Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-19@23:07:44 GMT

روایت سردار باقرزاده از سرقت اطلاعات انسانی جنگ تحمیلی توسط آمریکا+فیلم

تاریخ انتشار: ۲۹ فروردین ۱۳۹۷ | کد خبر: ۱۸۱۲۲۲۴۷

روایت سردار باقرزاده از سرقت اطلاعات انسانی جنگ تحمیلی توسط آمریکا+فیلم

‍‍‍‍‍‍

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح گفت:اطلاعات ما حاکی از این مطلب است که وزارت دفاع صدام در زمان جنگ با مرکز استخبارات جنوب یعنی بصره در مورد یک ایرانی مکاتبه می‌کند. ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۲:۱۱ فرهنگی حماسه و پایداری نظرات

به گزارش خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، سردار سیدمحمد باقرزاده، فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به اهمیت بازگرداندن اطلاعات ربوده شده توسط آمریکایی‌ها خطاب به نمایندگان صلیب سرخ، گفت: هم اکنون حداقل شش پرونده پیش من قرار دارد که مربوط به اطلاعات گمشده رزمندگان ماست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک نمونه از آن را مرور می‌کنم تا شاید اهمیت تأکیدات ما در مورد بازپس گرفتن اطلاعاتی که آمریکایی‌ها از وزارت دفاع عراق به سرقت برده‌اند روشن شود.

وی افزود: اطلاعات ما حاکی از این مطلب است که وزارت دفاع صدام در زمان جنگ با مرکز استخبارات جنوب یعنی بصره مکاتبه می‌کند و اشاره می‌کند فردی به نام رضاکریمی فرزند حسین در بیمارستان نظامی بستری بوده است. با توجه به پیگیری صلیب سرخ درباره وضعیت جسمانی این فرد مشخص می‌شود او از پاسداران انقلاب اسلامی است و با هماهنگی بیمارستان نظامی بصره گواهی فوت جعلی برای این فرد صادر شود و قبری هم در گورستانی در منطقه زبیر برایش مشخص می‌شود. یک جسد مجهول الهویه از پزشکی قانونی بصره گرفته و آن را به ظاهر دفن می‌کند.

فرمانده کمیته جستجوی مفقودین ستادکل نیروهای مسلح در ادامه تصریح کرد: اما مشخص نشد که سرنوشت این فرد در پایان چه شده است آیا واقعا آنجا کشته شده؟ آیا بعدها کشته شده و در جای دیگری دفن شده است؟ ما اطلاعی از سرنوشت او نداریم. نمونه‌های دیگری همچون این نمونه در هر منطقه از مناطق مختلف عراق وجود دارد. رژیم صدام پایبند به موازین انسانی نبود و حتی وزیر دفاع کنونی عراق،جزو زندانیان رژیم صدام بود و شکنجه شده و برایش حکم اعدام صادر شده بود. یعنی مردم فعلی عراق همه از صدام ضربه خورده بودند.

سردار باقرزاده با اشاره به تکمیل اطلاعات انسانی در عراق گفت: ما در این قضیه مطالبه داریم و معتقدیم دوستان ما در صلیب سرخ باید کمک کنند تا آن اطلاعات پیدا شود. اطلاعات انسانی جنگ را آمریکایی‌ها به سرقت برده‌اند.

انتهای پیام/

R1013186/P1361/S4,38/CT1 واژه های کاربردی مرتبط دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس کمیته جستجوی مفقودین سردار باقرزاده

منبع: تسنیم

کلیدواژه: دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس کمیته جستجوی مفقودین سردار باقرزاده دفاع مقدس شهدای دفاع مقدس کمیته جستجوی مفقودین سردار باقرزاده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۲۲۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده

حسن عابدینی در صفحه شخصی خودش روایتی را از بعد دیدار با سردار حاجی زاده به تصویر کشیده است. - اخبار رسانه ها -

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • سرقت داده‌های بیماران Change توسط هکرها
  • روایت رئیس پیشین موساد از پیچیدگی حمله به ایران
  • اعلام تحریم‌های جدید آمریکا علیه صنایع وابسته به پهپاد و موشک ایران/ وتوی قطعنامه عضویت کامل فلسطین در شورای امنیت توسط آمریکا/ روایت امیرعبداللهیان از رایزنی‌های دیپلماتیکش در نیویورک/ حمله اسرائیل به پایگاه‌های دفاع هوایی در جنوب سوریه
  • سومین سالگرد شهادت «سردار سید محمد حجازی» در کرمان
  • سومین سالگرد شهادت سردار سید محمد حجازی در کرمان
  • روایت مجری صدا وسیما بعد از دیدار با سردار حاجی زاده
  • ارتش غافلگیر شده بود؟ /سند سِری ارتش درباره آغاز جنگ تحمیلی
  • شهدای هنر و رسانه مانع تحریف وقایع جنگ تحمیلی شدند
  • فیلم | ماجرای هدیه صدام به همسر وزیر ایران چه بود؟
  • تشییع پیکر مطهر رزمنده دوران دفاع مقدس در شهرکرد