Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان تیم فوتبال ساحلی  گلساپوش یزد پس از واگذاری نتیجه بازی به تیم  لوکوموتیو روسیه به مقام نایب قهرمانی تورنمنت اورآسیا دست یافت.

دیدار امشب این دو تیم در حالی برگزار شد که در نیمه اول هیچ گلی بین دو تیم رد و بدل نشد. اما هر دو تیم در نیمه دوم مسابقه  بازی هجومی را آغاز کردند تا اینکه تیم لوکوموتیو مسکو توانست با گل  لوکائو دروازه گلساپوش را بگشاید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

همچنین تیم گلساپوش یزد هم توانست حملاتی را بر روی دروازه تیم لوکوموتیو انجام دهد و توسط  حمیدرضا دهقانی به گل برسد  تا مورد   تشویق  تماشاگران  حاضر در  ورزشگاه  ورزشگاه سلمان محمودآباد  قرار بگیرد.

اما این خوشحالی هواداران برای گل اول تیم گلساپوش یزد پس از مدت زمان کوتاهی  توسط کاتارینو،  بازیکن تیم لوکوموتیو از میان رفت  و در پایان  این تیم روسی با نتیجه  2 بر 1 پیروز میدان شد.با این حساب تیم گلساپوش یزد با دو برد و یک باخت در رده دوم این تورنمنت قرار گرفت و نتوانست از عنوان قهرمانی که در  دور قبلی این مسابقات به دست آورده بود ، دفاع کند.

همچنین در دیگر دیدار  این تورنمنت  دو تیم کاتانیای ایتالیا و لوانته اسپانیا به مصاف یکدیگر رفته و تیم لونته توانست حریف خود را شکست داده و به مقام سومی برسد.

انتهای پیام/

گلساپوش یزد قهرمانی تورنمنت اورآسیا را از دست داد  

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی فدراسیون فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۱۲۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مسابقات شطرنج شهر‌های آسیا که به میزبانی خانتی مانسیسک روسیه برگزار شد، با معرفی تیم‌های برتر به پایان رسید. تیم‌هایی از آسیا و اروپا در این رویداد که تحت عنوان شهر‌های آسیا برگزار شد، حضور داشتند.   تیم پسران کشورمان در این مسابقات با کسب ۱۶ امتیاز دوم شد و تیم دختران ایران نیز با کسب ۹ امتیاز تیمی در جایگاه ششم جدول ۱۵ تیمی مسابقات قرار گرفت.   تیم امید شطرنج پسران کشورمان با ترکیب بردیا دانشور، سینا موحد، آبتین عطاخان، سیدکیان پورموسوی و مسعود مصدق‌پور و تیم دختران ایران نیز با ترکیب آناهیتا زاهدی فر، میترا اصغرزاده، ملیکا محمدی، طناز ازلی و پروا بهزاد نظیف در این مسابقات حضور داشتند.

دیگر خبرها

  • نایب قهرمانی تیم پسران ایران در شطرنج شهر‌های آسیا
  • نایب قهرمانی ایتالیا در یورو 2000 به روایت کارتون / فیلم
  • ایران نایب قهرمان کمپو جهان شد
  • پیام تبریک وزیر ورزش و جوانان در پی قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران
  • تصاویری از جشن قهرمانی تیم ملی دختران زیر ۱۸ سال ایران در تورنمنت کافا
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا
  • قهرمانی تیم ملی فوتبال دختران در کافا
  • اتفاق خوب برای حاج صفی در یونان
  • شانس بالای حاج‌صفی برای ماندن در لیگ یونان
  • کاپیتان تیم ملی ایران، یک سال دیگر لژیونر می‌ماند