Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-01@09:47:25 GMT

انتقاد مقتدا صدر از بیانیه ضد ایرانی نشست سعودی

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۱۹۴۱۴

انتقاد مقتدا صدر از بیانیه ضد ایرانی نشست سعودی

به گزارش جهان نيوز به نقل از النشره، «مقتدی صدر» رهبر جریان صدر ، از نشست اخیر اتحادیه عرب، که یکشنبه در شهر «ظهران» عربستان برگزار شد، انتقاد کرد.   مقتدی صدر در اشاره به بیانیه پایانی نشست سران اتحادیه عرب، که نوک پیکان حملات را علیه ایران نشانه رفت، اظهار داشت: «بیست و نهمین نشست سران اتحادیه عرب در حالی در شهر ظهران عربستان به کار خود پایان داد که هیزم در آتش افکند و تمام اهتمام خود را به نزاع و درگیری با جمهوری اسلامی ایران متمرکز کرد که این امری خالی از درگیری‌های طایفه‌ای میان دو کشور نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»   صدر متذکر شد: «این امر، بحران سیاسی را تشدید خواهد که موجب افزایش رنج و درد ملت‌ها خواهد شد.»   طبق این گزارش، در بیانیه پایانی نشست سران اتحادیه عرب با این ادعا که ایران از نیروهای یمنی حمایت می‌کند، حملات موشکی نیروهای ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به عربستان به شدت محکوم شده است.   سران اتحادیه عرب همچنین در این بیانیه، ایران را به حمایت از گروه‌های تروریستی و تجهیز نیروهای یمنی به موشک‌های بالستیک متهم کرده و از جامعه بین‌الملل خواسته‌اند که تحریم‌ها علیه ایران را تشدید کند.   سخنگوی وزارت امور خارجه کشورمان در واکنش به بیانیه پایانی اجلاس سران اتحادیه عرب، ضمن تأکید مجدد بر سیاست اصولی و دایمی جمهوری اسلامی ایران مبنی بر عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها، اتهامات وارده به ایران در برخى از بندهاى این بیانیه را کاملاً مردود دانست.   بهرام قاسمیبا ابراز تأسف عمیق از برخی مفاد بیانیه پایانی اجلاس سران اتحادیه عرب که در ظهران عربستان تشکیل شد، اظهار داشت: این بیانیه نیز مانند دیگر بیانیه‌های پیشین با تکرار ادعاها و دروغ‌های واهی و بی‌ثمر علیه جمهوری اسلامی ایران، در شناخت دقیق علل بحران‌های منطقه بار دیگر با نادیده انگاشتن حقایق، بی‌راهه را بر راه  ترجیح داده است.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۹۴۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

کاربران فضای مجازی از سیل گسترده در استان القصیم عربستان به دلیل باران‌های شدید خبر می‌دهند.

منبع: عصر ایران

tags # سیل سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • (ویدئو) سیل وحشتناک در عربستان سعودی همه را ترساند
  • فیلمی از هوای طوفانی شهر مدینه در عربستان سعودی
  • بایدن هم مثل ترامپ عربستان را قربانی می‌کند؟
  • تأکید بن سلمان بر مخالفت عربستان با کوچ اجباری مردم فلسطین
  • دیدار و گفت‌وگوی وزرای خارجه آمریکا و عربستان درباره غزه
  • فیلم بارش برف سنگین در عربستان سعودی در اوایل اردیبهشت
  • شاهکار بن سلمان؛ حیف و میل پولی به اندازه ارزش ۳ لیگ ژاپن، کره و ایران!
  • دیدار وزیر خارجه بحرین با بشار اسد پس از ۱۳ سال
  • وزیر خارجه بحرین با بشار اسد دیدار کرد
  • سفر وزیر خارجه بحرین به سوریه پس از ۱۳ سال