Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-16@20:27:49 GMT

مار و عقرب‌گزیدگی مشکل جدید زلزله‌زدگان

تاریخ انتشار: ۲۸ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۱۲۲۲

مار و عقرب‌گزیدگی مشکل جدید زلزله‌زدگان

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس گفت:‌ مارگزیدگی و عقرب‌گزیدگی مشکل جدید زلزله‌زدگان مناطق استان است که مسؤولان باید با اتخاذ تمهیداتی در برطرف کردن این خطرات و مسائل بهداشتی گام بردارند.

سیدقاسم جاسمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه، از وقوع مشکلات عدیده در مناطق زلزله‌زده استان با توجه به فرا رسیدن فصل گرم سال خبر داد و گفت: باید مسؤولان اجرایی در پیگیری مطالبات مردم زلزله‌زده در کرمانشاه و رفع مشکلات احتمالی آنان، اهتمام لازم را به عمل بیاورند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نماینده مردم کرمانشاه در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد:‌ مارگزیدگی و عقرب‌گزیدگی مشکل جدید زلزله‌زدگان مناطق استان است که مسؤولان باید با اتخاذ تمهیداتی در برطرف کردن این مشکلات بهداشتی در مناطق روستایی و عشایری که دچار آسیب‌های جدی شده است، گام بردارند.

وی تصریح کرد: موضوع مارگزیدگی، عقرب‌گزیدگی و حشرات نیز مشکلات زیادی را برای زلزله‌زدگان ایجاد کرده و به اهتمام جدی دولت نیاز داریم.

عضو مجمع نمایندگان استان کرمانشاه متذکر شد: امهال وام‌های مناطق زلزله‌زده استان هنوز صورت نگرفته است و مردم برای بازسازی منازل خویش در رنج و گرفتاری بسیاری قرار دارند.

منبع: تابناک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۱۲۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیح برنامه‌های رفع مشکلات آبی شهر جوانرود

الله بخش همه‌خانی معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه در نشست بررسی مشکلات آب شهر جوانرود گفت : بیش از ۱۳ شهر در استان دارای تنش آبی هستند که چهار شهر کرمانشاه، جوانرود، کنگاور و هرسین به‌صورت ویژه مورد بررسی و جزو پروژه‌های اضطراری وزیر نیرو قرار گرفته‌اند و از طرف دفتر وزیر و شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور پیگیری می‌شود.

وی گفت: بهسازی تأسیسات پمپاژ چشمه کاوات به‌عنوان یکی از منابع اصلی تأمین آب شهر جوانرود و افزایش ظرفیت برداشت آب از چشمه مذکور، احداث خط انتقال بین مخازن از مخزن دکل به مخزن آرامگاه جهت افزایش ظرفیت تأمین آب مناطق مرتفع شهر و رفع مشکل افت فشار و قطعی آب این مناطق به‌صورت کامل و نشت‌یابی شبکه توزیع آب به‌صورت مستمر از دیگر برنامه‌های در دست اجرای آبفا برای رفع مشکل آبی شهر جوانرود است.

وی عنوان کرد: ایجاد رینگ‌های ارتباطی در شبکه توزیع آب جهت رفع مشکل مناطقی که با افت فشار و قطعی آب در زمان پیک مصرف مواجه می‌شوند از جمله خیابان سپاه، مطالعات پهنه‌بندی شبکه توزیع آب جهت متعادل کردن فشار شبکه و توزیع عادلانه آب و ایجاد تصفیه‌خانه آب جهت رفع کدورت آب چشمه کاوات ناشی از بارندگی شدید در صورت تخصیص اعتبارات، از دیگر برنامه‌های در دست اجرا برای رفع تنش‌آبی در شهر جوانرود است.

همه‌خانی از مردم شهر جوانرود خواست ضمن همراهی بیشتر با آبفا در خصوص صرفه‌جویی در مصرف آب، نسبت به تهیه و نصب مخزن ذخیره و پمپ آب برای تأمین فشار آب داخل ساختمان اقدام کنند.

وی اضافه کرد: هر واحد حداقل ۳۰۰ لیتر مخزن ذخیره آب نیاز دارد که با اجرای برنامه‌های مورد نظر به هیچ وجه شاهد قطعی و افت فشار شدید آب در شهر جوانرود نخواهیم بود.

همه‌خانی ابراز امیدواری کرد: طبق برنامه‌ریزی صورت گرفته و دستورات مکرر مدیرعامل شرکت آبفا استان، تحولاتی در سال‌جاری برای تأمین و توزیع آب شهر جوانرود اتفاق خواهد افتاد .

باشگاه خبرنگاران جوان کرمانشاه کرمانشاه

دیگر خبرها

  • مشکل تامین لاستیک حل می‌شود؟!
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • وزیر صمت: حل مشکل تامین لاستیک به زودی
  • تکمیل مسکن ملی مهرگان دو تا پایان سال 
  • لزوم رسیدگی به صنایع فعال استان گلستان
  • لزوم تشویق بخش خصوصی به سرمایه‌گذاری در حوزه معادن
  • پی بردن به مشکل کبد از روی مدفوع
  • توضیح برنامه‌های رفع مشکلات آبی شهر جوانرود
  • پروژه تقاطع غیرهمسطح شهدای جاویدالاثر نتیجه همراهی مردم و مسؤولان است
  • راه‌اندازی پنج ایستگاه لرزه‌نگاری جدید در کرمانشاه