Web Analytics Made Easy - Statcounter

نخست وزیر عراق از آغاز عملیات امنیتی برای پاکسازی مناطق الجزیره و اعالی الفرات در استان الانبار خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از شبکه سومریه، فرمانده کل نیروهای مسلح عراق روز سه شنبه از آغاز عملیات امنیتی برای پاکسازی مناطق الجزیره و اعالی الفرات در استان الانبار خبر داد.

«حیدر العبادی» طی سخنانی در نشست خبری هفتگی خود گفت: ما به منظور جلوگیری از شکل گیری گروه های تروریستی، عملیات امنیتی را برای پاکسازی این مناطق به اجرا گذاشتیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی همچنین افزود: اقدامات اخیر ما علیه مفسدان پیام واضحی در راستای تعقیب افراد تحت پیگرد است.

نخست وزیر عراق در تاریخ ۱۰ آوریل جاری بر اتخاذ اقداماتی برای حفظ امنیت مرزهای عراق با سوریه تاکید کرده و تصریح کرد داعش به هیچ وجه نخواهد توانست بار دیگر در عراق رخنه کند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۱۰۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر صهیونیست: تنها منبع خبری‌ام در جنگ، الجزیره است!

«یاریو لوین» وزیر دادگستری رژیم صهیونیستی با بیان اینکه اعضای کابینه جنگ این رژیم اخبار مرتبط با درگیری‌های غزه را با او به اشتراک نمی‌گذارند، گفت تنها راه دسترسی وی به اطلاعات، شبکه خبری الجزیره است.

به گزارش صدای ایران از ایسنا،او گفت: «درباره جنگ و مذاکرات تبادل اسرا هیچ چیزی به ما نمی‌گویند. آنها هیچ اطلاعاتی را با ما در میان نمی‌گذارند. بیشتر دانسته‌هایم را از الجزیره عربی به دست می‌آورم، چون عربی بلدم.»

این در حالی است که این عضو کابینه رژیم صهیونیستی که از پوشش رسانه‌ای گسترده جنایات خود توسط شبکه الجزیره به ستوه آمده است، با تعطیلی این شبکه در اراضی اشغالی موافقت کرد.

رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره به نقل از دفتر «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر این رژیم گزارش دادند: «بستن شبکه الجزیره در اسرائیل در جلسه شورای وزیران به تصویب رسید.»

دیگر خبرها

  • وزیر صهیونیست: تنها منبع خبری‌ام در جنگ، الجزیره است!
  • چراغ سبز آمریکا به رژیم صهیونیستی برای عملیات «محدود» در رفح
  • اقلیم در پی ترمیم روابط‌ با ایران/اهداف سفر بارزانی به تهران چیست
  • اجرای عملیات لای‌روبی و پاکسازی رودخانه اراک
  • خاندوزی : فصل جدیدی از توسعه اقتصادی ایران و عراق آغاز شد
  • اینجا تهران است بە وقت اقلیم کردستان / اهمیت سفر بارزانی بە ایران
  • وزیر جنگ اسرائیل: مذاکرات شکست بخورد به رفح حمله می‌کنیم
  • اسرائیل جرأت نکرد تصاویر آثار حمله ایران را به دنیا نشان دهد | این رژیم بمب اتم هم بخواهد...| بلینکن درباره ارتش اسرائیل به نخست وزیر عراق چه گفت؟
  • اسرائیل شبکه الجزیره را در اراضی اشغالی بست
  • وعده مهم انصارالله یمن برای آغاز عملیات در دریای مدیترانه/ هشدار مجارستان درباره وقوع جنگ جهانی سوم/ وقوع حادثه امنیتی در نزدیکی کاخ سفید/ افزایش سطح هشدار برای 5 سفارتخانه کره جنوبی