که صدای انفجارهایی در ایلات شنیده می شود.

همچنین رسانه های رژیم صهیونیستی از فعال شدن سامانه پدافندی رژیم صهیونیستی در ایلات خبر داده و اعلام کردند: یکی از مناطق شهر ایلات در جنوب شاهد رهگیری یک هدف ناشناس در آسمان بوده است.

جزئیات بیشتری مخابره نشده است.

کد خبر 6094440

دیگر خبرها

  • حمله جدید به ایلات در جنوب فلسطین اشغالی+فیلم
  • انهدام ۲ پایگاه تروریست‌ها در «حمص» سوریه توسط روسیه
  • ترکیبی که بارسا را حذف کرد آماده نبرد در دورتموند!‏
  • استرداد بیش از ۱۹۰ خانواده عراقی از اردوگاه الهول سوریه به عراق
  • ارتش ترکیه نیروی کمکی به شمال سوریه اعزام کرد
  • تحرکات آمریکا در سوریه از بیم تشدید عملیات‌های مقاومت
  • یمن آماده ورود به اراضی اشغالی و نبرد طوفان الاقصی می‌شود+ فیلم
  • انهدام تجهیزات زرهی تروریست‌ها در حومه حلب، ادلب و لاذقیه
  • عملیات موفق ارتش سوریه علیه تروریست‌ها+فیلم
  • مسئول «پلیس اسلامی داعش» در عراق به دام افتاد