Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-03-28@09:57:54 GMT

نقد و بررسی میتسوبیشی آوت لندر 4 در 4 مدل 2015

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۰۱۹۷

‍‍‍‍‍‍

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کیفیت 480 کیفیت 284 خودرو میتسوبیشی آوت لندر (Mitsubishi Outlander) یک خودرو ژاپنی در دسته خودروهای کراس اوور کوچک و یا سی یو وی (CUV) می‌باشد که میتسوبیشی با نیکی از آن یاد می‌کند و به آن افتخار می‌کند. این خودرو از سال 2001 تا کنون، در سه نسل تولید شده است و در سال 2015 یک نسخه به روز رسانی شده از نسل سوم آن بیرون داده شد که در این ویدیو شاهد نقد و بررسی آن خواهید بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: تابناک

کلیدواژه: تیک آف خودرو ماشین اتومبیل میتسوبیشی آوت لندر میتسوبیشی Mitsubishi Outlander Mitsubishi ویدیو فیلم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۰۱۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

از کجا بفهمیم که زمان تعویض فیلتر هوا خودرو فرا رسیده است

فیلتر هوا یکی از مهم‌ترین تجهیزات خودرو به‌شمار می‌رود که با جلوگیری از عدم ورود گازها آلوده و گرد و غبار  به داخل موتور، به عملکرد درست آن کمک می‌کند. اما نکته‌ای که باید به آن توجه داشت، تعویض این فیلتر هوا در زمان درست آن است که باعث می‌شود از تحمیل هزینه‌های زیادی به راننده جلوگیری شود.

بنابراین با دانستن زمان اصولی تعویض فیلتر هوا می‌تواند به موتور ماشینتان در عملکرد درست و همچنین جنبه‌های اقتصادی خودتان کمک کرده باشید. اما آیا علائمی وجود دارند که با توجه کردن به آن‌ها بدانیم زمان تعویض فیلتر هوا خودرو فرارسیده است یا خیر؟

زمان تعویض فیلتر هوا ماشین

به گزارش گجت نیوز، طبق توصیه کارشناسان بهتر است فیلتر هوا خودرو را حداقل یک بار در هر ۴۸ هزار کیلومتر تعویض کنید. البته شرایط جغرافیایی و آب‌وهوای منطقه‌ای که در آن زندگی می‌کنید نیز می‌تواند تاثیر بسیاری در این زمان تعویض داشته باشد. بنابراین اگر در مناطق با آب‌وهوایی نه چندان مناسب و مستعد گرد و غبار زندگی می‌کنید، بهتر است در هر ۲۴ هزار کیلومتر فیلتر هوا را تعویض کنید.

اما علائمی نیز وجود دارند که در صورت مشکوک بودنتان می‌توانید به بررسی کردن آن‌ها به زمان درست تعویض فیلتر هوا پی ببرید.

علائم فرارسیدن زمان تعویض فیلتر هوا

البته ذکر این نکته لازم است که تمامی موارد گفته شده در ادامه لزوما به معنای نیاز سریع به تعویض فیلتر هوا نیستند و برای اطمینان بهتر است چندین مورد از آن‌ها را بررسی کنید.

ماشین خود را در مکان امنی پارک کرده و خاموش کنید. سپس کاپوت خودرو را باز کنید و سپس با باز کردن محفظه فیلتر هوا، آن را بررسی کنید. اگر به‌خاطر آلودگی‌های گرفته شده در اطراف آن نتوانستید طرف مقابل فیلتر را مشاهده کنید، زمان آن رسیده تا فیلتر هوا را تعویض کنید. سنسورهای مختلفی هستند که می‌توانند تمیزی فیلتر هوا را بررسی کنند اما چون نشانگرهای خاصی ندارند بنابراین تنها چراغ چک موتور روشن می‌شود. بنابراین اگر چراغ چک بدون دلیل روشن است، به فیلتر هوا نگاه کنید. یک فیلتر کثیف باعث می‌شود تا در نتیجه عملکرد نادرست موتور، صداهای ناهنجاری از کابین به گوش برسد. بنابراین اگر صداهایی مانند خرخر و یا ترک کردن را می‌شنوید، بهتر است فیلتر هوا ماشین را بررسی کنید. دود سیاه ناشی تولید شده از اگزوز خودرو یا بویی شبیه سوختگی نیز می‌تواند در نتیجه بسته شدن منافذ فیلتر هوا با آلودگی‌ها و در نهایت انسداد جریان هوا شده باشد. احساس ناهماهنگی یا ناهمواری در هنگام افزایش سرعت نیز می‌تواند ناشی از مشکلی در فیلتر هوا باشد که سریعا باید آن را مورد بررسی قرار داد.

موارد گفته شده تمام راهکارهایی هستند که خودتان می‌توانید با بررسی آن‌ها به زمان تعویض فیلتر هوا دست یابید. اما اگر مشکلات همچنان پا برجا هستند، بهتر است خودرو را یک متخصص عیب‌یابی کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • برخورد پژو ۴۰۵ با کوییک در قزوین یک‌کشته و ۶ مصدوم برجای گذاشت
  • عجیب‌ترین خودروهای تاریخ AMG، از میتسوبیشی گالانت تا A کلاس دو موتوره (+عکس)
  • بررسی دلایل لاستیک سایی خودرو
  • کشف ۲۵ تن خوراک ماهی قاچاق در الیگودرز
  • پلی به گذشته - نخستین گل های رحیم استرلینگ و هری کین برای تیم ملی انگلیس (2015/3/27) / فیلم
  • پیش از سفر‌های نوروزی چگونه خودروی خود را چک کنیم؟
  • پایش کیفیت آسفالت بزرگراه‌های تهران با خودرو اسکنر | بهبود بزرگراه ها در سال جدید
  • افزایش قیمت خودرو در سال ۱۴۰۳
  • poco x5 pro 5g + قیمت، بررسی و مشخصات گوشی شیائومی poco x5 pro (۷ فروردین)
  • از کجا بفهمیم که زمان تعویض فیلتر هوا خودرو فرا رسیده است