Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-30@08:53:19 GMT

نیروی انتظامی فرا رسیدن روز ارتش را تبریک گفت

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۰۷۳۰

رکنا: گروه ناجا ـ نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با صدور پیامی فرا رسیدن 29 فروردین؛ روز ارتش را به ارتشیان غیرتمند و دلاور تبریک گفت.

به گزارش پایگاه خبری پلیس Police در متن این پیام آمده است؛

اقدام هوشمندانه و پیام تاریخی حضرت امام(ره) در حمایت از ارتش در فروردین 1358 روح حیات و عزت را در پیکره ارتشیان دمید و ظهور ارتش مکتبی و انقلابی برای صیانت از استقلال، تمامیت ارضی و هیمنه دفاعی کشور در برابر جبهه پلید دشمنان را سبب شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به تحقیق ملت ایران فراموش نخواهد کرد که ارتش مکتبی و برخاسته از متن جامعه اسلامی چگونه با نفس مسیحایی معمار کبیر انقلاب حضرت امام (ره) در صف انقلاب قرار گرفت و در روزهای شور، شعور، حماسه و سرنوشت ساز علی الخصوص دوران دفاع مقدس به رسالت تاریخی خود به نحو شایسته عمل کرد.

ارتش غیرتمندی که در طول دوران دفاع مقدس هزاران شهید، جانباز و ایثارگر را در راه حفظ عزت، استقلال Esteghlal میهن اسلامی و شرافت ملت ایران تقدیم کرد و امروز که جمهوری اسلامی ایران به فضل الهی پرشتاب در مسیر فتح قله‌های رفیع پیشرفت و آبادانی در حرکت است، نقش ارتش در این عرصه کاملاً بارز بوده و این غیور مردان، دوشادوش و همگام با دیگر نیروهای مسلح در خط مقدم دفاعی این حرکت رو به جلو و متعالی قرار دارد.

در ادامه این پیام آمده است؛ ارتش جمهوری اسلامی ایران با سربلندی و افتخار به عنوان ارتشی مردمی، مکتبی، سرافراز و متکی بر تجارب گرانبهای دفاع مقدس و دستاوردهای آن با اتکاء بر نیروهای متخصص، متعهد، توانمند و همچنین با به کارگیری پیشرفته ترین ابزار و دانش روز دنیا توانسته در زمینه تولیدات نظامی به اقتداری در خور شأن دست یافته و مظهر نیرویی برجسته و کارآمد در بین نیروهای مسلح منطقه باشد و قطعا حافظه تاریخی ملت ایران نیز نقش آفرینی بزرگ مردان ارتش همچون امیران صیاد شیرازی، فلاحی، کلاهدوز، ستاری، آبشناسان، بابایی، و ... صدها و هزاران فرمانده ،رزمنده و شهید ارتش را به قاب محبت خواهد داشت و هرگز جانفشانی این غیور مردان را فراموش نخواهد کرد.

در پایان این پیام نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران با گرامی داشت یاد و خاطره شهیدان و امیران سرافراز ارتش جمهوری اسلامی ایران، عزتمندی و اقتدار روز افزون برای خانواده بزرگ و با صلابت ارتش و دیگر نیروهای مسلح را در سایه سار زعامت و فرماندهی معزز کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) مسئلت می‌کند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران پلیس Police استقلال Esteghlal جمهوری اسلامی ایران نیروی انتظامی انتظامی تبریک ناجا عکس ایران دختر پسر جوان قتل اعدام مرد حکم زندگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا

به گزارش خبرگزاری مهر، «محمدباقر قالیباف» رییس مجلس شورای اسلامی در پیامی قهرمانی تیم ملی فوتسال کشورمان در جام ملت‌های آسیا را تبریک گفت. در این پیام آمده است:

بسم‌الله‌الرحمن‌الرحیم

کسب مجدد عنوان افتخارآمیز قهرمانی تیم ملی کشورمان در رقابت‌های جام ملت‌های فوتسال آسیا توسط جوانان شایسته‌مان موجب خوشحالی و مباهات گردید.

این جایگاه ارزشمند که برای سیزدهمین بار توسط فرزندان غرورآفرین و رشید ایران اسلامی، با قاطعیت به‌ دست آمد، نشان داد توانمندی قهرمانان ما از عرصه قاره پهناور آسیا فراتر رفته است.

اینجانب با تبریک این مقام مسرت‌بخش و ماندگار به مربیان، کادر فنی، سرپرستان و بازیکنان تیم، موفقیت و سربلندی جوانان برومند و سرافراز کشورمان را از خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

کد خبر 6091339

دیگر خبرها

  • سپاه و ارتش بازوان قدرتمند نظام جمهوری اسلامی اند 
  • امیر دریادار ایرانی: کشتی‌های ایرانی را اسکورت می‌کنیم
  • فرمانده نیروی دریایی ارتش : کشتی‌ های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • کشتی‌های ایرانی را در خلیج عدن و اقیانوس اطلس اسکورت می‌کنیم
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال
  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک قالیباف برای قهرمانی ایران در فوتسال آسیا
  • حضور فرمانده نیروی هوایی ارتش در مناطق سیل‌زده سیستان و بلوچستان
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • مسابقه‌ای برای کلاه‌سبزان نیروی دریایی