Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبکه خبر»
2024-05-08@18:43:34 GMT

پیامدهای رسوایی فیسبوک

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۰۳۱۱

فیسبوک اذعان کرد اطلاعات افراد را فراتر از کاربرد شبکه های اجتماعی جمع آوری کرده است. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، رئیس بخش مدیریت تولیدات فیسبوک که درگیر رسوایی سوء استفاده از اطلاعات و داده های کاربران است، گفته است: این شبکه اجتماعی ، اطلاعات کاربران سایت ها یا نرم افزارهایی را که از خدمات فیسبوک استفاده می کنند، حتی اگر حساب کاربری فیسبوک هم نداشته باشند، دریافت می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

­به گفته دیوید بیسر شرکت هایی نظیر گوگل و توئیتر نیز از این روش استفاده می کنند.
فیسبوک با سوء استفاده از اطلاعات 87 میلیون کاربر این شبکه اجتماعی در نتایج انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا و همه پرسی برگزیت دستکاری کرده است.

منبع: شبکه خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irinn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبکه خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۰۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، آمنه غلام ویسی ظهر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران رسانه‌های استان از برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد جوانان در کردستان خبر داد و اظهار کرد: دبیرخانه‌های استانی نقش مهمی در عملکرد شبکه‌های تخصصی دارند و به عنوان بازوان اجرایی دبیرخانه ملی عمل می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: دستگاه ورزش و جوانان کردستان هم اکنون ۱۲ شبکه تخصصی فعال در موضوعات مختلف اجتماعی دارد که سمن‌های جوانان و سایر تشکل‌های فعال در حوزه جوانان در این شبکه‌ها عضویت دارند.

غلام ویسی، شبکه‌های تخصصی سمن‌های وزارت ورزش و جوانان را شامل شبکه ازدواج و جوانی جمعیت، شبکه سبک زندگی ایرانی اسلامی، شبکه میراث فرهنگی و گردشگری، شبکه نشاط و اوقات فراغت، شبکه ترویج گفتمان دینی انقلابی و جهاد تبیین، شبکه سلامت اجتماعی، شبکه محیط زیست، شبکه امداد و نجات، شبکه فعالیت‌های جهادی، شبکه فعالیت‌های فرهنگی در حوزه ورزش، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (حاشیه نشینی)، شبکه پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی (پیشگیری از اعتیاد)، شبکه فعالیت‌های خلاق و نوآورانه، شبکه کارآفرینی و اشتغال پذیری بیان کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان یادآور شد: شبکه‌های تخصصی در راستای هم افزایی و تعامل اعضا شبکه در موضوع تخصصی و شناسایی شبکه مسائل موجود ذیل موضوعات مشخص، ایده پردازی و ارائه طرح و برنامه خلاقانه و اجرای هوشمندانه و مدبرانه در بستر فراهم شده در شبکه سازی تخصصی فعالیت خواهند کرد که ساز و کار مناسبی را در راستای رشد و تعالی فعالان اجتماعی و فرهنگی جوان در تشکل‌ها و سازمان‌های مردم نهاد فراهم می‌کند.

گفتنی است؛ انتخابات دبیری شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد روز شنبه ۲۲ اردیبهشت ماه ساعت ۱۱ صبح با حضور نماینده وزارت ورزش و جوانان در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار می‌شود.

کد خبر 6100615

دیگر خبرها

  • برگزاری انتخابات شبکه‌های تخصصی سازمان‌های مردم نهاد کردستان
  • «نگو نگفتی» از شبکه نسیم
  • ضرب الاجل کمیسیون اصل ۹۰ مجلس برای دستگاه‌های کم‌کار در ارائه اطلاعات به سامانه اعتبارسنجی
  • «نگو نگفتی» در شبکه نسیم
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام؛ بستر شکل‌گیری جرایم اخلاقی
  • سیاهچاله‌ای به نام اینستاگرام
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و اسرائیل در یمن
  • افشای جزئیات کشف شبکه جاسوسی مزدور آمریکا و رژیم صهیونیستی
  • (ویدئو) فیلم جدید کشف آدم کوتوله در ایران فضای مجازی را منفجر کرد
  • اتصال شبکه بانکی به سامانه املاک و اسکان عملیاتی خواهد شد