Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش گفت: تمام تحرکات نیروهای تکفیری و معاند نظام در پایش عملیاتی نیروهای درخط ما قرار دارند. ۲۹ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۶:۲۷ استانها کرمانشاه نظرات

امیر فرهاد آریانفر در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: در زمینه آمادگی در مرزها در دو حوزه تجهیزات و آمادگی آموزشی و عملیات یگان‌ها فعالیت می‌شود و در سطح مطلوبی قرار داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی عنوان کرد: علاوه بر اینکه نیروهای قرارگاه ارتش همگام با نیروهای مرزبانی در 240 کیلومتر از مرزهای استان کرمانشاه استقرار دارند در حوزه ارتقای آمادگی رزمی بر حسب فرامین ولی فقیه به نقطه مطلوبی دست یافته‌ایم و این مطلوبیت همچنان ادامه دارد.

آریانفر با اشاره به اینکه تجهیزات مناسبی برای پایش منطقه به کار گرفته شده است گفت: تحرکات نیروهای تکفیری یا معاند نظام در پایش عملیاتی در خط ما قرار دارند و این آمادگی و توانمندی در نیروها به طور کامل به حد مطلوب رسیده و آمادگی مقابله با هرگونه تعرض و تهدیدی را دارند.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش افزود: در زمینه فعالیت نیروهای تکفیری در مجلس تک‌های آتشباری و توپخانه‌ای به این گروه‌ها داشتیم و یک تیم نیز از آنها در آذر ماه منهدم شد و تعدادی نیز به اسارت درآمدند و تحویل مراجع اطلاعاتی شدند.

وی با اشاره به دستاوردهای ارتش در سال گذشته گفت: در سال گذشته به لطف الهی و حسب امر فرمانده کل قوا ارتش جمهوری اسلامی ایران به بازتحریف ساختار و سازمان خود پرداخت و طرح‌ها و 24 راهبرد از نظر عملیاتی، معیشتی و ارتقای وضعیت کارکنان را در دستور کار قرار داد.

آریانفر سرعت عمل در انجام عملیات‌ها را یکی از این تغییرات عنوان کرد و افزود: این عملکرد در زمان وقوع زلزله استان کرمانشاه به وضوح قابل مشاهده بود به طوری که کمتر از دو ساعت چهار تیپ به مناطق زلزله‌زده اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در زمینه زلزله عملکرد مطلوب نیروهای مسلح از حمله ارتش قابل مشاهده بود گفت: در زمینه اسکان موقت حدود 4000 کانکس تحویل زلزله‌زدگان شد و به بازسازی اماکن، پادگان‌ها و محل استقرار نیروهای از جمله پادگان ابوذر پرداخته شد که تاکنون 65 درصد پیشرفت داشته است.

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای غرب ارتش افزود: پایگاه‌هایی در مرز نیز آسیب دیده‌اند که براساس برنامه‌ریزی‌ها این اماکن به سرعت و در چند ماه آینده به طور کامل بازسازی و آماده استقرار نیروها می‌شوند.

آریانفر با اشاره به برنامه‌های روز ارتش  در استان کرمانشاه گفت: فردا ساعت 8:30 نیروهای نمونه ارتش جمهوری اسلامی ایران و تجهیزات به‌روز همگام با سایر نیروهای در سپه، بسیج و نیروی انتظامی اقتدار و توانمندی‌های خود را در بزرگراه امام خمینی(ره) به نمایش می‌گذارند.

انتهای پیام/ش

R41380/P1361/S6,68/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۲۶۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»

رسانه‌های روسیه خبر دادند که ارتش این کشور برای تقویت آمادگی خود، رزمایش اتمی با استفاده از تسلیحات اتمی غیر راهبردی برگزار می‌کند.

به گزارش مشرق، در شرایطی که اصرار آمریکا و متحدانش به تجهیز تسلیحاتی اوکراین ادامه دارد، تدارک روسیه برای رزمایش اتمی خبرساز شده است.

وزارت دفاع روسیه اعلام کرد که ستاد کل ارتش آمادگی خود را برای رزمایش موشکی منطقه جنوبی با مشارکت نیروی هوایی و دریایی آغاز کرده است.

طبق اعلام این وزارتخانه، فرمانده کل قوا به وزارت دفاع روسیه دستور برگزاری رزمایش‌ها برای تمرین استفاده از «تسلیحات اتمی غیرراهبردی» را داده و این رزمایش با هدف حفظ آمادگی پرسنل و تجهیزات برای تضمین تمامیت ارضی و حاکمیت روسیه انجام می‌شود.

مسکو اعلام کرد که اقدام وزارت دفاع روسیه پاسخی به اقدامات تحریک آمیز کشورهای غربی علیه روسیه انجام می‌شود.

سفیر سیار روسیه گرگوری ماشکوف اعلام کرد که این کشور زرادخانه موشکی خود را برای ایجاد بازدارندگی در برابر غرب افزایش خواهد داد.

این دیپلمات روس به خبرگزاری ریانووستی گفت که «ما اکنون در مرحله تقابل آشکار هستیم و من امیدوارم که منجر به درگیری مسلحانه مستقیم نشود».

وی افزود که روسیه باید «اقدامات بیشتری برای تقویت توانمندی دفاعی خود شامل بیشتر کردن زرادخانه موشکی خود انجام دهد تا دشمن را هرگونه اقدام احتمالی برای سنجیدن توان روسیه مایوس کند».

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • پاسخ موشکی روسیه به تهدید اعزام نیرو به اوکراین
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه برای تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • رزمایش اتمی روسیه با «تسلیحات غیر راهبردی»
  • موافقت رئیس جمهور با پیشنهاد استاندار کرمانشاه مبنی بر تشکیل کارگروه اشتغالزایی
  • کارگروه چابک و اثرگذار برای کاهش نرخ بیکاری
  • تاکید البخیتی بر آمادگی نیروهای مسلح یمن
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده کشور/ تشکیل ستادهای آمادگی بحران
  • آخرین وضعیت مناطق سیل زده | تشکیل ستادهای آمادگی بحران در استان‌ها
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند