Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی پرسپولیس از فرصت یک روزه استراحت خود برای حضور در کرواسی سود برد و ملاقاتی با رییس فدراسیون کشورش داشت.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

برانکو ایوانکوویچ که فصل را با قهرمانی در لیگ و صعود به عنوان صدرنشین در گروه سوم خاتمه داده، روز گذشته بعد از پیروزی مقابل السد قطر راهی کشورش شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او امروز با انتشار عکسی در اکانت رسمی خود، خبر از ملاقات دوستانه با داور شوکر، مهاجم موفق سابق تیم ملی این کشور که اکنون ریاست فدراسیون کرواسی را برعهده گرفته، خبر داد.

برانکو فردا به تهران بازخواهد گشت تا تمرینات تیمش برای جدال هفته بیست و نهم مقابل ذوب آهن را دنبال کند.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: لیگ تیم ملی فدراسیون کرواسی السد قطر برانکو ایوانکوویچ تیم ملی فدراسیون کرواسی لیگ محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید لیگ برتر بارسلونا تیم ملی فوتبال ایران استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم پرسپولیس مهدی طارمی رونالدو فوتبال باشگاه پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا فوتبال جهان تراکتورسازی علی کریمی برانکو یورو 2016

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۱۹۸۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی

به گزارش همشهری آنلاین اتحادیه جهانی کشتی، محمد مصلایی پور، رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی، مدرس اتحادیه جهانی و داور المپیکی ایران را از لیست داوران المپیک پاریس کنار گذاشت.

مصلایی پور چند روز پیش از حضور در مسابقات قهرمانی آسیا خودداری کرد و پس از آن نیز اتحادیه جهانی او را از چرخه داورانی که شانس قضاوت در المپیک را دارند، کنار گذاشت.

طبق اعلام اتحادیه جهانی کشتی ۳ داور درجه المپیکی ایران شامل کامران سلطانی زاده،‌ نیما صادقی و مهدی بشیر زاده برای قضاوت در مسابقات جهانی کسب سهمیه المپیک در استانبول ترکیه دعوت شدند اما مصلایی پور به این رقابت ها دعوت نشد تا شانس حضور در المپیک را از دست بدهد.

کد خبر 847333 برچسب‌ها ویژه ورزشی کشتی

دیگر خبرها

  • پوچتینو: VAR به فوتبال صدمه زده است؛ تصمیم داوران بازی باورنکردنی بود
  • بزرگی مقابل پرسپولیس: همه کاره در شب تاریخی(عکس)
  • واکنش فدراسیون کشتی به حذف داور المپیکی و جلسه دبیر و یزدانی
  • ستارگانی که با رویای 'رونالدو شدن' بزرگ شدند!
  • کتک‌زدن وحشتناک داور در فوتبال تهران+فیلم
  • حضور سردار آزمون در تیم فوتبال رم مشروط شد
  • آزادی بیان آمریکایی با طعم شوکر
  • یک ایرانی از کشتی المپیک کنار گذاشته شد | تنبیه فوری فدراسیون جهانی
  • حذف رییس کمیته داوران فدراسیون کشتی از المپیک
  • واکسن کرونا باعث پایان فوتبال من شد!