Web Analytics Made Easy - Statcounter

رکنا: بالاخره پرونده قتل مرد جوانی که در منطقه شیان تهران زندگی می کرد با دستگیری دو متهم اصلی ماجرا به مرحله دیگری از رسیدگی وارد شد.

11 دی ماه سال گذشته ماموران انتظامی کلانتری 102 پاسداران در جریان یک فقره قتل Murder در منزلی حوالی شیان قرار گرفتند. ماموران پس از حضور در محل و با تایید موضوع بازپرس کشیک قتل جنایی را در جریان موضوع قرار دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در نتیجه سریعا بازپرس سجاد منافی آذر به همراه کارآگاهان جنایی به محل وقوع جنایت Crime اعزام شدند و در تحقیقات اولیه متوجه شدند که مقتول حتی برای نجات خود یک بار به سمت پنجره خانه اش رفته بود که با این وجود عامل یا عاملین جنایت او را به داخل خانه کشیده و او را می کشند.

در ادامه رسیدگی به این پرونده بررسی دوربین های مداربسته انجام شد که در تحقیقاتی گسترده ماموران مشخص شدند سه مرد از خانه مقتول خارج شده اند.

با توجه به وجود چنین موضوعاتی در پرونده همسر مقتول مورد بازجویی قرار گرفت که او اظهار بی اطلاعی کرد و گفت برای مهمانی Party به خانه یکی از اقوام رفته بود و حتی فرزند 8 ساله خودش را نیز برده بود.

این زن همچنین مدعی بود شب حادثه Incident فرشید نامی که از آشنایان شوهرش بوده نیز در خانه حضور داشته است. با این وجود اظهارات این زن در مراحل بعدی وارد تناقضاتی شد که ماموران با هماهنگی قضایی او را بازداشت کردند و متهم در اظهاراتش مدعی شد فرشید مردی است که از تمامی ماجرا خبر دارد.

همسر مقتول در شرح ماجرا افزود: با فرشید از مدتی پیش آشنا شده بودم و به او گفتم که شوهرم را به شکلی بکشد و روز حادثه به فرشید کلید یدکی را دادم و از شوهرم خواستم که مرا به همراه فرزند هشت ساله ام به خانه اقوامم ببرد.

در ادامه ماموران موفق به شناسایی دو متهم متواری پرونده شدند. یکی از این متهمان اعتراف صریح به جنایت کرد و قتل را به گردن فرشید انداخت. او گفت: ما با فرشید در پارک آشنا شدیم و او گفت می خواهد شوهر خواهرش را گوشمالی بدهد و از ما کمک خواست.

این مرد در زمینه روز واقعه نیز توضیح داد: من و دوستم به همراه فرشید به خانه مقتول رفتیم و پنهان شدیم تا اینکه او بازگشت و با چاقو به جانش افتادیم که یکدفعه او موفق به فرار Escape به سمت پنجره شد اما فرشید او را گرفت و با ضربات چاقو او را کشت.

در انتها متهمان با صدور دستور قضایی در اختیار ماموران اداره دهم آگاهی پایتخت قرار گرفتند و تحقیقات همچنان در این زمینه برای دستگیری متهم فراری ماجرا ادامه دارد.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما سلامت مهم ترین های 24 ساعت سقوط جت شخصی در ایران قتل Murder جنایی جنایت Crime مهمانی Party حادثه Incident فرار Escape اخبار حوادث پرونده جوان مرد رسیدگی قتل همسرش عکس ایران دختر جوان پسر اعدام قتل فیلم حکم سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۲۶۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند

سرهنگ اسلامی گفت: مأموران انتظامی این شهرستان با دریافت خبری مبنی بر اینکه از صبح امروز، زن و شوهر جهت کوهنوردی از مقر خود خارج شدند و تا کنون بر نگشته اند؛ بلافاصله به منطقه اعزام شدند.


وی افزود: در ادامه طی تماس با امدادگران هلال احمر تیمی از مأموران یگان امداد و کلانتری و پایگاه جاده‌ای هلال احمر با گذر از مسیر‌های صعب العبور موفق به یافتن آثاری از مسیر عبور این زن و شوهر شدند و پس از چند ساعت تلاش هر دو فرد مفقود شده پیدا شدند.


سرهنگ اسلامی تصریح کرد: این دو نفر به سبب صعب العبور بودن و گم کردن راه، وضعیت مطلوبی نداشتند و به کمک مأموران و امدادگران از روبرو شدن با شرایط ناگوار و حتی مرگ نجات یافتند.

باشگاه خبرنگاران جوان کرمان کرمان

دیگر خبرها

  • مرگ؛ ایستگاه پایانی دو قاتل | اتفاق شیرین برای یک محکوم به قصاص که تا یک قدمی چوبه دار قرار گرفت اما ...
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد
  • راز معمای جسد بی‌سر مرد افغانستانی در اتوبان همت تهران فاش شد ؛ کشف سر مقتول در یک باغ!
  • جنایت در خیابان بی‌سیم/ پسر جوان با ضربه چاقو قربانی شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد
  • راز قتل مرد جوان پس از ۳ ماه برملا شد
  • سناریوی خودکشی قتل از آب درآمد/ همدستی خیانت‌آمیز زن جوان با مرد همکار
  • همدستی زن جوان با مرد آشنا برای قتل شوهرش
  • وکیل جوان و سرپرست موقت هم از استقلال رفتنی است
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند