Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  جسد بی جان یک نوزاد از داخل چاه توالت یک کلینیک در منطقه "پالاکاد" هندوستان بیرون کشیده شد. این نوزاد که یک دختر بود تنها دو روز از تولدش می گذشت. صبح روز جمعه هنگامی که دکتر " عبدال رحمان" به کلینیک خود در نزدیکی خانه اش مراجعه کرد متوجه گرفتگی چاه توالت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او بلافاصله از یک لوله بازکن خواست تا مشکل را برطرف نماید. هنگامی که لوله بازکن مشغول انجام کارش بود ناگهان با صحنه ای وحشتناک روبرو شد.

بنا به گفته پلیس، هنگامی که لوله بازکن مشغول باز کردن لوله بود متوجه چیزی شبیه به یک توپ شد که مسیر لوله را مسدود نموده بود. او که سعی داشت این شی توپ مانند را بیرون بکشد ناگهان با سر یک نوزاد مواجه شد.

گفتنی است؛ تحقیقات پلیس محلی هندوستان برای شناسایی خانواده این نوزاد ادامه دارد.

انتهای پیام/

صحنه وحشتناکی که یک لوله بازکن با آن روبرو شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: هندوستان وحشتناک ترین ها هندوستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۲۴۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!

به گزارش "ورزش سه"، او که در دقیقه ۸۲ در صحنه‌ای با برایان دابو، بازیکن کنگویی سپاهان رخ به رخ شده بود، دست خود را روی صورت وی گذاشت و با هل دادن دابو کارت قرمز را به جان خرید. این در حالی بود که او ضربه‌ای به دابو وارد نکرده و تنها به هل دادن اقدام کرده بود.

وقتی داور مسابقه کارت قرمز را از جیب خود بیرون آورد عالیشاه، مخالفت جدی با او کرد و حتی قصد نداشت از زمین مسابقه بیرون برود. البته او دقایقی قبل‌تر با یک تنه عجیب سیاوش یزدانی را بدون توپ نقش بر زمین کرده بود و کلاً در طول مسابقه عصبی به نظر می‌رسید.

ویدئو: 331622

شاید شوق پرسپولیس برای گرفتن صدر جدول از استقلال بود که عالیشاه را این‌چنین عصبانی کرده بود به خصوص که آنها در طول مسابقه چند فرصت خوب را برای گلزنی از دست دادند.

عالیشاه که با با وجود مصدومیت خود را به مسابقه رسانده بود از مهمترین بازیکنان پرسپولیس در این فصل محسوب می‌شود و غیبت او در مسابقه بعدی نیز به ضرر سرخ‌ها خواهد بود. این تصاویر واکنش عالیشاه را به تصمیم داور مسابقه، بیژن حیدری نشان می‌دهد.

دیگر خبرها

  • تولد نوزاد عجول در آمبولانس اورژانس پیرانشهر
  • هند در قرارداد بندر چابهار کمتر از یک چهارم مبلغ به تعهد خود عمل نموده!
  • نقاب پشت نقاب
  • فیلم‌ های سینمایی امروز تلویزیون + جدول فیلم‌ های امروز، پنجشنبه ۱۳ اردیبهشت
  • از چند ماهگی به نوزاد ماست بدهیم ؟
  • واکنش عالیشاه: نه نه نه نه نه!
  • اعلام ترکیب تراکتور برای پایین کشیدن استقلال
  • بیرون آوردن پیکر شهدا در شمال نوار غزه
  • رام‌الله: اگر حمایت آمریکا نبود نتانیاهو جرأت به چالش کشیدن قوانین بین‌المللی را نداشت
  • کشیدن ضامن نارنجک در بالای جدول/ جدال های مثلث جذاب لیگ فوتبال