Web Analytics Made Easy - Statcounter

دفاع > ارتش - همشهری آنلاین:
بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در بیانیه‌ای با گرامیداشت ۲۹ فروردین ماه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد که ارتش پس از انقلاب اسلامی نه تنها آمال و آرزوهای دشمن را باطل ساخت بلکه به یک نیروی ولایتمدار، مکتبی و انقلابی تبدیل شده است.

به گزارش ایرنا از بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در این بیانیه که روز سه شنبه صادر شده آمده است: ارتش نه تنها آمال و آرزوهای دشمن را باطل ساخت بلکه با سازمان یافتن مجدد و متناسب با هدف گذاری های نظام جمهوری اسلامی به یک ارتش ولایتمدار، مکتبی و انقلابی برای حراست و دفاع از استقلال و تمامیت ارضی کشور، تبدیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیانیه می‌افزاید: حافظه تاریخی ملت ایران گواهی می دهد صحنه هایی که در آن پویایی، حرکت آرمانی و پیش رونده و مقتدرانه ارتش غیرتمند و با صلابت جمهوری اسلامی تبلور یافته است برای ارتشیان عزیز افتخارآمیز و برای آحاد ایرانیان آرامش آفرین و اطمینان بخش بوده است.

مجله چهره‌های دفاعی ایران | مجله نهادهای دفاعی ایران | مجله تجهیزات دفاعی ایران

این بیانیه، نقش آفرینی‌های سترگ و سرنوشت ساز ارتش و سایر نیروهای مسلح در هشت سال دفاع مقدس و در خنثی سازی فتنه ها و بحران آفرینی های استکبار جهانی و ضدانقلاب داخلی و خارجی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی تا به امروز را از مصادیق معرفی ارتش انقلابی، رسالت محور و تکلیف مدار دانسته است.

در همین زمینه: ارتش دست در دست مردم در آزمون بحران‌ها سه دستاورد جدید هوانیروز ارتش رونمایی شد

منبع: همشهری آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۰۱۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز گلستان، محور‌های هشتمین جشنواره ملی تولیدات هنری فانوس در گلستان نقش ولایت و رهبری در دفاع مقدس، نقش اقشار مختلف مردم در دفاع مقدس، شهدا، رزمندگان، آزادگان، جانبازان و ایثارگران، مدافعان حرم و امنیت و راهیان نور است.

علاقمندان می‌توانند آثار خود را در بخش‌های هنر‌های نمایشی، هنر‌های تجسمی، فیلم، موسیقی و سرود، رادیویی و دانش آموزی به دبیرخانه جشنواره ارسال کنند.

افراد تا ۱۵ خرداد می‌توانند آثار خود را از طریق برنامه‌های سروش، ایتا، بله و شاد به شماره ۰۹۱۱۷۰۴۰۰۳ ارسال کنند.

دیگر خبرها

  • بیانیه وزارت امور خارجه به مناسبت فرارسیدن سالروز واقعه طبس
  • بیانیه وزارت خارجه در سالگرد واقعه طبس و شکست آمریکا
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • اقتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیرو‌های مسلح است
  • قتدار جمهوری اسلامی ایران ثمره اتحاد نیروهای مسلح است
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • تجلیل از پیشکسوتان ارتش نوعی «جهاد تبیین» برای نسل امروز
  • شهید زاهدی از عناصر تأثیرگذار در دفاع مقدس و بعد از آن بود
  • انقلابی ماندن در گرو تداوم فرهنگ دفاع مقدس است