Web Analytics Made Easy - Statcounter

 روزنامه کیهان نوشت: سریال «شهید صیادشیرازی» درحالی به زودی وارد مرحله پیش‌تولید خواهد شد که دچار برخی از حاشیه‌هاست.
فیلمنامه سریال «شهید صیاد شیرازی» در مرحله بازنویسی قرار دارد و با توجه به حساسیت موضوع، نظارت دقیق محتوایی بر این اثر لازم به نظر می‌رسد. چرا که مسئولیت نگارش و بازنویسی این فیلمنامه به کسی سپرده شده که آثار اخیر وی موفقیتی را کسب نکردند و سه فیلم اخیری که براساس فیلمنامه‌های وی ساخته شدند، ازجمله ضعیف‌ترین آثار سینمای ایران در سال‌های اخیر محسوب می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


همچنین دیدگاه این نویسنده که از شرکت‌کنندگان در جشنواره‌های سینمایی ضدایرانی خار‌ج از کشور است، کمترین نزدیکی به راه و روش شهید صیاد شیرازی ندارد و به طور طبیعی، ممکن است کژتابی‌هایی ایجاد شود. اتفاقی که مشابه آن در پروژه‌های دیگر نظیر سریال شهید بابایی رخ داد و منجر به کنار گذاشتن این نویسنده از آن پروژه شد و پروژه شهید بهشتی نیز به دلیلی مشابه عقیم اند.جای سؤال است که چرا نگارش فیلمنامه این سریال مهم که به بخشی از تاریخ انقلاب اسلامی و همچنین یکی از اسطوره‌های ملی ما می‌پردازد به هنرمندان متعهد واگذار نشد؟
گفتنی است فیلمنامه سریال شهیدصیادشیرازی را که با حضور سرلشکرباقری رئیس ستادکل نیروهای مسلح و سرلشکر موسوی فرمانده کل ارتش رونمایی شد،فرهاد توحیدی نوشته است. برچسب ها: سینمای ایران ، فرهاد توحیدی ، کیهان

منبع: خرداد

کلیدواژه: سینمای ایران فرهاد توحیدی کیهان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khordad.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خرداد» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۱۳۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان

به گزارش خبرنگار مهر، محمد فرهاد صبح سه شنبه در جلسه برنامه ریزی پروژه های آب و فاضلاب بیجار در سال ۱۴۰۴ که در محل فرمانداری برگزار شد، اظهار کرد: با بررسی های انجام شده تصمیمات خوبی در راستای پروژه های آب و فاضلاب در بیجار اتخاذ شده و با همکاری مسولین پروژه های مورد نظر اجرایی خواهد شد.

وی افزود: همچنین با مذاکراتی که با نماینده مردم بیجار صورت گرفته و حمایت هایی که از وزرارت نیرو داشته اند قول هایی در راستای پیگیری پروژه های آبرسانی و عمرانی در سطح استان داده شده که انتظار می رود به زودی این اقدامات اجرایی شود.

فرهاد در ادامه گفت: از ابتدای دولت سیزدهم تا کنون مبلغ ۱۰۵ میلیارد تومان از محل اعتبارات طرح های عمرانی که شامل اعتبارات ملی و استانی تا کنون هزینه شده است.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب کردستان خاطر نشان کرد: همچنین از محل اعتبارات منابع داخلی شرکت آب و فاضلاب تا کنون مبلغ ۶۰ میلیارد تومان در بیجار هزینه شده است که تمامی این اقدامات تقدیم به مردم شریف شهرستان بیجار خواهد شد.

کد خبر 6092819

دیگر خبرها

  • ماندن در سینما اهمیت دارد/ عکاسی فیلم هیچ‌گاه نمی‌میرد
  • واکنش کیهان به گزارش بی‌بی‌سی درباره نیکا شاکرمی: جعلی است و ارزش جواب ندارد
  • واکنش کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاکرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی
  • پاسخ کیهان به گزارش بی بی سی در باره نیکا شاه کرمی؛ سند منتشرشده جعلی است
  • ابتذال در سینما برآیند تقاضا است/ از کیهان بچه‌ها شروع کردم
  • هزینه ۱۰۵ میلیارد تومانی دولت به پروژه های آبفا در کردستان
  • اعضای هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه نویسی منصوب شدند
  • گزارش تسنیم از اختتامیه جشنواره خلیج فارس در بندرعباس‌
  • هیئت انتخاب رویداد استارت‌آپی فیلمنامه‌نویسی مشخص شدند