Web Analytics Made Easy - Statcounter

تهران – ایرنا – مرکز روسی هماهنگی آشتی ملی در سوریه بامداد چهارشنبه اعلام کرد، بیش از 60 هزار آواره سوری به منازل خود در غوطه شرقی واقع در استان ریف دمشق بازگشتند.

به گزارش شبکه خبری روسیا الیوم، ژنرال یوری یوتوشنکو رئیس مرکز روسی هماهنگی آشتی ملی در سوریه افزود: 60 هزار و پنج نفر از آوارگان سوری که در اردوگاه های پناهندگان مستقر بودند به منازل خود در غوطه شرقی بازگشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی گفت: عملیات خروج غیر نظامیان و عناصر مسلح از غوطه شرقی پایان یافته است.
رئیس مرکز روسی هماهنگی آشتی ملی در سوریه اضافه کرد: نیروهای امنیتی هم اکنون در شهر دوما در حال کشف و خنثی سازی مین های کار گذاشته شده توسط تروریست ها هستند.
ژنرال یوری یوتوشنکو همچنین گفت: با سران گروه های مسلح در شهرک «الضمیر» واقع در بلندهای قلمون شرقی به توافق های اولیه برای انتقال آن ها به شمال استان حلب رسیدیم.
فرماندهی کل ارتش و نیروهای مسلح سوریه شامگاه شنبه در بیانیه ای از پاکسازی کامل غوطه شرقی واقع در استان ریف دمشق خبر داد.
شبک**9365**3404

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سياسي سوريه غوطه شرقي آشتي ملي

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۸۱۲۲۷۸۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی در دومین کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم ۶۰ نفر از کاتبان و اساتید خوشنویسی استان‌های آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، زنجان و اردبیل حضور داشتند.

شرکت کنندگان در زمینه خطوط نسخ و ثلث به صورت تخصصی آموزش دیدند.

هدف از برگزاری کارگاه کتابت قرآن کریم در مراغه پرورش کاتبان وحی و افزایش غنای هنری هنرمندان استان‌های شمال غرب کشور در زمینه کتابت قرآن است.

در این کارگاه آموزشی یک روزه ۳ نفر از اساتید بین المللی مرکز کتابت قرآن کریم کشور حضور داشتند.

این کارگاه به مناسبت روز فرهنگی مراغه برگزار شد.

دیگر خبرها

  • حمله به پایگاه آمریکا در شرق سوریه
  • برپایی کارگاه تخصصی کتابت قرآن کریم در مراغه
  • شهادت ۱۳ نیروی ارتش سوریه در حمله داعش به استان حمص
  • انهدام توپخانه‌های مرکز مهمات میدانی نیروهای مسلح اوکراین
  • حمایت از مردم غزه، راهی که همچنان ادامه دارد
  • جابجایی خطوط انتقال آب شرب تبریز واقع در تقاطع باسمنج
  • غزه در دویست و نهمین روز جنگ؛ ۳۴۵۹۶ شهید، تخریب ۹۵ درصد تاسیسات و فقر ۹۰ درصدی
  • روز پر اتفاق اتاق تبریز در نمایشگاه ایران اکسپو
  • جزئیات جدید از تقسیم استان تهران / کدام شهر‌ها مرکز می‌شوند؟
  • ورامین مرکز استان تهران شرقی می‌شود